Stel je persoonlijke vraag #43

Ja of mensen die zacht praten. VRESELIJK. Of je nou interresante dingen zegt of niet ik versta de helft toch niet.

10 likes

Love it!!!

1 like

Wat vind jij van dit soort sjaaltjes?

• Leuk, ik wil het
  • Leuk, ik heb het
  • Gatverdamme wat is dit
  • Wel leuk/oke
  • Geen mening over dit gebreide lapje

0 stemmers

Ik vind het schattig maar meer voor wat knuffels om hun nek hebben. Mijn knuffelbeer heeft ook zo’n strikje.

3 likes

Kan jij breien?

• Ja maar gewoon de basics
  • Nee
  • Ja en ook goed, allerlei ingewikkelde patronen etc.

0 stemmers

Een tijdje vond ik breien zo leuk, alles weer aangeschaft, daarna belandde het weer eens ergens op zolder.

1 like

Het ergste is als ze dan ook nog om de zoveel tijd hun ogen kort dicht doen.

12 likes

Ik wil dit want ik krijg altijd snel een koude nek. Dit is dan minder belachelijk dan een hele wintersjaal.

1 like

Ik vind dat een heel leuk concept maar volgens mij is de uitvoering in de meeste gevallen gewoon echt super matig.

Dit spreekt me wel aan:

18 likes

Hier zwemmen dan dus ook karpers enzo in?

1 like

mijn hoofd is echt een cirkel. 0 botstructuur dus het ziet er sowieso niet uit

5 likes

Hij was anoniem dus even opnieuw, sorryyy

Welke streamingsdienst gebruik jij? Mag zowel als parasiet zijn of als betaler

• Netflix
  • Disney
  • HBO
  • Prime Video
  • Videoland
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

NPO+ :triumph::triumph::triumph::triumph::triumph:

37 likes

Ik betaal niet voor alle zelf, maar heb wel tot alle toegang.
Oh en ook inderdaad nog NPO+, maar ik mag de optie ‘anders, namelijk’ niet selecteren ivm teveel aangevinkt.

2 likes

Geen

2 likes

Wow keihard

2 likes

Ik mag “anders” niet aanvinken vanwege teveel opties, maar ik heb ook nog Discovery+ (of nou ja, via via), Viaplay en Wow Presents Plus.

2 likes

Geen

6 likes

Allebei!

@Insouciance van welke maak jij gemiddeld het meeste gebruik? Ik kan niet kiezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh shit ik heb mn post aangepast en nu zijn alle resultaten weer weg, gaat lekker haha

1 like

Hangt er net vanaf welke serie ik aan het bingen ben, waar het op staat. Het minst gebruik ik Videoland (maar ben daar toch parasiet, dus ach). Ik denk dat ik het meest op afwisselend HBOmax of Netflix kijk.

1 like

NLZIET extra

Apple+

2 likes