Stel je persoonlijke vraag #43

Maar aan de andere kant kan die persoon toch gratis in een huis slapen? Als die persoon het chill vindt om niet thuis te slapen is het een win-win en hoef je er op zich niet enorme bedragen voor de betalen.

Ik heb in de zomer wel eens 3 weken op het huis van mijn oom en tante gepast. Samen met mijn vriend en voor ons wat dat een soort vakantie. En zij hadden iemand die de katten te eten gaf. Win-win. Het was niet eens in mij op gekomen om daar geld voor te vragen.

2 likes

Doe ik ook nooit maar wij zijn volwassen, het gaat hier om een puber die nog thuis woont, dan is het toch hartstikke leuk om die een zakcentje te kunnen geven als je dat kan missen

20 likes

Ohh dit klinkt echt geweldig, waar was dat?

Love mais, kan zo’n heel blik leeglepelen. Maar het liefst met boter en zout ‘on the cob’ :heart_eyes:

12 likes

Ja dat is ook zeker waar

1 like

@Kultakala een pension is toch veel duurder? Ik vind mezelf nooit zo vrijgevig, maar zou voor een nacht €20 echt gepast vinden. Misschien ook wel afhankelijk van hoe lang iemand komt. 14 dagen x 20 wordt wel beetje gortig ja. Maar paar nachtjes…

2 likes

Zou jij in een zelfrijdende bus een ritje maken?

• Hell no
  • Ik denk het niet
  • Misschien
  • Denk het wel
  • Absoluut!!

0 stemmers

2 likes

Ik werkte in 2008 ofzo op Kralingse Zoom en toen pakte ik elke dag deze:

Werkte verrassend goed, maar was niet op de openbare weg natuurlijk.

13 likes

Die busjes in Roterdam lijken me wel geinig voor een keertje.
Mocht Tesla met een zelfrijdende bus komen, dan pas ik.

5 likes

Ben echt sloom vandaag want ik dacht dat bedoelt werd dat jij ZELF de bus moest sturen.

8 likes

Jaaa hoe tof is dat! Jaloers @Gelatelli, ging het ook weleens mis? Dat ie niet vooruit kwam of opeens de andere kant op ging ofzo

2 likes

Hij liep weleens stil als er wat op de weg lag ofzo maar over het algemeen ging hij prima!

1 like

Een taart van 70 euro voor een verjaardag van een kind

• Zou ik zo kunnen bestellen
  • Nee, zou ik nooit bestellen
  • Anders (leg uit)

0 stemmers

1 like

Als hij mooi en lekker is, yes pls

11 likes

Ligt eraan voor hoeveel personen.

13 likes

Naaaah ik zou dan liever wat luxe vlaaien bestellen en dan een kleine hysterische kindertaart, met een foto of figuurtjes erop ofzo wat kind leuk vindt, voor het kind.

3 likes

Ik zou ‘m zelf maken, want dat vind ik ontzettend leuk. Maar voor een beetje taart met marsepein en vulling en dan leuke figuurtjes er op ben je ook echt al snel 50-70€ kwijt.
Dan kan je er wel met 40 man van eten (of in andere woorden: we eten nog een week taart :rofl::+1:t3:)

Wel eens besteld voor de verjaardag van kind. We wilden graag een mooie taart die ook daadwerkelijk goed smaakt. Ik walg zo van die gortdroge kindertaarten met 2 kilo fondant erop gekwakt.

3 likes

Oooh dit is zo jammer. Lekker makkelijke playdoh in de vorm van peppa pig erop voor het kind en dan zie je niet dat de binnenkant gewoon droge cake is met een laagje jam :sob::sob:
Kost volgens mij ook echt prima veel geld, dus echt zonde. Ik wil gewoon lekkere taart op een verjaardag.

3 likes

Nee joh, is het van goud? Een lekkere red velvet van Piece of Cake is niet eens zo duur en daar haal je super veel uit.

Ben sinds vorige maand helemaal genezen van die luxe taarten hype. Mijn nicht had een taart van 150 euro besteld en het was een smakeloze taart met kilo’s goedkope fondanten Peppa Biggen. Iedereen kreeg zo’n klein stukje van die taart net als die Franse hoofdredacteur in Confessions of a Shopaholic.

Voor mijn gevoel betaal je bij een groot deel van die bakkerijen voor het boetseren ipv het echte gebak.

1 like

Ik begrijp de trend van taart-ingepakt-in-fondant-in-thema niet, ik vind dat er nooit uitzien als taart die heel lekker is om op te eten maar alleen om op de foto te zetten (‘t is maar wat je leuk vindt dan).

5 likes