Stel je persoonlijke vraag #43

Wat moeten we daar precies niet aan vergeten? Edit: ik snap niet zo goed hoe je geen waardeoordeel hebt, maar het toch zo eens bent met al die mensen met een heel sterk waardeoordeel.

2 likes

Toen ik in new york was gaf ik iemand een compliment over dr outfit. Ik kreeg een heel verhaal over dar ze trump niks vond en een andere vent in de politiek. Ik had geen idee waar het allemaal over ging.

4 likes

Haha ik wil ook deze
Vind winterjassen sowieso chiller om aan een hangertje te kunnen hangen. Dat propt zo over elkaar heen aan een haakje.

1 like

Ik voel me vooral beter dan anderen over dingen als vegan eten en tweedehands dingen kopen. Vind het ook heel irritant als vleeseters zielig gaan doen dat vegans zich “superieur” voelen.

6 likes

Lol, moet je voor de gein in een kledingwinkel gaan werken dan word je echt knettergek van iedereen die alles ondersteboven en achterstevoren terughangt :joy:

5 likes

Ik heb ‘werk’ aangeklikt, omdat ik me wel beter voel dan sommige mensen die ervoor gekozen hebben om een maatschappelijk irrelevante baan te hebben

2 likes

Wat is volgens jou een maatschappelijk irrelevante baan?

Influencer zijn :japanese_ogre:

19 likes

Nou zeg maar gewoon wat jouw baan is en dan zeg ik of ik het irrelevant vind of niet, dat lijkt me de kortste klap!

39 likes

Ik heb zo’n baan en voel me compleet nutteloos dus ik snap je wel

2 likes

Hoe maatschappelijk relevant vind je jouw baan van 1 (niet) tot 5 (heel veel)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

On a sidenote lijkt het me wel echt heerlijk gewoon een keer een irrelevante baan te hebben zonder verantwoordelijkheid voor mensen hun wellbeing

14 likes

Ik wil graag tussendoor deze maatschappelijk relevante persoonlijke vraag stellen

Heb jij een nachtlampje naast je bed?

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Weet ik niet
  • Anders
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Oja en als je dit hebt:

• Hij hangt aan de muur
  • Hij staat op het nachtkastje
  • Hij staat op de grond
  • Hij ligt in bed
  • Anders
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Ik heb een wakeuplight. Als ik er snachts uit moet hoef ik er maar 1 keer op te tikken waardoor de nachtfunctie aan gaat: een heel zacht rood licht. Partner slaapt hier dan gewoon doorheen.

4 likes

Ik heb vandaag ontdekt dat de naam Ruurdina bestaat :cry:

Ken jij iemand die zo heet?

• Ja, ik ken meerdere Ruurdina’s
  • Ja, ik ken een Ruurdina
  • Nee
  • Ik heet Ruurdina

0 stemmers

8 likes

Ik zou het echt fijn vinden als er tomaten gekweekt kunnen worden met smaak voor de Nederlandse markt.

24 likes

Mijn werk is super maatschappelijk relevant, maar ik maak me echt nul illusies over de maatschappelijke impact, want het houdt niks draaiend en lost zeker op korte termijn niks op. Vind het raar om dan een vijf te stemmen.

6 likes

Wel enkel als tweede naam

1 like

Ik ken wel een roelina

5 likes

Ja heerlijk! Ik heb door mijn werk echt super veel respect gekregen voor onze artsen die gewoon de verantwoordelijkheid hebben voor 35+ cliënten. Ik zou nooit meer slapen denk ik

10 likes