Stel je persoonlijke vraag #43

Lijkt Mads Mikkelsen een beetje op Putin?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet niet wie dat zijn

0 stemmers

3 likes

Quiet luxury

4 likes

Hoeveel zou je maximaal uitgeven aan eetkamerstoelen waar je al twee jaar je oog op hebt? Stoelen van goede kwaliteit, 6 stuks

• Max 500
  • Max 1000
  • Max 2000
  • Max 3000
  • Max 4000
  • Max 5000

0 stemmers

de stoelen die ik wil zijn dus €4000 voor zes stuks, vind ze echt mooi maar mijn partner zegt: als we dit kopen gaan we de rest van ons leven nooit meer andere stoelen kopen en daar krijg ik dus cold feet van (naast dat t ook echt heel duur is)

3 likes

Ik zou ze niet door elkaar halen en ik had er zelf nooit bij stilgestaan, maar ik zie het wel ja.
Ik zou Mikkelsen wel een logische casting vinden voor de rol van Putin in een film zeg maar.

5 likes

Ben jij ooit in je leven geinfluenced door Mascha van beautygloss? Product kopen, diy volgen, boek lezen etc alles telt.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Een klein beetje, maar Matthias Schoenaerts lijkt er nog meer op.

32 likes

Pff lastig. Niemand hier kan in jullie budget kijken . Maar als mijn partner zou zeggen, dit kan maar dan nooit meer wat anders zou ik het er niet voor over hebben. Je smaak veranderd ook vaak door de jaren heen natuurlijk.

2 likes

Nu ben ik wel heel benieuwd naar de stoelen in kwestie.

6 likes

Heb jij 1 duidelijke stijl voorkeur qua inrichting? Bijvoorbeeld, modern, landelijk strak, blabla. You name it

• Ja
  • Nee
  • Wel bepaalde duidelijke voorkeuren qua stijl

0 stemmers

Ik weet vooral wat ik lelijk vind :joy:

1 like

Ik denk het wel eigenlijk

4 likes

Ik vind dit zo’n onaantrekkelijke foto. Heeft hetzelfde effect op me als een visfoto

5 likes

25 likes

Janken dit :smiling_face_with_tear:

zijn broer nog meer

Ik hoopte dat het wel duidelijk was maar het was dus een grapje he :joy:

Al vind ik wel echt dat Mattias Schoennaerts op Putin lijkt

1 like

Foto praat makkelijker

3 likes

omg hahahahaha

1 like

Als je het geld kunt missen, zou ik het lekker doen joh. Als je ze al twee jaar mooi vindt, vind je ze vast de komende jaren ook nog wel mooi? En anders kun je ze misschien ooit wel opnieuw laten bekleden of verkopen of weet ik het. Zou me ook niet teveel focussen op wat je partner zegt, misschien vindt hij ze over twee jaar zelf wel niet meer lekker zitten of de kleur lelijk. Over twee jaar ben je echt al lang weer vergeten dat die die stoelen 4k hebben gekost. Of nou ja, je bent het niet vergeten, maar het is ook niet alsof je dat geld dan nog iedere dag mist op je spaarrekening, dus wie dan leeft, wie dan zorgt hoor

6 likes

Uberhaubt nooit doen

26 likes

heb jij een verjaardagskalender in de wc hangen?

• ja, woon in NL
  • nee, woon in NL
  • ja, woon in BE
  • nee, woon in BE

0 stemmers

2 likes