Stel je persoonlijke vraag #43

Ik gebruikte deze zonnebrand om bij te smeren als ik make-up droeg:

Maar hij droogt zo snel op dat het eigenlijk helemaal geen gedoe meer is om elke dag te sprayen, ook als ik geen make-up draag

Normaal gesproken verbrand ik meteen als ik in de zon kom maar heb met deze zonnebrand nergens last van, had ik niet verwacht van een mist

22 likes

ja deze gebruik ik ook! tip: in Duitsland VEEL goedkoper, 1/4e van de NL prijs dus mocht je daar ooit komen, inslaan

edit: oke inmiddels prijsverschil meer 1/2 maar nu bij Etos voor 1+1

4 likes

Maar maakt die spray je haar niet mega vet? Of spray je dan extra veel in het midden van je gezicht en veeg je het dan uit tot aan je haargrens?
@mercurysummer @instantramen

Nee daar heb ik geen last van, hij voelt helemaal niet vet aan! Het enige nadeel is inderdaad de prijs

4 likes

Sta je momenteel in de voor wachtrij van het stap budget?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Succes in ieder geval!

1 like

Over het algemeen, heb jij een?

• Hoog libido
  • Gemiddeld libido
  • Laag libido

0 stemmers

2 likes

Ja sorry dat kan ik niet zeggen want dat ligt aan mijn relatie/partner en hoe die mij behandelt tijdens en na/buiten de seks om

Bij mijn ex-man laag bij mijn ex-date hoog

Ik heb dus echt ontdekt dat het zoooo kan verschillen en dat libido misschien soms fluĂŻde is? Ik dacht zelfs na mijn relatie dat ik aseksueel was maar de seks was gewoon intens slecht en ja wie heeft daar zin in.

23 likes

Ja ik vind libido ook altijd zo’n gekke term, alsof het een vaststaand iets is, alsof je het over een grote neus hebt ofzo.

6 likes

Ja, precies! Het kan van zoveel factoren afhankelijk zijn.

1 like

Jaa same. Ligt aan zoveel dingen. De persoon waarmee je sex hebt maar ook het seizoen. In de lente/zomer zou ik elk moment van de dag wel willen.

7 likes

Deze is ook heel fijn en (zonder aanbiedingen) iets goedkoper.

La Roche-Posay Anthelios Zonnebrand Mist Gezicht SPF 50 75 ML 75 ML | Etos

4 likes

Zin in seks is toch sowieso altijd fluĂŻde? Ook binnen een relatie. Bestaat libido ĂŒberhaupt?

9 likes

Ik denk het eigenlijk niet.

3 likes

Vroeger mega hoog maar tegenwoordig gemiddeld tot laag.

1 like

Libido schijnt niet te bestaan. Maar wel of je makkelijk “aan” staat. Dat beschouw ik dan zelf als libido. Maar dat kan inderdaad per relatie heel erg verschillen.

2 likes

Nee, een libido bestaat idd niet, want niemand heeft altijd dezelfde libido. Ik vind het ook heel jammer dat daar zoveel waarde aan wordt gehecht alsof het een gegeven is waar je mee wordt geboren en hoe hoger hoe beter.

Ik denk dat het heel veel onzekerheid zou schelen als we die term niet meer gaan gebruiken en ook accepteren dat dit fluctueert en dat weinig zin in seks ook prima is.

4 likes

Ohh super fijn, bedankt voor de tip! Ga deze meteen proberen

3 likes

Jep, same here @ZusjevanJoost :stuck_out_tongue_winking_eye:. Turns out dat ik geen zin in seks had omdat m’n ex inderdaad buiten de slaapkamer gewoon niet zo lief was.

2 likes

@Crusti_Croc en @Felony

Oh wat erg he?! Ik heb er wel veel van geleerd, voor mezelf. Dat het dus helemaal niet aan mij lag. En dat seks (voor mij dan) een goede graadmeter kan zijn voor hoe goed/fijn of slecht je relatie is eigenlijk is.

Al die oplossingen proberen te bedenken: van die spelletjes die je seksleven beter zouden moeten maken, mooie lingerie kopen, het boek ‘Come as you are’ lezen (wĂ©l heel nuttig boek overigens) gaan niet werken als je bedpartner gewoon geen moeite voor je wil doen en je relatie allang niet meer is wat het ooit was.

13 likes

Heel herkenbaar! Ik dacht ook dat ik aseksueel was toen m’n relatie met m’n ex niet meer lekker ging. En als je daar middenin zit zie je het ook niet zo duidelijk. Maar sinds ik single ben heb ik vaak fantastische seks :partying_face: en zeker met m’n huidige date. Ik zal dit ook forever als graadmeter blijven zien in toekomstige relaties

2 likes