PINDABAAS
Als iemand dat draagt weet je al genoeg.
PINDABAAS
Als iemand dat draagt weet je al genoeg.
Leuk wat deze poll losmaakt
Ben nog nooit de pindakaaswinkel in gestapt. Wat houdt de workshop aan naast een smaakje er doorheen roeren?
Je bedoelt Van Delft? Die zitten altijd in lege panden die anders toch niet verhuurd worden. Van die plekken die te klein zijn voor een fatsoenlijke winkel. Iig de locaties waar ik geweest ben zijn niet de meest gewilden panden
Eet jij wel eens pindakaas met banaan?
0 stemmers
Dat was het lievelingseten van Elvis Presley ofzo wtf
Daar een tosti van maken. Geweldig
Oh dat heb ik nog nooit geprobeerd. Wel gewoon op geroosterd brood.
Ik kreeg bij de oma van een vriendinnetje altijd een appeltosti ik deed altijd maar alsof ik het lekker vond want zij waren altijd helemaal hyped erover.
Heb jij wel een een tosti met appel gehad? En dan alleen dus appel ertussen en wat suiker verder niks.
0 stemmers
Haha ik wist niet dat mensen zoân sterke mening over pindakaas kunnen hebben vind je het gewoon niet lekker of zit er meer achter?
Haha ja ik haat de ruijter jam. Echt smakeloos, overpriced, helemaal KUT gvd
Maar haat je dan ook satésaus want dat vind ik wel echt heel heftig als je dat vies vindt.
Ja love satesaus. Pleur er altijd een enorme hoeveelheid overheen. Maar ja satesaus is pindasaus dus denk het wel? Geen bami voor mij zonder satesaus.
Houd jij van satesaus?
0 stemmers
Wejow deze zin ga ik gebruiken als iemand me ooit vraagt âomschrijf jezelf in een zinâ
Zou jij nou direct iets kunnen opnoemen waar je een gepassioneerde mening over hebt wat iets heel randoms is?
0 stemmers
Mensen die zoân hoesje met flap voor hun telefoon hebben daar word ik woest van vooral als ze jong zijn
Mensen die een presentatie geven maar niet uitleggen wat er op de assen van hun grafiek staat
Of cirkeldiagrammen
Of uberhaupt slechte data visualisatie
Speelgoedregenbogen die niet de kleuren van de regenboog zijn.
Als mensen hun jas aan de onderkant niet open knippen. Dat stikseltje zit daar zodat de jas netjes blijft tijdens het vervoeren of netjes zit op een hanger in de winkel. Daarna knip je het los. Vind dat echt zoân afknapper als ik dat bij mensen zie.
Geen gezicht:
Mensen die fucking traag zoeken bij Twee voor Twaalf. You got one job.
Nouuuu ik wist dus oprecht niet dat dit een probleem was tot 3 maanden geleden dit forum erover viel. En nu zit ik in limbo, want ik wil een nieuw hoesje, maar dan moet ik een screen protector, maar ik vind screen protectors lelijk én ik neem toch dit jaar een nieuwe phone.