Ik heb deze al 2x moeten vervangen omdat er mensen op stonden die ik er niet meer op wilde hebben
Daar heb ik na mān scheiding typ-ex voor gebruikt want de kalender was te leuk om weg te doen
Absoluut haha vreselijk, maar ik ga wat hoger praten als ik aan het bellen ben.
Heb je wel eens een traumahelikopter zien vliegen?
- Ja duh regelmatig
- Een enkele keer
- Nee nog nooit
0 stemmers
Ik heb iets van 9 jaar geleden veel uitgegeven aan 4 Eames stoelen. Die vond ik ook al jaren mooi. Maar moet wel zeggen dat ik momenteel had gewild dat ik een ander onderstel had gekozen. Heb de metalen toren, maar nu vind ik de houten poten mooier en stiekem ben ik ze nu 1 voor 1 aan het vervangen voor andere stoelen. Je smaak en interieur veranderen. Ik ben in die jaren ook een keer verhuist, ander huis passen soms toch andere meubels beter. Tja zou 't niet perse aanraden. Voordeel is wel dat bij design de verkoopwaarde goed blijft. Al kun je nu ook goede look a likes kopen voor vijf tientjes (vind ik dan weer niks maar 't kan)
Zou heel erg van de stoelen afhangen, als het designstoelen zijn ga je ze wel weer voor prima geld kunnen verkopen als je erop uitgekeken bent (mits je ze een beetje netjes houdt uiteraard) en dan zou ik het als mān bankrekening het toeliet prima vinden om er wat meer voor neer te leggen. Maar als het random stoelen zijn die toevallig heel duur zijn maar niet echt resell value hebben zou ik het minder snel doen
In 2010 heb ik in India van die Amla haarolie gekocht waar Mascha het vaak over had. Had zij nou ook een webshop waarin ze zulke dingen verkocht? Ook de 88 palette denk ik? Daar was ik wel door verleid, maar heb ik nooit gekocht.
Mijn Westerse haar werd echt een frituurpan door die olie trouwens, 0/10.
Mascha is wel echt de OG, ik volg haar al jaren niet meer maar heb het idee dat ik met haar ben opgegroeid haha.
Ja @Victoria @Velours @dazed en anderen, zijn idd design stoelen die ook op marktplaats tweedehands nog iets van ā¬500 per stuk kosten. Maar ik heb nu ook al wel veel dupes gezien die iets vriendelijker geprijsd zijn en ga ook bij verschillende verkooppunten nog offertes opvragen om te kijken of het goedkoper kan⦠dus wie weet! Thanks in ieder geval, ben er nu iets minder gestrest over
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/135k0w8/hebben_jullie_een_kalender_in_de_wc_hangen_met/
nee deze post haha, het schijnt een typisch nederlands fenomeen te zijn
Anoniem,
Ken jij iemand die een borstvergroting heeft gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken jij iemand die een borstverkleining heeft gehad?
Sorry maar soms kan ik niet meer met deze dingen leven. Om erin te laten snijden nee, liever niet.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ook anoniem, ben jij tevreden met je cupmaat?
- Ja
- Nee
- Mwah het is wel oke
0 stemmers
echt bijna elke dag haha
Ja ik ben hier door oa Mascha dus safe to say dat zonder haar mijn leven echt wel anders was geweest
Ja toen ik nog naast een ziekenhuis woonde vloog die bijna dagelijks over, echt bizar veel. Maar een vriendin was net helemaal verwonderd omdat ze voor het eerst eentje had zien vliegen en toen dacht ik ??? Hoe dan
Ik heb echt vroeger vaak zoān hele beautyroutine (met masker, scrubben etc.) gevolgd of mān haarborstel schoongemaakt met een tandenborstel
Ja omdat ik klaar was met de emotional labor van alle verjaardagen onthouden. Tot nu toe heeft het nog niet heel erg geholpen want mijn partner heeft zijn vrienden die niet in mijn agenda stonden er nog niet opgezet
Zeker en als ik ophang denk ik vaak: End scene
Collegaās moeten ook altijd lachen als ik aan de telefoon zit, omdat ik heel netjes en beleefd blijf, maar ondertussen mn ogen vaak uit mn kassen rollen en ik mn gezicht niet in plooi kan houden.
Het wordt morgen 22 graden (jeej!!). Maar ik heb dan dus altijd ineens kleding crisis. Wat draag je ook alweer boven de 20 graden??
Wat zou jij morgen aan doen?
- Lange jurk/rok met open schoen
- Lange jurk/rok met dichte schoenen
- Korte jurk/rok met open schoen
- Korte jurk/rok met dichte schoen
- Jeans met lange mouw top/blouse erop
- Jeans met korte mouw top erop
- Jumpsuit met lange mouwen
- Jumpsuit met korte mouwen
- Zomer jas
- Tussen jas
- Geen jas
- Spijkerjack/blazer als jas
0 stemmers
Oh en nog even een toevoeging: Blote benen?!
- Ja onder een midi/maxi jurk
- Ja onder een kort jurkje
- Ja met een korte broek
- Nee, panty onder een midi/maxi jurk
- Nee, panty onder een kort jurkje
- Nee, panty onder een korte broek
- Nee, sowieso een lange broek!!!
0 stemmers
Ik wil zoān standaatdmaat die je overal kan kopen 75B of zo. Lijkt me zooo chill
Ja, de tenen van mijn collegaās vind ik toch een beetje te intiem ofzo. Ik kan het wel tolereren in uitzonderlijke omstandigheden, maar dan heb ik het meer over 32 dan 22 graden.