Stel je persoonlijke vraag #43

Hij komt uit Virginia! Volgens mij wel een swing state, maar zijn familie komt uit een klein dorp volgens mij

@kali wow confederate flag tijdens je zoom meeting is inderdaad wel echt next level

4 likes

Je ziet dat daar wel vaker maar ik vind dit zo vreemd haha stel je komt ergens en diegene heeft een foto van Rutte hangen?

9 likes

Ik word helemaal gestresst van verhuizen. Gatverdamme, dacht dat ik het leuk zou vinden.
Ik zit over de meest random dingen me nu zorgen te maken maar het moet wel.

Als je een entree/hal hebt waar je vrienden etc. hun jas ophangen. Heb je dan liever een kapstok met een haakje of 1 waar je je jas aan ophangt, of over een kleerhanger (hebben mn ouders, mn vrienden haatten het en pleurden alles daarom op een berg eronder altijd) OF allebei?

• Gewoon alleen haakjes om de jas op te hangen is prima
  • Graag aan zo’n kledinghanger
  • Graag allebei

0 stemmers

1 like

vind mezelf wel grappiger dan vele anderen

7 likes

Zeker wel in de gezelligheid en lange zwoele zomeravonden

Zeker niet in die kuthitte 🫠

8 likes

Ik zou gewoon doen wat jij het mooiste vindt (als de poll in verband staat met het eerste stukje haha), dat ik het liefste allebei heb betekent niet dat ik dat overal verwacht van mensen

1 like

Ik heb zoiets en ben er helemaal gelukkig mee

13 likes

Ik heb ook deze heel fijn

2 likes

Maar je bent het wel eens met de hele column van Japke-d?

4 likes

Wat moeten we daar precies niet aan vergeten? Edit: ik snap niet zo goed hoe je geen waardeoordeel hebt, maar het toch zo eens bent met al die mensen met een heel sterk waardeoordeel.

2 likes

Toen ik in new york was gaf ik iemand een compliment over dr outfit. Ik kreeg een heel verhaal over dar ze trump niks vond en een andere vent in de politiek. Ik had geen idee waar het allemaal over ging.

4 likes

Haha ik wil ook deze
Vind winterjassen sowieso chiller om aan een hangertje te kunnen hangen. Dat propt zo over elkaar heen aan een haakje.

1 like

Ik voel me vooral beter dan anderen over dingen als vegan eten en tweedehands dingen kopen. Vind het ook heel irritant als vleeseters zielig gaan doen dat vegans zich “superieur” voelen.

6 likes

Lol, moet je voor de gein in een kledingwinkel gaan werken dan word je echt knettergek van iedereen die alles ondersteboven en achterstevoren terughangt :joy:

5 likes

Ik heb ‘werk’ aangeklikt, omdat ik me wel beter voel dan sommige mensen die ervoor gekozen hebben om een maatschappelijk irrelevante baan te hebben

2 likes

Wat is volgens jou een maatschappelijk irrelevante baan?

Influencer zijn :japanese_ogre:

19 likes

Nou zeg maar gewoon wat jouw baan is en dan zeg ik of ik het irrelevant vind of niet, dat lijkt me de kortste klap!

39 likes

Ik heb zo’n baan en voel me compleet nutteloos dus ik snap je wel

2 likes

Hoe maatschappelijk relevant vind je jouw baan van 1 (niet) tot 5 (heel veel)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers