Verschilt per gemeente! In mijn stad heb je verschillende zones waar je het niet per se hoeft op te ruimen, maar in andere steden geldt soms weer een opruimplicht die overal geldt.
Ik vind die hele houding van oh ik ben super zielig in deze makkelijk op te lossen situatie irritant.
Tuurlijk zijn er uitzonderingen en hebben we allemaal wel eens momenten dat je toch ja zegt terwijl je echt geen zin hebt. Maar als je het op het forum post denk ik wat wil je horen “oh gossie wat heb je het toch zwaar ik leef met je mee”
Zou diegene dan wel op een andere manier bedanken natuurlijk.
Als het een puber is €7.50-€10
Kan diegene tenminste elke dag eten kopen zonder er financieel op achteruit te gaan, aangezien diegene anders bij zijn/haar ouders eten zou krijgen neem ik aan.
Is toch niet overbetalen als jij het dat waard vindt.
Het is toch gewoon wat jij het waard vind?
Je kat hoeft niet naar een andere omgeving zoals een pension, je hebt iemand die ook een beetje op je huis past.
Als jij dat €20 per nacht waard vindt, is dat gewoon prima.
En je doet iemand een klein plezier er ook mee. Andere omgeving, maatje voor kat, ik zie de voordelen
Vind het wel echt lullig om haar achteraf minder te gaan betalen
Maar moet je nagaan wat een vertrouwen je iemand moet kunnen schenken, om op je alles te passen. Da’s toch veel waard als je dat makkelijk kunt vinden?
Vraag en aanbod dan toch. Betaal gewoon wat het je waard is, ook niet zoveel anderen beschikbaar.
Maar aan de andere kant kan die persoon toch gratis in een huis slapen? Als die persoon het chill vindt om niet thuis te slapen is het een win-win en hoef je er op zich niet enorme bedragen voor de betalen.
Ik heb in de zomer wel eens 3 weken op het huis van mijn oom en tante gepast. Samen met mijn vriend en voor ons wat dat een soort vakantie. En zij hadden iemand die de katten te eten gaf. Win-win. Het was niet eens in mij op gekomen om daar geld voor te vragen.
Doe ik ook nooit maar wij zijn volwassen, het gaat hier om een puber die nog thuis woont, dan is het toch hartstikke leuk om die een zakcentje te kunnen geven als je dat kan missen
Ohh dit klinkt echt geweldig, waar was dat?
Love mais, kan zo’n heel blik leeglepelen. Maar het liefst met boter en zout ‘on the cob’
Ja dat is ook zeker waar
@Kultakala een pension is toch veel duurder? Ik vind mezelf nooit zo vrijgevig, maar zou voor een nacht €20 echt gepast vinden. Misschien ook wel afhankelijk van hoe lang iemand komt. 14 dagen x 20 wordt wel beetje gortig ja. Maar paar nachtjes…
Zou jij in een zelfrijdende bus een ritje maken?
- Hell no
- Ik denk het niet
- Misschien
- Denk het wel
- Absoluut!!
0 stemmers
Ik werkte in 2008 ofzo op Kralingse Zoom en toen pakte ik elke dag deze:
Werkte verrassend goed, maar was niet op de openbare weg natuurlijk.
Die busjes in Roterdam lijken me wel geinig voor een keertje.
Mocht Tesla met een zelfrijdende bus komen, dan pas ik.
Ben echt sloom vandaag want ik dacht dat bedoelt werd dat jij ZELF de bus moest sturen.
Jaaa hoe tof is dat! Jaloers @Gelatelli, ging het ook weleens mis? Dat ie niet vooruit kwam of opeens de andere kant op ging ofzo
Hij liep weleens stil als er wat op de weg lag ofzo maar over het algemeen ging hij prima!