Zeker en als ik ophang denk ik vaak: End scene
Collega’s moeten ook altijd lachen als ik aan de telefoon zit, omdat ik heel netjes en beleefd blijf, maar ondertussen mn ogen vaak uit mn kassen rollen en ik mn gezicht niet in plooi kan houden.
Zeker en als ik ophang denk ik vaak: End scene
Collega’s moeten ook altijd lachen als ik aan de telefoon zit, omdat ik heel netjes en beleefd blijf, maar ondertussen mn ogen vaak uit mn kassen rollen en ik mn gezicht niet in plooi kan houden.
Het wordt morgen 22 graden (jeej!!). Maar ik heb dan dus altijd ineens kleding crisis. Wat draag je ook alweer boven de 20 graden??
Wat zou jij morgen aan doen?
0 stemmers
Oh en nog even een toevoeging: Blote benen?!
0 stemmers
Ik wil zo’n standaatdmaat die je overal kan kopen 75B of zo. Lijkt me zooo chill
Ja, de tenen van mijn collega’s vind ik toch een beetje te intiem ofzo. Ik kan het wel tolereren in uitzonderlijke omstandigheden, maar dan heb ik het meer over 32 dan 22 graden.
En de airco staat of normaal (20 graden) of standje vrieskist. S ochtends is het koud buiten. Dus ik zou me normaal kleden eigenlijk. Misschien niet te dikke top met (of zonder) mouwen + jasje zodat jasje in de pauze buiten uit kan.
Ik vind de eerste keer 22 graden ook altijd minder warm voelen dan midden in de zomer. Maar ik weet ook niet of dat tussen mijn oren zit.
Misschien omdat het temperatuur verschil over de dag minder is? Nu begint en eindigt de dag vrij koud (7 graden morgen ochtend). Op de piek is het pas 22 graden natuurlijk.
Ik dacht altijd dat ik het meest causal gekleed op kantoor was, maar dat is overtroffen door m’n collega die op kantoor komt met rode Adidas slippers en een zwembroek aan.
0 stemmers
Ik heb het juist andersom! Als het voor het eerst boven de 20 graden is loop ik zo op mn tshirtje naar buiten maar als het midden in de zomer 20 graden is trek ik een vest aan
Ik heb bij allebei een vest aan haha.
Ik heb het bij het minste briesje al meteen koud, dus ik heb 9/10 ook iets van een jasje of bij, ook bij warm/heet weer.
sta ik erop
Ik ga gewoon ja zeggen oké
Hoe oud was je toen je eerste relatie begon?
0 stemmers
Hoe heb je jij partner leren kennen?
0 stemmers
Ja en ik heb dus 10-15 gestemd maar dat was mijn eerste vriendje van 14 tot 16e jaar, niet dat ik al steady ging met mijn huidige man toen ik 10 was
Ja ik twijfel vooral of het überhaupt was te classificeren als relatie ipv gewoon veel neuken, puberangst en een ongelijke verhouding. Maar zou het ook weer niet een scharrel noemen.
Hoe trots zou jouw 10-jarige zelf zijn op wie je nu bent / waar je nu staat in het leven?
0 stemmers
Ik denk dat ze me wel cool zou vinden maar trots… nein total nicht.