Heb ook het gevoel dat dit vroeger veel meer standaard was. Ik heb zelfs niet eens een schort.
Heb jij een schort?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb ook het gevoel dat dit vroeger veel meer standaard was. Ik heb zelfs niet eens een schort.
Heb jij een schort?
0 stemmers
Dat is misschien nog wel het ergste, ik heb wel een schort!
Misschien kook ik heel wild ofzo maar ik kan echt niet zonder schort koken en m’n kleding schoon houden
Maar voor mijn moeder dus wel. Ze noemt ze altijd de boys en vraagt op vakantie vaker hoe het met hen gaat dan met mij hahaha.
Altijd. Ik heb zelfs meerdere schorten. Je wilt alleen niet weten hoe vies ze er op een duur uit zien, maar goed daar is de wasmachine voor. Als ik witte kleding aan heb, kleed ik me om. Anders is mijn kleding zo vies.
Maak jij je kruidenpotjes schoon?
0 stemmers
Naja tegen de tijd dat ik kook loop ik sowieso al in chillkleding 9 vd 10 keer en boeit het mij niet als mn joggingsbroek of slobbertrui vies wordt. Als ik daarna nog weg moet en me niet wil omkleden zou een schort wel handig zijn.
@Marquez die gooi ik weg in de glasbak haha?
Maar het kleine potje zelf nee.
Heb jij zo’n elektrische peper en zout molen?
0 stemmers
Als ze vies zijn geworden met koken haal ik er gelijk een doekje over voor ik ze terug in de lade zet en ze gaan de vaatwasser in voor ik ze weer vul als ze leeg zijn. Zijn gewoon mini weckpotjes.
Hoezo stelt je dit nog teleur? Tatta’s hebben geen smaak als het om rijst gaat.
Goed bezig! Ik las laatst dat dat een van de manieren is waarop kruisbesmetting voorkomt. Had ik nog nooit over nagedacht.
Sorry doe hem ff opnieuw, vind wel leuk om te kunnen zien wie wat kan bespelen
Kan jij een instrument bespelen?
0 stemmers
0 stemmers
Oh, oeps, hahahah sorry
Ik deed het wel waanzinnig op de triangel vroeger op de basisschool
Ik vind mensen die zichzelf zijn vooral interessant. Vertel me over je gekke hobby’s en laat me je lelijke Shrek crocs (Shrocs?) zien. Love it!
Als iemand geen kinderen of volwassen kinderen heeft - very interesting
Stel je krijgt een tuin waar nog een vijver in zit (geen vissen meer) Je hebt geen kleine kinderen die er zo kunnen invallen ofzo. Maar je hebt ook totaal geen verstand ervan hoe een grote vijver te onderhouden. Zou je die er dan in laten zitten?
0 stemmers
Ik kan vader jacob op de piano en do re mi op de blokfluit… ik zou zo in een band kunnen.
wordt sowieso een muggenplaag dus no merci
Echt? Waarom? Ik vind het mooi maar ik heb totaal GEEN verstand ervan. Bij de ouders van een vriendin van vroeger werden daar in hun tuin foto’s gemaakt tijdens bruiloften enzo. Zo’n bakvijver (?) Wat al in een vorm zit vind ik wel wat lelijk.
Maar wtf moet je ermee als je er geen verstand van hebt denk ik ook . Deze is wel eh ingegraven ofzo. Ik weet het allemaal niet whaaaa
@Gelatelli daar heb ik zelf nooit last gehad dus daar ben ik niet zo bang voor.
Kan jij goed tuinieren?
0 stemmers