Stel je persoonlijke vraag #43

Vrouwenshampoo: :woman_fairy::sparkles: ruikt naar viooltjes, rozen en een frisse zomerdag :woman_fairy::sparkles:
Mannenshampoo: :japanese_ogre::boom: 13 in 1!!! Ruikt naar wasbenzine voor een MANNELIJKE en VERLEIDELIJKE geur voor bij het barbecueën. Word een MAN met deze shampoo :japanese_ogre::boom:

25 likes

Ik heb best wel een zwak voor pickups en ook wel voor grote auto’s maar Dodge Ram rijders zijn 9 van de 10 keer zo kut :’) Ik reed van de week achter een Dodge Ram en deze man had een 2nd amendment sticker op z’n achterbumper geplakt??

4 likes

Ja precies ik heb veel liever dat mannen ook gewoon zoet en bloemig ruiken.

3 likes

Ik heb liever een vrouw die naar bos of alle bbq-kruiden ruikt dan een man die naar framboosjes en aardbeitjes ruikt

Waarom heb je een beslagkom op je thermoskan staan? Op dat tafeltje

11 likes

Haha ik was het natuurlijk wel af, zeker bij opstapelen en overkoken etc. Maar in dit geval wordt zo’n onderkant van een glas minituees heel nauwkeurig afgewassen. Er is meer afwas,schiet op :stuck_out_tongue:

1 like

Fasjun!

3 likes

Ik heb dit nog nooit gezien, wow!
Dat je daadwerkelijk nog de moeite gaat doen om het mensen onmogelijk te maken :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja same, maar dan op m’n balkon. Op werkdagen ontbijt ik nooit echt, maar vind het in het weekend dan zo heerlijk om daarvoor uitgebreid de tijd te nemen en lekker te relaxen in het zonnetje. Dit was vanochtend met zonsopgang :inlove:

20 likes

Mensen die kaartjes sturen waar dan op de voorkant al ‘gefeliciteerd’, ‘beste wensen’ of iets anders staat en dat ze binnenin alleen ‘groetjes tante truus en ome johan’ zetten. Echt, bespaar jezelf de moeite en de postzegel als je niet eens iets persoonlijks te zeggen hebt

8 likes

Aw nee ik vind een kaartje met groetjes tante truus en ome johan juist zo aandoenlijk, liever dan een dom appje. Het allerergste vind ik felicitaties in groepsapps. En dan 20x hetzelfde bericht

33 likes

Manbuns.

Wekt echt agressie op.

12 likes

Ja over mensen die bij gebakken zalm het vel laten liggen. Is net het lekkerste!!

1 like

JA überhaupt mensen die stukjes straat zich toe-eigenen en dat anderen daar dan geen gebruik van mogen maken. Een straat hier in de buurt heeft een brede stoep en daar hebben bewoners gewoon grote picnictafels enzo neergezet. En denk maar niet dat bijv de jongeren uit de buurt daar mogen zitten :slight_smile:

Houd je troep dan binnen

8 likes

Helemaal als het dan zon uienkapsel is. Zon half opgeschoren hoofd met zon mini staartje.

7 likes

Nog iets waar ik woest van word: ijsblokjes die naar frigo smaken. Echt het ergste.

18 likes

De horror

1 like

Vind je dat mensen hier over het algemeen wat meer ruggengraat zouden moeten kweken? En dan met name in de omgang met anderen.

  • Ja, beetje te pussy hier
  • Weet ik niet
  • Nee, alle gevoelens mogen er zijn

0 stemmers

1 like

Ja ik vind het hier soms (vaak) gewoon echt een beetje treurig :skull:

3 likes

Oude mannen die tussen hun tanden door fluiten (meestal met een petje op en handen op hun rug terwijl ze achter je lopen fwieeet fwiet fwieieieiet)

3 likes