Ik heb door dit gesprek mn daylio weer bij gewerkt haha. Ik schrijf daar mn hoogte en diepte punten in op. Vind dat wel grappig om na een jaar weer te bekijken.
ja ik lees ze de laatste tijd wel meer terug, veel is tering cringe, maar er zit ook veel moois tussen, oa over mijn italiaanse ex die ik ontmoette in de trein terwijl ik zat te schrijven en die nu dood is. dus ben er (nog?) wel blij mee
Heeft Snoop Dogg ooit met jouw favo artiest een nummer opgenomen/ in jouw favo show geacteerd/überhaupt met iemand die jij leuk vind samengewerkt?
- Ja, nu je het zegt!
- Misschienā¦
- Nee, maar wat niet is kan nog komen
0 stemmers
Ik heb dit ooit bij @kali (toch?) gezien. Snoop Dogg is in de meest rare tv shows en heeft met de meest gekke mensen samengewerkt. Deze man is overal voor te boeken. Bollywood, Kpop, docuās, kinderfilms etc⦠en natuurlijk een reclame met Marco B.
https://www.thethings.com/snoop-dogg-bizarre-gigs-career-martha-stewart/
Ik heb dus echt een fysiek hele kleine mond (lekkere match met mijn figuurlijke mond, not) dus ik kan niet met tanden ontbloot glimlachen. Zelfs niet deels, dan zie ik er echt uit als een imbeciel. Ik kan eigenlijk alleen geforceerd glimlachen of keihard schaterlachen. En beide zijn visueel niet aantrekkelijk.
Enigszins gerelateerd maar hoe tering irritant zijn mensen die zeggen: iedereen is fotogeniek!!! Als je denkt dat je niet fotogeniek bent ligt dat aan de fotograaf!!!
Heerlijk juist die drama verhalen. Kan altijd heel hard lachen om de afleveringen in de echt gebeurd potcast waar puberdagboeken worden voorgelezen. Zo ongegeneerd schaamteloos dat alles is neergepend.
Zijn kookboek is geniaal en say something met mariah carey is een van mijn lievelingsliedjes.
Heb jij zonnepanelen?
- Nee ook binnenkort niet van plan aan te schaffen
- Ja
- Nee wel van plan binnenkort aan te schaffen
0 stemmers
Oh dat is helemaal top! Mn ouders hebben het er zelf op laten zetten en ik vind het oerlelijk maargoed ik snap dat het nodig is. Het is alleen afzichtelijk.
Nee we wachten al een jaar op de aannemer maar we hebben een lastig dak blijkbaar en de aannemer is een lapzwans maar wel de enige die het wil doen.
Dit vind ik idd het vervelende van het dingen lezen van andere. Het gesprekken met andere waarin de ander ook dingen verteld. Dat is super oneerlijk voor die ander.
Oh is dat moeilijk om te doen dan? Mijn ouders hebben zelf zoān standaard puntdak ( dus ik denk makkelijk te plaatsen) Aan elke kant zitten er 12 panelen. En ja, mooier wordt een huis er iig niet op holy mofo. Waarom heb je een lastig dak?
Zie jij wtf hier geschoren wordt?
- Het lijkt een zwangere buik maar WAAROM ZOU JE DIE SCHEREN?
- Nee joh het is super ovi, namelijkā¦
- Iemands anus misschien?
- Ik snap er ook geen kut van maar geen anus/zwangere buik denk ik?
0 stemmers
Idk ik vind het een beetje eng?
Maar heb überhaupt nooit mān buik geschoren dus kan me er niks bij voorstellen.
Ik heb niet eens een dak.
Ik heb zon buik snor ( ja i know ik ben net chewbakka) en die scheer ik af en toe weg. Spoiler : ik leef nog
Ah ja ik snap het wel. Toen ik zwanger was kreeg ik ineens allemaal haartjes onder mān navel. Na de bevalling gingen ze weer weg.