Nog iets waar ik woest van word: ijsblokjes die naar frigo smaken. Echt het ergste.
Ja ik vind het hier soms (vaak) gewoon echt een beetje treurig
Oude mannen die tussen hun tanden door fluiten (meestal met een petje op en handen op hun rug terwijl ze achter je lopen fwieeet fwiet fwieieieiet)
Nooooooooooo love een goeie volle manbun
Ja
“Ik had beloofd om naar een feestje te komen maar nu is mijn kat overleden en heb ik er dus geen zin in. Nu is het ook nog zo dat degene die het feestje organiseert in Terneuzen woont en dat voor mij 8 uur reizen is en loop ik ook in het gips want ik heb een gebroken been, hebben jullie tips hoe ik kan zeggen dat ik liever thuisblijf ”
Ik wilde die ijsblokvormen kopen die zo hard gaan op tiktok maar heb ze laten liggen omdat ik waarschijnlijk met Spa blauw ga willen vullen en dus een aparte ijskast ga kopen voor dit
Ja deh! Gvd als ik ergens lijp om kan worden. Ik snap dat echt niet. Je hebt een hond en je taak is o.a om zn drol op te ruimen.
Ter
En dan geeft iedereen tips en dan is het " Ik ben toch gegaan en heb er nu echt spijt van want heb de hele nacht doorgehaald en moet over 5 minuten alweer werken."
Ik zie wel eens bordjes met ‘uitlaatroute’ en daar hoef je het idd niet op te ruimen. Toen die bordjes het kwamen vond ik het ook heeeeel raar (ook vlakbij een basisschool dus dan rennen kinderen ook gewoon door het gras?), maar blijkbaar is het echt zo. Er staat ook op ‘niet opruimen’ of iets dergelijks.
Ik heb zelf geen hond, maar heb hierom op nee gestemd. Maar not sure of dit hetzelfde is als wat jij bedoelde.
Hahah ja dat. Meestal komen die details er ook later pas bij
Bellen via Whatsapp
Verschilt per gemeente! In mijn stad heb je verschillende zones waar je het niet per se hoeft op te ruimen, maar in andere steden geldt soms weer een opruimplicht die overal geldt.
Ik vind die hele houding van oh ik ben super zielig in deze makkelijk op te lossen situatie irritant.
Tuurlijk zijn er uitzonderingen en hebben we allemaal wel eens momenten dat je toch ja zegt terwijl je echt geen zin hebt. Maar als je het op het forum post denk ik wat wil je horen “oh gossie wat heb je het toch zwaar ik leef met je mee”
Zou diegene dan wel op een andere manier bedanken natuurlijk.
Als het een puber is €7.50-€10
Kan diegene tenminste elke dag eten kopen zonder er financieel op achteruit te gaan, aangezien diegene anders bij zijn/haar ouders eten zou krijgen neem ik aan.
Het is toch gewoon wat jij het waard vind?
Je kat hoeft niet naar een andere omgeving zoals een pension, je hebt iemand die ook een beetje op je huis past.
Als jij dat €20 per nacht waard vindt, is dat gewoon prima.
En je doet iemand een klein plezier er ook mee. Andere omgeving, maatje voor kat, ik zie de voordelen
Vind het wel echt lullig om haar achteraf minder te gaan betalen
Maar moet je nagaan wat een vertrouwen je iemand moet kunnen schenken, om op je alles te passen. Da’s toch veel waard als je dat makkelijk kunt vinden?
Vraag en aanbod dan toch. Betaal gewoon wat het je waard is, ook niet zoveel anderen beschikbaar.