Caesar is gestorven
De koningin van Denemarken, en Charlie chaplin!
Ik, uiteraard
O, en Dries Roelvink komt naar boven in mijn Google rondje. Wat een gezelschap.
Haha het is sowieso wel leuk om een keer te googlen wat er op jouw verjaardag allemaal is gebeurd. Heb dat een keer met vrienden gedaan en er kwamen echt hele bizarre feiten naarboven . Op mijn verjaardag is ook dat vliegtuig in de hudson rivier geland.
Mijn moeder, oom, en 2 tantes. Populaire datum in onze familie en dan zijn er ook nog eens 2 mensen overleden op die datum.
Oh ja bijzonder eigenlijk, of toevallig. Mijn opa is een dag voor mijn verjaardag overleden en mijn oma een dag na mijn verjaardag. En het klinkt een beetje cruel maar dat is een beetje bewust zo gedaan omdat de familie niet wilde dat ze op mijn verjaardag zouden overlijden (terwijl het mij niks had uitgemaakt).
Nee want ze zeiden letterlijk ‘hoe weet je dat uit je hoofd?’.
Anne Frank
mijn ouders doen/deden het juist andersom, als ze een discussie hebben ofzo altijd “je lijkt net je dochter” terwijl ik er dan totaal niks mee te maken heb. echt irritant haha
Geen crisis waar Dries is.
Koningin van denemarken? Who cares! Charlie Chaplin is wel heel leuk vind ik en nog meer als je leest uit wat voor vreselijke situatie hij kwam. Zo zielig.
Ja wat een leven hè! Ik vind hem ook mijn leukste verjaardagsgenoot. Heb ook veel geoefend op zijn heel klick sprongetje.
Miley Cyrus en Freddie Mercury kondigde aan dat hij aids had.
John Lennon!!! (En Bella Hadid lol)
Hahaha mijn oma ook!
Ik woonde super dichtbij een kebabzaak die altijd verse baklava had (gemaakt door de oma van de eigenaar geloof ik) Heb dat toen echt regelmatig als late night snack gehaald. Opgewarmd, met ijs en koffie, love it.
Britney Spears, hoop niet dat dat iets zegt over mijn leven. Hoop wel zo te kronkelen op mijn volgende verjaardagsfeestje. Woke up this morning and my skin is so dry !!! After visiting a couple... | TikTok
@grace echt onaardig, misschien moet je er wat van zeggen
Je kan toch niet zomaar na al die jaren om zijn adres vragen?
Ja Jezus
Pablo Picasso
O en Patrick Lodiers hahaha
Ook een nieuw leuk feitje om te weten!