Stel je persoonlijke vraag #43

Haha hoezo is je buik scheren enger dan oksels of benen? Ik scheer het voornamelijk in de zomer als ik crop tops draag, stoor anders aan die losse haartjes. Of hebben anderen een volledig kale buik :dotted_line_face:

1 like

Ik zie er niet uit op foto’s. Ik zie en hoor mezelf nog liever op film terug.
Als ik op een foto moet, ben ik me zo hyperbewust van mezelf dat ik mn hoofd en vooral mn ogen niet normaal kan doen. Ze puilen uit alsof ik een schildklierziekte heb en dan heb ik ook nog een hele enge grijns erbij. Echt psycho.

Terwijl ik als ik in de spiegel kijk, best normaal ben en ben zeker gemiddeld knap qua uiterlijk. Maar op foto’s verander ik in een heel eng mens.

Haha moet lachen om je ( ) ik vind het topic met grappige posts onder elkaar ook zelden grappig en al helemaal niet wanneer - en dit is 9 van de 10 keer - de poster dan onder de screenshot de post letterlijk overtypt, zo van: leeuw heeft nog nooit haar buik geschoren en kan zich er niets bij voorstellen en electric is het daarmee eens maar het scheelt wel in gebruik.
Ja, wij kunnen je screenshot ook lezen dankjewel.

13 likes

Ne-Yo hahah
Was geen fan en hij was heel klein, maar hij rook wel heel lekker.

5 likes

Op een specifieke manier gebouwd (midden in WO II met beperkte materialen) en de meeste aannemers durven het niet aan.

2 likes

Via het werk van een studiegenootje bij een soort meet & greet/huiskamerconcert van Jamie Cullum geweest, in de tijd dat hij veel op de radio was enzo (begin zeroes denk ik). Was echt een klein groepje dat daarbij was, hij was heel leuk en sociaal. Maar had eigenlijk helemaal niet zoveel met he, dus voelde me wel een beetje lullig tussen de échte fans :sweat_smile:

2 likes

Maar écht een kutkop.
2 jaar terug met een bruiloft, kreeg de foto’s terug en schrok me kapot. Meestal wordt niet vastgelegd hoe ernstig ik lach.

Pas op, extreem aantrekkelijk

Oh beviel overigens ook 13 dagen hierna, dat hielp ook niet misschien

12 likes

Volgens mij vinden mensen hetzelf altijd lelijker dan een ander. Ik zie iig vaak niks geks aan een foto. Ik zie je mimiek in 101928 andere gevallen live en al, daar zitten lelijkere hoofden tussen.

@anon86562306 vind het dus erg meevallen!

12 likes

Nou mij persoonlijk zou zoiets wel echt een poosje een ander gevoel geven hoor, bij de een natuurlijk meer dan bij de ander maar sowieso.

Enne eeehh we kennen elkaar niet irl. Maar de database van gegevens die ik in mn kop heb van mensen die ik al jarenlang online spreek, da’s gewoon eng. Natuurlijk kennen we elkaar wel. Tot op bepaalde hoogte.
Het mooie is overigens, dat je de hoogte best wel zelf kan bepalen, is mijn ervaring.

7 likes

Nee, ik scheld ze gewoon verrot in mijn auto haha. Een keertje had ik echt een slechte dag en toen was er zon gezin met twee kinderen ofzo dat tergend langzaam overstak. En toen riep ik maar:’ loop nou maar door met je hele boeren tering familie!’ in mijn auto hahaha. No harm done. Zij kunnen het niet horen en ik kan toch mijn frustratie kwijt :joy: Ik ben trouwens zelf ook een keer :’ brillenjood’ genoemd door iemand in de auto.

4 likes

Niet volledig kaal maar je ziet ze niet, zeker niet als ik in de zon heb gezeten, dan zijn ze gewoon ontkleurd denk ik?

Heb t nooit geschoren nee.

1 like

Nee, en vaak word ik nog zweterig en rood ook🤦🏻‍♀️

1 like

Nouja, niks raars aan denk ik om je buik te scheren, al zou ik dat eerder epileren? Ik heb 2 vriendinnen met hele donkere beharing, en een vrij witte huid. Dan kan ik me best voorstellen dat je je daar wat onprettig bij voelt al helemaal omdat vrouwen nog steeds zo haarloos mogelijk moeten zijn. Mn zus die echt bijna geen beharing heeft , ik zag het ook op haar buik later in de zwangerschap.

Anoniem:
Voel jij je wel eens onzeker over je lichaamshaargroei?

• Nee hoor
  • Soms
  • Regelmatig
  • Met periodes, bijv. Als je in badkleding moet

0 stemmers

Op mijn armen en benen heb ik echt bijna niks, moet zeggen rest ook niet, of “normaal” alleen mijn oksels wtf. Gelukkig nog nooit een opmerking over gekregen en ik scheer het gewoon maar heb het gevoel dat dat veel langer doorloopt?!?! Echt heeeeel lelijk.

Mn ex vroeg of het normaal was dat ik dus bijna geen arm en beenhaar heb. Nou heb er nog nooit last van gehad deh.

2 likes

Dit leest bijna eerder als een dreigement, lol

Als je volledig haarvrij mocht zijn van 1 van deze, wat zou je kiezen?

• Benen
  • Oksels
  • Bikinilijn

0 stemmers

Heb ff de 3 meest voorkomende gepakt.

1 like

Mijn unibrouwstuk. Om 3 dingen kan ik niet wakker liggen

Ik heb een paar verdwaalde dikke zwarte haren op mn buik en het is elke keer weer een geluksmomentje als ze lang genoeg zijn om er met een pincet uit te trekken :ok_hand:

5 likes

Superbowl 2022 half time show :scream_cat:

5 likes

Ik vond het destijds niet heel bijzonder, maar ik denk dat ik een jaar of 13 was toen ik het heb gelezen, dus misschien moet ik het nog eens lezen om te kijken of het nu meer indruk maakt.

1 like

Oh ja, ook nog! Die man heeft echt een fascinerende CV, denk ik!

2 likes