Ook anoniem, ben jij tevreden met je cupmaat?
- Ja
- Nee
- Mwah het is wel oke
0 stemmers
Ook anoniem, ben jij tevreden met je cupmaat?
0 stemmers
echt bijna elke dag haha
Ja ik ben hier door oa Mascha dus safe to say dat zonder haar mijn leven echt wel anders was geweest
Ja toen ik nog naast een ziekenhuis woonde vloog die bijna dagelijks over, echt bizar veel. Maar een vriendin was net helemaal verwonderd omdat ze voor het eerst eentje had zien vliegen en toen dacht ik ??? Hoe dan
Ik heb echt vroeger vaak zoān hele beautyroutine (met masker, scrubben etc.) gevolgd of mān haarborstel schoongemaakt met een tandenborstel
Ja omdat ik klaar was met de emotional labor van alle verjaardagen onthouden. Tot nu toe heeft het nog niet heel erg geholpen want mijn partner heeft zijn vrienden die niet in mijn agenda stonden er nog niet opgezet
Zeker en als ik ophang denk ik vaak: End scene
Collegaās moeten ook altijd lachen als ik aan de telefoon zit, omdat ik heel netjes en beleefd blijf, maar ondertussen mn ogen vaak uit mn kassen rollen en ik mn gezicht niet in plooi kan houden.
Het wordt morgen 22 graden (jeej!!). Maar ik heb dan dus altijd ineens kleding crisis. Wat draag je ook alweer boven de 20 graden??
Wat zou jij morgen aan doen?
0 stemmers
Oh en nog even een toevoeging: Blote benen?!
0 stemmers
Ik wil zoān standaatdmaat die je overal kan kopen 75B of zo. Lijkt me zooo chill
Ja, de tenen van mijn collegaās vind ik toch een beetje te intiem ofzo. Ik kan het wel tolereren in uitzonderlijke omstandigheden, maar dan heb ik het meer over 32 dan 22 graden.
En de airco staat of normaal (20 graden) of standje vrieskist. S ochtends is het koud buiten. Dus ik zou me normaal kleden eigenlijk. Misschien niet te dikke top met (of zonder) mouwen + jasje zodat jasje in de pauze buiten uit kan.
Ik vind de eerste keer 22 graden ook altijd minder warm voelen dan midden in de zomer. Maar ik weet ook niet of dat tussen mijn oren zit.
Misschien omdat het temperatuur verschil over de dag minder is? Nu begint en eindigt de dag vrij koud (7 graden morgen ochtend). Op de piek is het pas 22 graden natuurlijk.
Ik dacht altijd dat ik het meest causal gekleed op kantoor was, maar dat is overtroffen door mān collega die op kantoor komt met rode Adidas slippers en een zwembroek aan.
0 stemmers
Ik heb het juist andersom! Als het voor het eerst boven de 20 graden is loop ik zo op mn tshirtje naar buiten maar als het midden in de zomer 20 graden is trek ik een vest aan
Ik heb bij allebei een vest aan haha.
Ik heb het bij het minste briesje al meteen koud, dus ik heb 9/10 ook iets van een jasje of bij, ook bij warm/heet weer.
sta ik erop