Stel je persoonlijke vraag #43

Speelgoedregenbogen die niet de kleuren van de regenboog zijn.

7 likes

Als mensen hun jas aan de onderkant niet open knippen. Dat stikseltje zit daar zodat de jas netjes blijft tijdens het vervoeren of netjes zit op een hanger in de winkel. Daarna knip je het los. Vind dat echt zo’n afknapper als ik dat bij mensen zie.

Geen gezicht:

78 likes

Mensen die fucking traag zoeken bij Twee voor Twaalf. You got one job.

36 likes

Airfryers :weary:

5 likes

Nouuuu ik wist dus oprecht niet dat dit een probleem was tot 3 maanden geleden dit forum erover viel. En nu zit ik in limbo, want ik wil een nieuw hoesje, maar dan moet ik een screen protector, maar ik vind screen protectors lelijk én ik neem toch dit jaar een nieuwe phone.

2 likes

Kom gewoon bij mijn gang van jongeren met klaphoesjes!

5 likes

Jonge oma’s
Maar het is ook gewoon handig. Anders moet je weer een aparte pasjeshouder kopen en meenemen :smiling_face_with_tear:

3 likes

En ik wil ook niet dat iedereen mijn berichtjes kan lezen als ze binnen komen :joy:

1 like

Ohh ja dit. Ga met de trein naar werk en zie dit bijna elke dag en het irriteert me echt niet normaal erg haha. Hoe kan je denken dat dit hoort :sob:

3 likes

Dat telefoonhoesje met klep matcht wel heel goed bij een tag om ergens binnen te komen aan een skipas houder

3 likes

Wat is je favoriete dagdeel van het weekend?

  • Vrijdagavond
  • Zaterdagochtend
  • Zaterdagmiddag
  • Zaterdagavond
  • Zondagochtend
  • Zondagmiddag
  • Zondagavond

0 stemmers

Zaterdagochtend als de zon schijnt want dan is er zo’n chill plekje in huis om koffie te drinken en anders vrijdagavond

Samenvatting

34 likes

Je kan dat ook uitzetten he dat het bericht wordt getoond op je vergrendelde scherm

1 like

Je hebt speciale privacy screenprotectors. Kan je niet meekijken.

2 likes

Hele lijst:

  • fietsers in het algemeen
  • mensen die rijden in auto’s zoals een Dodge Ram zonder dat ze schapen ofzo moeten vervoeren
  • Teenslippers dragen als normale schoenen buiten het strand
  • Mannen die in de zomer geen shirt dragen op plekken buiten het strand/ eigen tuin/ park.
  • Een wifebeater is geen shirt.
  • boekenkasten die op kleur zijn gesorteerd
  • Bilnaad sportbroeken.
  • Pump covers
  • Dat er op bbq boeken praktisch altijd een man met baard en met heel grote vork oid op de voorkant staat. Veel zwart, rood en een leren schort.

Ik kan nog wel even door gaan.

45 likes

Vooral mannen die dit doen vind ik WALGELIJK.

10 likes

Of iets doorzichtig dragen en daar zie je het etiket met wasinstructies. Mensen met verkeerd ondergoed.
Mensen waarvan ik de navel door hun kleren zie en niet door een doorzichtige top maar echt door een normale stof.

12 likes
  • Mensen die te dicht op je gaan staan op het perron terwijl er voldoende plek is
  • Bedrijven met van de kut gespelde namen zoals ‘Shurgard’. Hier kan ik echt woest om worden
  • De Subway
13 likes

Ja, sluit ook aan bij mijn volgende: open schoenen dragen terwijl je nooit naar een pedicure gaat/ zelf je voeten fatsoeneert. Houd die vercrackte hielen en dikke nagels indoors aub.

21 likes

Ja deze heb ik er al eens ingegooid op dit forum en toen was het een impopulaire mening geloof ik.

4 likes