Ik vind dit zo’n onaantrekkelijke foto. Heeft hetzelfde effect op me als een visfoto
Janken dit
zijn broer nog meer
Ik hoopte dat het wel duidelijk was maar het was dus een grapje he
Al vind ik wel echt dat Mattias Schoennaerts op Putin lijkt
Foto praat makkelijker
omg hahahahaha
Als je het geld kunt missen, zou ik het lekker doen joh. Als je ze al twee jaar mooi vindt, vind je ze vast de komende jaren ook nog wel mooi? En anders kun je ze misschien ooit wel opnieuw laten bekleden of verkopen of weet ik het. Zou me ook niet teveel focussen op wat je partner zegt, misschien vindt hij ze over twee jaar zelf wel niet meer lekker zitten of de kleur lelijk. Over twee jaar ben je echt al lang weer vergeten dat die die stoelen 4k hebben gekost. Of nou ja, je bent het niet vergeten, maar het is ook niet alsof je dat geld dan nog iedere dag mist op je spaarrekening, dus wie dan leeft, wie dan zorgt hoor
Uberhaubt nooit doen
heb jij een verjaardagskalender in de wc hangen?
- ja, woon in NL
- nee, woon in NL
- ja, woon in BE
- nee, woon in BE
0 stemmers
Ik heb deze al 2x moeten vervangen omdat er mensen op stonden die ik er niet meer op wilde hebben
Daar heb ik na m’n scheiding typ-ex voor gebruikt want de kalender was te leuk om weg te doen
Absoluut haha vreselijk, maar ik ga wat hoger praten als ik aan het bellen ben.
Heb je wel eens een traumahelikopter zien vliegen?
- Ja duh regelmatig
- Een enkele keer
- Nee nog nooit
0 stemmers
Ik heb iets van 9 jaar geleden veel uitgegeven aan 4 Eames stoelen. Die vond ik ook al jaren mooi. Maar moet wel zeggen dat ik momenteel had gewild dat ik een ander onderstel had gekozen. Heb de metalen toren, maar nu vind ik de houten poten mooier en stiekem ben ik ze nu 1 voor 1 aan het vervangen voor andere stoelen. Je smaak en interieur veranderen. Ik ben in die jaren ook een keer verhuist, ander huis passen soms toch andere meubels beter. Tja zou 't niet perse aanraden. Voordeel is wel dat bij design de verkoopwaarde goed blijft. Al kun je nu ook goede look a likes kopen voor vijf tientjes (vind ik dan weer niks maar 't kan)
Zou heel erg van de stoelen afhangen, als het designstoelen zijn ga je ze wel weer voor prima geld kunnen verkopen als je erop uitgekeken bent (mits je ze een beetje netjes houdt uiteraard) en dan zou ik het als m’n bankrekening het toeliet prima vinden om er wat meer voor neer te leggen. Maar als het random stoelen zijn die toevallig heel duur zijn maar niet echt resell value hebben zou ik het minder snel doen
In 2010 heb ik in India van die Amla haarolie gekocht waar Mascha het vaak over had. Had zij nou ook een webshop waarin ze zulke dingen verkocht? Ook de 88 palette denk ik? Daar was ik wel door verleid, maar heb ik nooit gekocht.
Mijn Westerse haar werd echt een frituurpan door die olie trouwens, 0/10.
Mascha is wel echt de OG, ik volg haar al jaren niet meer maar heb het idee dat ik met haar ben opgegroeid haha.
Ja @Victoria @Velours @dazed en anderen, zijn idd design stoelen die ook op marktplaats tweedehands nog iets van €500 per stuk kosten. Maar ik heb nu ook al wel veel dupes gezien die iets vriendelijker geprijsd zijn en ga ook bij verschillende verkooppunten nog offertes opvragen om te kijken of het goedkoper kan… dus wie weet! Thanks in ieder geval, ben er nu iets minder gestrest over
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/135k0w8/hebben_jullie_een_kalender_in_de_wc_hangen_met/
nee deze post haha, het schijnt een typisch nederlands fenomeen te zijn
Anoniem,
Ken jij iemand die een borstvergroting heeft gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken jij iemand die een borstverkleining heeft gehad?
Sorry maar soms kan ik niet meer met deze dingen leven. Om erin te laten snijden nee, liever niet.
- Ja
- Nee
0 stemmers