Dit had ik idd ook, het deed echt zo ontieglijk veel pijn… heb echt geschreeuwd toen ze hem zette. En na een jaar heb ik hem er weer uit laten halen, want in plaats van minder last van mijn menstruatie kreeg ik alleen maar meer last. Superveel doorbraakbloedingen, ontzettende krampen die doortrokken naar m’n rug, heel lang en veel ongesteld. De gynaecoloog was er ook erg verbaasd over. Sindsdien geen hormonale anticonceptie meer voor het eerst sinds mijn 14e (voor die klotespiraal altijd aan de pil geweest), en het is heerlijk. Superregelmatig, 3 dagen ongesteld met weinig bloed en maar 1 dag beetje krampen. Had ik veel eerder moeten doen.
Alleen meerdere keren het niet noodnummer.
wow 100% voor love it
Laatst voor 2de keer een spiraal laten zetten wel onder nacorse na 2 pogingen bij de huisarts en gynacloog omdat het te pijnlijk was en ik me daardoor niet goed kon ontspannen. sindsdien heb ik gelukkig nergens last van.
Heb hem bij de huisarts laten verwijderen, de pijn viel me mee en was het zo gepiept. Gelukkig heb ik een fijne huisarts die de tijd ervoor nam om alles rustig uit te leggen.
Dit klinkt alsof het weekend al voorbij is.
De zon gaat over uur of 6 onder dus tijd zat
Ja ik ben soieso graag buiten maar met mooi weer al helemaal.
Ik voelde die drang vandaag extra omdat het voor mijn gevoel een jaar winter is geweest en ik er niet op durf te vertrouwen dat dit goede weer lang aanhoudt.
Zo echt dit! Vanaf vanmorgen zit ik al in de zon (braaf ingesmeerd natuurlijk)
Ik weetniet of die multisafe er toen al was. Er is nu wel een kleine de gynefix ofzo en die schijnt minder betrouwbaar te zijn omdat ie zo klein is. Dat ie bij sommige helemaal niet meer in de baarmoeder zat vind het sowieso soms nog een naar idee dat er zo’n ding in mn baarmoeder zit. Dat ik gewoon een stuk koper in mn lichaam heb.
Hoe vaak gebruik jij zonnebrand?
- Elke dag
- Soms/wanneer ik eraan denk
- Alleen op vakantie/als het warm is
- Nooit
0 stemmers
Ik gebruikte deze zonnebrand om bij te smeren als ik make-up droeg:
Maar hij droogt zo snel op dat het eigenlijk helemaal geen gedoe meer is om elke dag te sprayen, ook als ik geen make-up draag
Normaal gesproken verbrand ik meteen als ik in de zon kom maar heb met deze zonnebrand nergens last van, had ik niet verwacht van een mist
ja deze gebruik ik ook! tip: in Duitsland VEEL goedkoper, 1/4e van de NL prijs dus mocht je daar ooit komen, inslaan
edit: oke inmiddels prijsverschil meer 1/2 maar nu bij Etos voor 1+1
Maar maakt die spray je haar niet mega vet? Of spray je dan extra veel in het midden van je gezicht en veeg je het dan uit tot aan je haargrens?
@mercurysummer @instantramen
Nee daar heb ik geen last van, hij voelt helemaal niet vet aan! Het enige nadeel is inderdaad de prijs
Over het algemeen, heb jij een?
- Hoog libido
- Gemiddeld libido
- Laag libido
0 stemmers
Ja sorry dat kan ik niet zeggen want dat ligt aan mijn relatie/partner en hoe die mij behandelt tijdens en na/buiten de seks om
Bij mijn ex-man laag bij mijn ex-date hoog
Ik heb dus echt ontdekt dat het zoooo kan verschillen en dat libido misschien soms fluïde is? Ik dacht zelfs na mijn relatie dat ik aseksueel was maar de seks was gewoon intens slecht en ja wie heeft daar zin in.
Ja ik vind libido ook altijd zo’n gekke term, alsof het een vaststaand iets is, alsof je het over een grote neus hebt ofzo.
Ja, precies! Het kan van zoveel factoren afhankelijk zijn.
Jaa same. Ligt aan zoveel dingen. De persoon waarmee je sex hebt maar ook het seizoen. In de lente/zomer zou ik elk moment van de dag wel willen.