Stel je persoonlijke vraag #43

Nou ja ik maakte het grapje zelf al, nota bene. “eng”, snappie.

Is Hilversum het nieuwe Haarlem?

Al is Hilversum wel echt zeg maar een 3 waar Amersfoort en Haarlem een 7 zijn.

7 likes

Amersfoort, utrecht, amsterdam, leiden, nijmegen, zwolle, lieve mensen kies gewoon 1 plek en dan kan ik ook gewoon komen MAAR NEE

3 likes

Hè Hilversum is toch best mooi? Heb er heel lang geleden gewoond en vond het prachtig. Zat wel toevallig in een villa in een mooi stuk, hmm. Maar echt, groen, niet zoveel mis mee ook toch? Mss wat saai?

4 likes

Harstikke dood!! Aha sorry maar echt zo’n dorp waar ze alles kunnen uitzenden. Geen zak aan. Extreem negatief hier maarja. Helemaal KUT.

2 likes

Hahahah ja maar zo wil ik ook best in Urk wonen

9 likes

Ja ik snap bijvoorbeeld ook nooit dat ze over den haag zeggen dat het zo’n onrustige stad is hoor, ik woon toevallig wel in een villa in een prachtige wijk maar goed

6 likes

Anoniem:

Woon jij in Hilversum?

• Nee
  • Ja
  • Ja maar wil ik ook nog eens

0 stemmers

2 likes

Hier komt de ekte rellmaker, nee grapje Friezen hebben 0.0 emotie, gewoon een stelletje Duitsers.

Je moet echt binnen 60 seconden kiezen anders ontplof je:

• Sittard
  • Harlingen

0 stemmers

ik ken echt (ik overdrijf niet) NIEMAND die in flevoland woont

bestaat flevoland wel

• ja
  • nee
  • ik ga hier nu over nadenken

0 stemmers

2 likes

Soms wel te chaotisch, elke dag iets of meerdere dingen. Van hot naar her. Dan plan ik bewust de week erop niks.

1 like

Ik ontplof liever

2 likes

Almere schijnt er te liggen

Maar Almere bestaat denk ik ook niet

Waarom het twáálf treinstations heeft is me ook een raadsel

7 likes

Maar niemand gaat toch naar Hilversum omdat het er leuk is. Gewoon omdat je in één halte in Amsterdam kan zijn

2 likes

Nee Urk wil je echt niet @Zemraluani. Ik ben daar toen geweest voor m’n vaccinaties en even naar de jumbo gegaan en was echt in shock.

Amersfoort vind ik eigenlijk wel echt te saai. Is wel een afknapper om naar toe te verhuizen. Hilversum is leuker dan Amersfoort vind ik. Minder biblebelt.

Is Amersfoort biblebelt :hushed: zonde zeg het leek me wel een idyllische stad ofzo.

1 like

Dit heb ik echt geleerd van Het Zakmes.

• Ja! Almere-buiten, Almere-haven, Almere-muziekwijk
  • Wat?

0 stemmers

1 like

Het is wel echt een idyllische stad. Ook mega saai, maar laat je niet wijsmaken dat Hilversum leuker is.

3 likes

Is er bewijs dat Flevoland echt bestaat?!
Voel me net als die ene gozer die ontkent dat Australië bestaat

1 like

Die Hillywood Tour. Zo cringy.

2 likes