Ja 4 uur ofzo @Chuckie maar ik moest op controle en aanvullend consult en het trekken moet nog gebeuren
Ja op mijn werk heb ik er dus ook nog geen een ontmoet (werk met veel Amerikanen). Was laatst eten met de collega’s van mijn vriend en toen kwamen we erachter dat een van hen echt een dedicated Trump-supporter is. Hij had ook allemaal meningen over de deep state en de elite en weet ik wat haha wel bijzonder
Vind ik nog steeds karig hoor. Ik was heel lang deels ziekgemeld, dus kon toen vrij makkelijk m’n ziekenhuisafspraken om werk heen plannen. Maar ik moet nu nog minstens maandelijks naar het ziekenhuis (en natuurlijk ook wel eens “gewoon” naar de tandarts), zou het echt belachelijk vinden als ik daar m’n vakantie voor zou moeten gebruiken, dan meld ik me wel weer ziek hoor.
Ik heb familie daar, wel verre, zus van mijn oma en haar afstammelingen, die echt heel diep in de Trump Cult zitten.
Maar ook heel diep in de bijbel en in de second amendment.
Zie het af en toe op Facebook voorbij komen als ik daar eens in de 6 jaar op inlog.
Ik kan het alleen door veel thuiswerken. Daarnaast ligt het ook gewoon heel erg aan je baan.
Ja ik vind het zelf ook belachelijk maar ik zit ook een beetje vast. Ik solliciteer best veel maar dan is het gesprek bijvoorbeeld op een dinsdagmiddag om 14:00, dan moet ik weer een middag vrijvragen. Echt zonde als je het dan uiteindelijk niet wordt. Maar vanaf 1 mei ben ik dus elke woensdagmiddag vrij dus dan kan ik wel wat meer aan de slag
Ah gatverdamme, weet je ook uit welke staat die collega komt? Soms vind ik dat je het bepaalde mensen amper kunt kwalijk nemen dat wel. Vooral in die zuidelijke staten.
Heb jij zin in het zomerseizoen?
- Ja
- Nee
- Mwah/neutraal
0 stemmers
Een ex-collega van m’n man had tijdens online meetings de Confederate flag op de achtergrond hangen. Hij is stilletjes verdwenen (gedwongen of vrijwillig, nobody knows) toen het bedrijf tijdens de pandemie een vaccinatie-verplichting instelde.
Een (inmiddels niet meer) goede vriendin van mn moeder is fanatiek Trump aanhanger. Zij woont in USA en het is duidelijk of ze daar stemrecht heeft, maar ze zou sowieso Trump stemmen.
Had in de tijd dan Bush president was ook een foto van Bush in haar woonkamer hanger en ze vond Obama verschrikkelijk.
Mede door haar uitlatingen over Trump waar mijn moeder tegenin ging, zijn ze geen vriendinnen meer. De vrouw voelde zich niet gesteund en kon niet omgaan met iemand die zo slecht over Trump denkt.
Voel jij je wel eens beter dan andere mensen?
- Ja, heel vaak
- Ja, soms
- Zelden
- Nee, nooit
0 stemmers
Zo ja, waar is dat op gebaseerd?
- Hoger opgeleid
- Het werk dat je doet
- Hoger inkomen
- Goede smaak
- Algemene intelligentie
- Je uiterlijk
- Je afkomst/familie
- Ik ben vast heel veel vergeten dus laat het hieronder achter in de comments. En vergeet niet een thumbs up te geven
0 stemmers
Hij komt uit Virginia! Volgens mij wel een swing state, maar zijn familie komt uit een klein dorp volgens mij
@kali wow confederate flag tijdens je zoom meeting is inderdaad wel echt next level
Je ziet dat daar wel vaker maar ik vind dit zo vreemd haha stel je komt ergens en diegene heeft een foto van Rutte hangen?
Ik word helemaal gestresst van verhuizen. Gatverdamme, dacht dat ik het leuk zou vinden.
Ik zit over de meest random dingen me nu zorgen te maken maar het moet wel.
Als je een entree/hal hebt waar je vrienden etc. hun jas ophangen. Heb je dan liever een kapstok met een haakje of 1 waar je je jas aan ophangt, of over een kleerhanger (hebben mn ouders, mn vrienden haatten het en pleurden alles daarom op een berg eronder altijd) OF allebei?
- Gewoon alleen haakjes om de jas op te hangen is prima
- Graag aan zo’n kledinghanger
- Graag allebei
0 stemmers
vind mezelf wel grappiger dan vele anderen
Zeker wel in de gezelligheid en lange zwoele zomeravonden
Zeker niet in die kuthitte 🫠
Ik zou gewoon doen wat jij het mooiste vindt (als de poll in verband staat met het eerste stukje haha), dat ik het liefste allebei heb betekent niet dat ik dat overal verwacht van mensen
Ik heb ook deze heel fijn
Maar je bent het wel eens met de hele column van Japke-d?