Stel je persoonlijke vraag #43

Welke versie?

17 likes

Ja ik ben ook een avondmens maar zou wel eens een ochtendmens willen zijn voor een tijdje. Van die mensen die opstaan, half uur wandelen, een wasje doen, een cake in de oven schuiven, hun email wegwerken en dat het dan pas 9:30 uur is ofzo.
Tegen de tijd dat ik bovenstaande dingen gedaan heb ben ik twee dagen verder

15 likes

absoluut 1

lijkt trouwens ook wel op dat voldemort ding uit harry potter 7

10 likes

Sorry?

15 likes

Ja ik dacht helemaal 00’s olsen style met een Levi’s short en panty misschien?? Tbh vooral toegevoegd omdat je altijd net zult zien dat iemand reageert dat deze optie ontbreekt.

3 likes

Die kan een ban verwachten.

17 likes

Maar bijv dit is wel leuk toch? Toch? :sweat_smile:
Ik zou het zelf niet aandoen maar vind het niet verkeerd hoor

34 likes

Niets van aantrekken dat een paar mensen hier panty’s haten :joy:

8 likes

In de winter/herfst draag ik dit ook, met hoge laarzen. Maar goed ik ben alles behalve fashionable, echt een basic bitch.

2 likes

Oh god dit was 10+ jaar geleden ofzo? Echt regelmatig in het straatbeeld te zien. En dan ook nog vaak met zo’n kanten boord. :face_vomiting:

2 likes

Wel een breed inzetbare panty want hij doet mij gelijk aan Blair Waldorf denken

1 like

Deze post brings back memories. Maar ik luister nog steeds jaar die bands haha, deze jaren hebben me/mijn muzieksmaak echt gevormd.

En ik weet nog dat ik naar Vampire Weekend in Tivoli ging op de eerste dag van het rookverbod en dat ik het zooo vond stinken naar zweet en mensen. Kan ik me nu niks meer bij voorstellen.

7 likes

Ik denk dat ik het afhankelijk vind van waar ik heb afgesproken. In m’n eigen huis hou ik wel rekening met een marge van een half uurtje ongeveer en zou ik 30 minuten later dus niet te laat vinden, maar als ik één op één met iemand heb afgesproken op een terras vind ik een half uur wel lang om daar in m’n eentje te zitten dus dan zou ik 30 minuten wel te laat noemen

37 likes

Ga jij 2 minuten stil zijn vanavond?

• Ja
  • Ik ben niet in de gelegenheid maar doe het normaal gesproken wel
  • Nee doe ik nooit

0 stemmers

Heb je van huis uit meegekregen om 2 minuten stil te zijn?

• Ja
  • Deels
  • Nee

0 stemmers

Ja na een half uur op het terras heb ik mijn eerste drankje al op en dan wordt het zo ongemakkelijk als de bediening komt vragen of ik nog wat wil. Want ja, komt mijn afspraak nog en neem ik dus nog wat of komt diegene niet meer en ga ik ook weg?
Thuis vind ik dat mensen eigenlijk te vroeg zijn als ze er op het afgesproken tijdstip zijn :joy: beetje te laat komen hoort erbij bij mij

8 likes

Dat klinkt toch helemaal niet als prioriteit juist :sweat_smile:
Zo I get there when I get there?

13 likes

Wel benieuwd of dit jaar weer iemand hier durft te posten “ik doe dit nooit en wist helemaal niet dat dit een ding was?”

12 likes

Naast de locatie ligt het ook aan de persoon. Als de een na 10 minuten er nog niet is kan ik denken huh gaat alles wel goed? En bij een ander hou ik al van te voren rekening met minimaal een half uur later komen. Ik doe dan gewoon wat k zelf nog wil doen en als ik nog met iets bezig ben terwijl diegene net komt, dan wacht die maar even.

4 likes

Is dit wel eens gebeurd??? :scream: :scream:

1 like

Ik weet wel dat het een ding is, maar ik doe het nooit bewust, mag dat ook? :sweat_smile:

1 like