Stel je persoonlijke vraag #43

On a sidenote lijkt het me wel echt heerlijk gewoon een keer een irrelevante baan te hebben zonder verantwoordelijkheid voor mensen hun wellbeing

14 likes

Ik wil graag tussendoor deze maatschappelijk relevante persoonlijke vraag stellen

Heb jij een nachtlampje naast je bed?

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Weet ik niet
  • Anders
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Oja en als je dit hebt:

• Hij hangt aan de muur
  • Hij staat op het nachtkastje
  • Hij staat op de grond
  • Hij ligt in bed
  • Anders
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Ik heb een wakeuplight. Als ik er snachts uit moet hoef ik er maar 1 keer op te tikken waardoor de nachtfunctie aan gaat: een heel zacht rood licht. Partner slaapt hier dan gewoon doorheen.

4 likes

Ik heb vandaag ontdekt dat de naam Ruurdina bestaat :cry:

Ken jij iemand die zo heet?

• Ja, ik ken meerdere Ruurdina’s
  • Ja, ik ken een Ruurdina
  • Nee
  • Ik heet Ruurdina

0 stemmers

8 likes

Ik zou het echt fijn vinden als er tomaten gekweekt kunnen worden met smaak voor de Nederlandse markt.

24 likes

Mijn werk is super maatschappelijk relevant, maar ik maak me echt nul illusies over de maatschappelijke impact, want het houdt niks draaiend en lost zeker op korte termijn niks op. Vind het raar om dan een vijf te stemmen.

6 likes

Wel enkel als tweede naam

1 like

Ik ken wel een roelina

5 likes

Ja heerlijk! Ik heb door mijn werk echt super veel respect gekregen voor onze artsen die gewoon de verantwoordelijkheid hebben voor 35+ cliënten. Ik zou nooit meer slapen denk ik

10 likes

Influencer & huisjesmelker! :dizzy:

2 likes

Ja dat is wel lekker relativerend hoor, daar herinner ik mezelf ook elke keer weer aan als ik zit te stressen om iets wat eigenlijk ontzettend futiel is. Het is maar papier, en het enige wat gekwetst raakt in mijn werk zijn ego’s. Geen honden, lichamen of psyches.

9 likes

Dat is toch al zo :rofl:

1 like

Die is dan zeker naar haar vader vernoemd?

Oh ik las laatst ookvergens de naam Femco… bij een man dus.

1 like

Je moet een keer naar Landzicht in Strijen. Daar zijn alle gewassen biologisch (wat ik echt veel vind doen voor de smaak) en met aandacht geteeld. Het is nu wat vroeg voor de tomaat in Nederland, maar die zijn daar straks wel heel goed. Ze hebben overigens ook af en toe verse yuzu!

3 likes

Wat een originele naam van Femke en Remco :laughing:

3 likes

Hou jij van handcreme?

• Ja erg
  • Ja een beetje
  • Neural
  • Nee voornamelijk niet
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

• Ik heb droge handen
  • Ik heb gewone handen
  • Ik heb lekker klamme handen

0 stemmers

1 like

heb het misschien 1x per jaar echt nodig en heb dan natuurlijk nooit handcrème bij me dus heb inmiddels een aardige collectie aan 98% volle tubes

15 likes

Probeer je nu te impliceren dat mensen die veel hand creme gebruiken klamme handen hebben?

4 likes

Ik heb het nooit nodig want ik heb altijd van die vieze kleffe handen.

Ik haaaaat het ook om mensen een hand te geven want mijn handen zijn gewoon bijna altijd ranzig om te voelen.

Echt kut

@Karl_Lagerfeld nee dat mensen met klamme handen het misschien niet hoeven gebruiken want we hebben al te veel hydratatie.

2 likes