Stel je persoonlijke vraag #43

Ook anoniem, ben jij tevreden met je cupmaat?

• Ja
  • Nee
  • Mwah het is wel oke

0 stemmers

3 likes

echt bijna elke dag haha

1 like

Ja ik ben hier door oa Mascha dus safe to say dat zonder haar mijn leven echt wel anders was geweest

1 like

Ja toen ik nog naast een ziekenhuis woonde vloog die bijna dagelijks over, echt bizar veel. Maar een vriendin was net helemaal verwonderd omdat ze voor het eerst eentje had zien vliegen en toen dacht ik ??? Hoe dan :joy:

2 likes

Ik heb echt vroeger vaak zo’n hele beautyroutine (met masker, scrubben etc.) gevolgd of m’n haarborstel schoongemaakt met een tandenborstel

2 likes

Ja omdat ik klaar was met de emotional labor van alle verjaardagen onthouden. Tot nu toe heeft het nog niet heel erg geholpen want mijn partner heeft zijn vrienden die niet in mijn agenda stonden er nog niet opgezet :person_facepalming:

Zeker en als ik ophang denk ik vaak: End scene

Collega’s moeten ook altijd lachen als ik aan de telefoon zit, omdat ik heel netjes en beleefd blijf, maar ondertussen mn ogen vaak uit mn kassen rollen en ik mn gezicht niet in plooi kan houden.

2 likes

Het wordt morgen 22 graden (jeej!!). Maar ik heb dan dus altijd ineens kleding crisis. Wat draag je ook alweer boven de 20 graden??

Wat zou jij morgen aan doen?

• Lange jurk/rok met open schoen
  • Lange jurk/rok met dichte schoenen
  • Korte jurk/rok met open schoen
  • Korte jurk/rok met dichte schoen
  • Jeans met lange mouw top/blouse erop
  • Jeans met korte mouw top erop
  • Jumpsuit met lange mouwen
  • Jumpsuit met korte mouwen
  • Zomer jas
  • Tussen jas
  • Geen jas
  • Spijkerjack/blazer als jas

0 stemmers

Oh en nog even een toevoeging: Blote benen?!

• Ja onder een midi/maxi jurk
  • Ja onder een kort jurkje
  • Ja met een korte broek
  • Nee, panty onder een midi/maxi jurk
  • Nee, panty onder een kort jurkje
  • Nee, panty onder een korte broek
  • Nee, sowieso een lange broek!!!

0 stemmers

1 like

Ik wil zo’n standaatdmaat die je overal kan kopen 75B of zo. Lijkt me zooo chill

4 likes

Ja, de tenen van mijn collega’s vind ik toch een beetje te intiem ofzo. Ik kan het wel tolereren in uitzonderlijke omstandigheden, maar dan heb ik het meer over 32 dan 22 graden.

9 likes

En de airco staat of normaal (20 graden) of standje vrieskist. S ochtends is het koud buiten. Dus ik zou me normaal kleden eigenlijk. Misschien niet te dikke top met (of zonder) mouwen + jasje zodat jasje in de pauze buiten uit kan.

4 likes

Ik vind de eerste keer 22 graden ook altijd minder warm voelen dan midden in de zomer. Maar ik weet ook niet of dat tussen mijn oren zit.

10 likes

Misschien omdat het temperatuur verschil over de dag minder is? Nu begint en eindigt de dag vrij koud (7 graden morgen ochtend). Op de piek is het pas 22 graden natuurlijk.

3 likes

Ik dacht altijd dat ik het meest causal gekleed op kantoor was, maar dat is overtroffen door m’n collega die op kantoor komt met rode Adidas slippers en een zwembroek aan.

3 likes
Lees jij onder Youtube filmpjes het commentaar?
  • Nee
  • Ja, altijd
  • Ja, regelmatig
  • Soms

0 stemmers

Ik heb het juist andersom! Als het voor het eerst boven de 20 graden is loop ik zo op mn tshirtje naar buiten maar als het midden in de zomer 20 graden is trek ik een vest aan

9 likes

Ik heb bij allebei een vest aan haha.

7 likes

Ik heb het bij het minste briesje al meteen koud, dus ik heb 9/10 ook iets van een jasje of bij, ook bij warm/heet weer.

3 likes

sta ik erop

4 likes

Daar had m’n schoonmoeder een prima oplossing voor. (ze heeft zich daarna wat misdragen in de comments sectie van mijn Facebook post)

3 likes