Stel je persoonlijke vraag #43

Fasjun!

3 likes

Ja same, maar dan op m’n balkon. Op werkdagen ontbijt ik nooit echt, maar vind het in het weekend dan zo heerlijk om daarvoor uitgebreid de tijd te nemen en lekker te relaxen in het zonnetje. Dit was vanochtend met zonsopgang :inlove:

20 likes

Mensen die kaartjes sturen waar dan op de voorkant al ‘gefeliciteerd’, ‘beste wensen’ of iets anders staat en dat ze binnenin alleen ‘groetjes tante truus en ome johan’ zetten. Echt, bespaar jezelf de moeite en de postzegel als je niet eens iets persoonlijks te zeggen hebt

8 likes

Aw nee ik vind een kaartje met groetjes tante truus en ome johan juist zo aandoenlijk, liever dan een dom appje. Het allerergste vind ik felicitaties in groepsapps. En dan 20x hetzelfde bericht

33 likes

Ja over mensen die bij gebakken zalm het vel laten liggen. Is net het lekkerste!!

1 like

Helemaal als het dan zon uienkapsel is. Zon half opgeschoren hoofd met zon mini staartje.

7 likes

Nog iets waar ik woest van word: ijsblokjes die naar frigo smaken. Echt het ergste.

18 likes

Vind je dat mensen hier over het algemeen wat meer ruggengraat zouden moeten kweken? En dan met name in de omgang met anderen.

• Ja, beetje te pussy hier
  • Weet ik niet
  • Nee, alle gevoelens mogen er zijn

0 stemmers

1 like

Ja ik vind het hier soms (vaak) gewoon echt een beetje treurig :skull:

3 likes

Oude mannen die tussen hun tanden door fluiten (meestal met een petje op en handen op hun rug terwijl ze achter je lopen fwieeet fwiet fwieieieiet)

3 likes

Nooooooooooo love een goeie volle manbun

3 likes

Ja

“Ik had beloofd om naar een feestje te komen maar nu is mijn kat overleden en heb ik er dus geen zin in. Nu is het ook nog zo dat degene die het feestje organiseert in Terneuzen woont en dat voor mij 8 uur reizen is en loop ik ook in het gips want ik heb een gebroken been, hebben jullie tips hoe ik kan zeggen dat ik liever thuisblijf :pensive:”

:woozy_face:

27 likes

Ik wilde die ijsblokvormen kopen die zo hard gaan op tiktok maar heb ze laten liggen omdat ik waarschijnlijk met Spa blauw ga willen vullen en dus een aparte ijskast ga kopen voor dit :joy:

3 likes

Ja wtf haha anders wordt het toch 1 groot drollenveld

11 likes

Ja deh! Gvd als ik ergens lijp om kan worden. Ik snap dat echt niet. Je hebt een hond en je taak is o.a om zn drol op te ruimen.

2 likes

Ter :nose:t2::nose:t2:

5 likes

En dan geeft iedereen tips en dan is het " Ik ben toch gegaan en heb er nu echt spijt van want heb de hele nacht doorgehaald en moet over 5 minuten alweer werken."

5 likes

Ik zie wel eens bordjes met ‘uitlaatroute’ en daar hoef je het idd niet op te ruimen. Toen die bordjes het kwamen vond ik het ook heeeeel raar (ook vlakbij een basisschool dus dan rennen kinderen ook gewoon door het gras?), maar blijkbaar is het echt zo. Er staat ook op ‘niet opruimen’ of iets dergelijks.
Ik heb zelf geen hond, maar heb hierom op nee gestemd. Maar not sure of dit hetzelfde is als wat jij bedoelde.

1 like

Hahah ja dat. Meestal komen die details er ook later pas bij

2 likes

Bellen via Whatsapp

13 likes