Stel je persoonlijke vraag #43

Ik heb het idee dat ze dat te danken hebben aan mijn vader :smiling_face_with_tear: ik heb er nog twee in de kast die ik gekregen heb van hem, hij heeft altijd drie potten staan en hij geeft ze ook graag weg aan anderen.

4 likes

PINDABAAS

Als iemand dat draagt weet je al genoeg.

12 likes

Leuk wat deze poll losmaakt :sunglasses:
Ben nog nooit de pindakaaswinkel in gestapt. Wat houdt de workshop aan naast een smaakje er doorheen roeren?

1 like

Je bedoelt Van Delft? Die zitten altijd in lege panden die anders toch niet verhuurd worden. Van die plekken die te klein zijn voor een fatsoenlijke winkel. Iig de locaties waar ik geweest ben zijn niet de meest gewilden panden

3 likes

Eet jij wel eens pindakaas met banaan?

  • Ja regelmatig
  • Nooit
  • Zelden
  • Af en toe

0 stemmers

Dat was het lievelingseten van Elvis Presley ofzo wtf

Daar een tosti van maken. Geweldig

6 likes

Oh dat heb ik nog nooit geprobeerd. Wel gewoon op geroosterd brood.
Ik kreeg bij de oma van een vriendinnetje altijd een appeltosti :confused: ik deed altijd maar alsof ik het lekker vond want zij waren altijd helemaal hyped erover.

Heb jij wel een een tosti met appel gehad? En dan alleen dus appel ertussen en wat suiker verder niks.

  • Nee ook geen behoefte aan
  • Ja
  • Nee maar wil ik wel proberen

0 stemmers

2 likes

nee ik wil een paar keer per jaar een boterham met pindakaas en verder wil ik dat pinda’s gewoon uit mijn leven blijven en ook uit alle aziatische gerechten het liefst, het zijn ook niet eens noten stomme sukkeldingen.
echt precies op dezelfde manier als maiskorrels pretenderen een smaakvolle groente te zijn bull shit allebei

!!!

5 likes

Haha ik wist niet dat mensen zo’n sterke mening over pindakaas kunnen hebben vind je het gewoon niet lekker of zit er meer achter? :joy:

nee ik vind het gewoon heel fijn om gepassioneerde meningen te hebben over dingen die geen reet uitmaken

14 likes

Haha ja ik haat de ruijter jam. Echt smakeloos, overpriced, helemaal KUT gvd :triumph:

5 likes

Maar haat je dan ook satésaus want dat vind ik wel echt heel heftig als je dat vies vindt.

7 likes

Ja love satesaus. Pleur er altijd een enorme hoeveelheid overheen. Maar ja satesaus is pindasaus dus denk het wel? Geen bami voor mij zonder satesaus.

1 like

Houd jij van satesaus?

  • Ja lekker
  • Wel oke
  • Nee ew

0 stemmers

2 likes

Wejow deze zin ga ik gebruiken als iemand me ooit vraagt “omschrijf jezelf in een zin”

3 likes

Zou jij nou direct iets kunnen opnoemen waar je een gepassioneerde mening over hebt wat iets heel randoms is?

  • Nee
  • Ja 1
  • Ja meerdere

0 stemmers

5 likes

Mensen die zo’n hoesje met flap voor hun telefoon hebben daar word ik woest van :rage: vooral als ze jong zijn

39 likes

Mensen die een presentatie geven maar niet uitleggen wat er op de assen van hun grafiek staat :triumph:

7 likes

Of cirkeldiagrammen :rage:
Of uberhaupt slechte data visualisatie

10 likes

nee dat kan ik wel heel lekker vinden maar dan alleen op saté en klef wit stokbrood (en petat en kaassouffle), pindasaus of dressing over ander soort gerechten zoals noedels vind ik niet lekker en gado gado vind ik ook echt irritant

3 likes