Stel je persoonlijke vraag #43

Iiiik ben pas 6

11 likes

Tom ik heb je mes
Ik sla op mijn trom :drum:
Mijn stokken haast krom

29 likes

tom ok hob jo mos

13 likes

afbeelding

:heart_on_fire:

7 likes

Oeh ik was bijna voor sitt tot deze foto.

Die tattoos ook. Hele detaileerde leeuw en dan een roos getekend door een kind

5 likes

Als je eten hebt besteld en het is er niet op het opgegeven tijdstip, na hoeveel tijd ga je bellen met het restaurant om te vragen waar het blijft?

• Na 0-15 minuten
  • Na 15-30 minuten
  • Na 30-45 minuten
  • Na 45-60 minuten
  • Na 60-90 minuten
  • Na 90 minuten
  • Ik laat het maar gewoon
  • Ik bestel nooit of het is altijd op tijd

0 stemmers

Ja met Asking Alexandria! Was een beetje ongemakkelijk, ik was best wel fan van ze geweest maar tegen de tijd dat die meet&greet plaatsvond (op een festival) was dat niet meer echt zo :’) Ze waren wel aardig verder, hebben even gekletst en ik sta met ze op de foto maar volgens mij waren ze gewend dat iedereen vrij starstruck was en dat was ik niet perse. Was wel nice dat ik de rest van het festival een backstagepas had daardoor

2 likes

Stel je komt er nu achter dat je geadopteerd bent. Zou jij de behoefte voelen om je biologische ouders te ontmoeten of te weten wie zij zijn?

• Ja sowieso
  • Ik neig naar ja
  • Ik weet het niet
  • Waarschijnlijk niet
  • Zeker niet

0 stemmers

Sorry, ben geinspireerd door Spoorloos.

3 likes

Ik weet mijn hele leven al dat ik een andere biologische vader heb, maar die heeft nooit een rol in mijn leven gespeeld. Nooit behoefte aan gehad en inmiddels is ie dood. Dat mijn moeder nooit een goed woord voor ‘m over heeft gehad en alles wat ze kut aan mij vond weidde aan ‘je bent precies je vader’ heeft daar waarschijnlijk niet bij geholpen :grimacing:

5 likes

officieel wel geloof ik maar merk je echt niks van. Mooie, leuke binnenstad ook!

4 likes

Ken jij iemand die Jerry heet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Iedereen die het heeft geprobeerd uit te zoeken is doodgegaan van de saaiheid denk ik. Ik heb in mn nachtdienst wel eens pogingen moeten doen om van Almere naar de Noordoostpolder te rijden maar kan me niet herinneren of ik ooit ben aangekomen. Soort zwart gat na Lelystad. Of nja, who am I kidding, voor Lelystad al. En Almere. En voor Almere.

Flevoland is een trip.

1 like

Drenthe was toch al de hoax

Heeft je ouder wel eens in een ruzie gezegd: “je lijkt op andere ouder” of “dit gedrag doet me aan iemand denken” of iets in die trant en dan natuurlijk heel negatief bedoeld?

• Ja, en ik werd daar echt boos van wie koos er nou zelf voor om een kind te krijgen met de negatieve ouder??
  • Nee, mijn ouders waren niet toxic/toxic op een andere manier
  • Nee, maar wel op een positieve manier

0 stemmers

Sorry, maar dit vond ik echt zoooooooo vervelend en hoop echt dat niemand dat hier ooit tegen z’n kinderen zegt.
Je kiest voor een kind met iemand en verwacht dat je kind alleen de goede eigenschappen erft???

3 likes

M’n oma had het altijd over kennissen van haar in Swifterbant en een keer in de zoveel tijd zoek ik op of dat wel echt bestaat. Het bestaat.

7 likes

Ja, maar ik werd daar op dat moment niet boos van maar geloofde het (was nog heel jong). Achteraf wel heel boos om geweest.

2 likes

Het was ook niet echt een keus maar meer een ongelukje :woozy_face: (wat ik ook echt hoop dat niemand dat verder zijn kind aanwrijft, over toxic gesproken)

2 likes

Sterker nog. Zn broer heet Tom. Geen grapje.

20 likes

Niet over mijn andere ouder maar wel over haar (overleden) zus met wie ze eigenlijk niet echt een goede band had. Ze heb haar zelden zĂł woest gezien en op dat moment was dat echt de ergste belediging die ze kon bedenken.
Maargoed, die tante was de enige normale en by far de leukste persoon aan die kant van de familie dus ik heb het maar als compliment opgevat.

6 likes

Maar als je gaat scheiden is de ander natuurlijk de oorzaak van al het kwaad en alle negatieve dingen aan je kind moeten dan wel door diegene komen. Niet door de scheiding zelf of dat je als jong kind dingen voor de andere ouder moet verbergen enzo. Nee hoor :+1:

Daarom vond ik die vraag daar vlak boven ook wel leuk over of je biologische ouders zou willen ontmoeten als je geadopteerd blijkt. Mn eerste reactie is ‘jaaaaaaa, misschien zijn die wel leuk’ :sob:

6 likes