Een vriend van mij heeft recent een huis gekocht met een zwemvijver in de tuin. Dat zal ik al helemaal nooit begrijpen. Lekker een bak met karpers in je tuin waar je dan vrijwillig in gaat zwemmen??? Hij haalt hem waarschijnlijk wel weg.
Dat zou ik ook sowieso eruit halen hoor! Maar zo’n soort natuurvijver ( wtf ik weet al die namen niet meer) vind ik eigenlijk wel mooi. Ik mocht vroeger niet eens grasmaaien, alleen later wat planten water geven. Echt nooit wat geleerd qua tuinieren. Moest vooral alleen op het gras blijven en verder overal vanaf.
Had eerder denk ik gezegd dat ik hem eruit zou halen, maar sinds ik dit filmpje zag zou ik dit ook willen.
Mijn achtertuin is aan het water dus beetje nutteloos, maar als dat niet zo was zou ik echt een rommelig eco-vijvertje willen met kikkers en vogels (en muggen ja, maar dat neem ik dan voor lief). Hoef je ook niet heel netjes te houden of te kunnen tuinieren, juist een beetje creatief.
Als tatta deel ik je mening.
Dacht ff dat het kikkerdril was na al die vijver verhalen
Ik heb gemerkt dat ik toch wel het meeste vibe met mensen die een beetje vreemd en grappig awkward zijn . Ze moeten gewoon een paar rare quirks hebben en een beetje borderline weird haha. Niet te raar, maar zeker wel een beetje apart. Ik vind mensen die te gewoon en normaal zijn en zich super volwassen opstellen al snel saai of dan heb ik er gewoon niks mee. Zeker als ze dan ook zo zijn in hun gevoel voor humor en gespreksstof. Dit geldt ook voor mannen trouwens haha. Ik kan niet vallen op een man als hij niet een beetje een weirdo is haha.
Ik heb meer schorten dan broeken.
Die zou er ik er echt als eerste uit laten halen. Ik hoef echt niet zo een stinkding in mn tuin waardoor mn tuin een broedplaats voor muggen en kikkers wordt.
Haha nee jij noemde bergamot heel eclectisch in een andere post en ik vond het wel grappig n.a.v. haar foto.
Of ze snel praten
Ik kan echt niet omgaan met langzame of bedachtzame sprekers haha
Ja of mensen die zacht praten. VRESELIJK. Of je nou interresante dingen zegt of niet ik versta de helft toch niet.
Love it!!!
Wat vind jij van dit soort sjaaltjes?
- Leuk, ik wil het
- Leuk, ik heb het
- Gatverdamme wat is dit
- Wel leuk/oke
- Geen mening over dit gebreide lapje
0 stemmers
Ik vind het schattig maar meer voor wat knuffels om hun nek hebben. Mijn knuffelbeer heeft ook zo’n strikje.
Kan jij breien?
- Ja maar gewoon de basics
- Nee
- Ja en ook goed, allerlei ingewikkelde patronen etc.
0 stemmers
Een tijdje vond ik breien zo leuk, alles weer aangeschaft, daarna belandde het weer eens ergens op zolder.
Het ergste is als ze dan ook nog om de zoveel tijd hun ogen kort dicht doen.
Ik wil dit want ik krijg altijd snel een koude nek. Dit is dan minder belachelijk dan een hele wintersjaal.
Ik vind dat een heel leuk concept maar volgens mij is de uitvoering in de meeste gevallen gewoon echt super matig.
Dit spreekt me wel aan:
Hier zwemmen dan dus ook karpers enzo in?
mijn hoofd is echt een cirkel. 0 botstructuur dus het ziet er sowieso niet uit