Ik vind dit behoorlijk vaak
Ik doe dit anoniem maar ik blijf dit heel belangrijk vinden.
Ben jij voor of tegen abortus?
- Voor
- Tegen
0 stemmers
en niet anoniem
- altijd voor
- meestal voor, bepaalde uitzonderingen
- meestal tegen, bepaalde uitzonderingen
- altijd tegen
0 stemmers
Ik heb dan de Multisafe spiraal. Echt geen idee eigenlijk wat precies de gedachtegang daarachter was want ik was 21 toen ik hem liet zetten. Wil nu ook nog lang niet nadenken over zwanger raken dus beter hadden ze er toen al T-safe in geknald Zie nu wel tijdens googelen dat multisafe er minder puntig uitziet en kleiner kan zijn, miss heb ik een kleine baarmoeder ofzo.
ken jij mensen die tegen abortus zijn?
- ja, mensen die dicht bij me staan
- ja, kennissen/vroegere vrienden idk
- nee
0 stemmers
Nou nou, dit is ook niet nodig
Stem jij wel eens bewust niet op een poll in dit topic, omdat je bang bent dat je iets over jezelf āafroeptā door te stemmen in die poll?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had mezelf ingeschreven maar het is niks voor mij en voelde me heel schuldig toen ik 2 oproepen had geweigerd. Ik durf het gewoon niet, gewoon omdat je niet direct in de situatie zit ofzo, dus dan ga ik overdenken. Stel dat ik nou op straat loopt en er stort iemand ten aarde is het anders, dan zit ik gelijk hoog in adrenaline, weet ik wat er ongeveer speelt en kan ik direct ingrijpen zonder dat je er ook maar bij na gaat denken.
Nee dat idee heb ik dus ook. Ik had laatst 24 uur locatie volgen aan gezet en toen kreeg ik direct een melding. Maar niemand gaat ālocatie volgenā elke dag aanzetten, die app moet ook meldingen sturen op basis van woon- of werkadres, maar krijg nooit meer een melding!
Een keer toen een auto vol gas gaf en vooruit de gracht in reed (ze dacht dat de auto in achteruit stond). Toen belde ik 112 en op het moment dat ik iemand sprak om uit te leggen wat er was gebeurd en er iemand in een auto vast zat in het water kwam die vrouw de auto uit geklommen via het raam. Dus toen was ik opgelucht maar opeens schreeuwde ze: oh neeeeeee mijn mobiel. En toen ging ze weer terug die zinkende auto in Nou zie dat maar eens uit te leggen aan die alarmcentrale. Ik neem aan dat ze in shock was, maar ondertussen waren er al 3 mensen in het water gesprongen om haar te helpen en iedereen was echt aan het proberen haar weer uit die auto te sleuren. Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen en kwam ze er wel uit maar het was echt heel bizar haha.
Dit had ik idd ook, het deed echt zo ontieglijk veel pijn⦠heb echt geschreeuwd toen ze hem zette. En na een jaar heb ik hem er weer uit laten halen, want in plaats van minder last van mijn menstruatie kreeg ik alleen maar meer last. Superveel doorbraakbloedingen, ontzettende krampen die doortrokken naar mān rug, heel lang en veel ongesteld. De gynaecoloog was er ook erg verbaasd over. Sindsdien geen hormonale anticonceptie meer voor het eerst sinds mijn 14e (voor die klotespiraal altijd aan de pil geweest), en het is heerlijk. Superregelmatig, 3 dagen ongesteld met weinig bloed en maar 1 dag beetje krampen. Had ik veel eerder moeten doen.
Alleen meerdere keren het niet noodnummer.
wow 100% voor love it
Laatst voor 2de keer een spiraal laten zetten wel onder nacorse na 2 pogingen bij de huisarts en gynacloog omdat het te pijnlijk was en ik me daardoor niet goed kon ontspannen. sindsdien heb ik gelukkig nergens last van.
Heb hem bij de huisarts laten verwijderen, de pijn viel me mee en was het zo gepiept. Gelukkig heb ik een fijne huisarts die de tijd ervoor nam om alles rustig uit te leggen.
Dit klinkt alsof het weekend al voorbij is.
De zon gaat over uur of 6 onder dus tijd zat
Ja ik ben soieso graag buiten maar met mooi weer al helemaal.
Ik voelde die drang vandaag extra omdat het voor mijn gevoel een jaar winter is geweest en ik er niet op durf te vertrouwen dat dit goede weer lang aanhoudt.
Zo echt dit! Vanaf vanmorgen zit ik al in de zon (braaf ingesmeerd natuurlijk)
Ik weetniet of die multisafe er toen al was. Er is nu wel een kleine de gynefix ofzo en die schijnt minder betrouwbaar te zijn omdat ie zo klein is. Dat ie bij sommige helemaal niet meer in de baarmoeder zat vind het sowieso soms nog een naar idee dat er zoān ding in mn baarmoeder zit. Dat ik gewoon een stuk koper in mn lichaam heb.
Hoe vaak gebruik jij zonnebrand?
- Elke dag
- Soms/wanneer ik eraan denk
- Alleen op vakantie/als het warm is
- Nooit
0 stemmers