Ik ga gewoon ja zeggen oké
Hoe oud was je toen je eerste relatie begon?
- 10-15 jaar
- 15-20 jaar
- 20-25 jaar
- 25-30 jaar
- 30-35 jaar
- 35-40 jaar
- 40+
- Ik heb geen partner
0 stemmers
Hoe heb je jij partner leren kennen?
- School/Opleiding
- Werk
- Uitgaan
- Datingapp
- Via vrienden
- Via Via
- Anders …
0 stemmers
Ja en ik heb dus 10-15 gestemd maar dat was mijn eerste vriendje van 14 tot 16e jaar, niet dat ik al steady ging met mijn huidige man toen ik 10 was
Ja ik twijfel vooral of het überhaupt was te classificeren als relatie ipv gewoon veel neuken, puberangst en een ongelijke verhouding. Maar zou het ook weer niet een scharrel noemen.
Hoe trots zou jouw 10-jarige zelf zijn op wie je nu bent / waar je nu staat in het leven?
- Een en al trots
- Best wel trots eigenlijk
- Mwa, ben wel tevreden maar trots is niet het juiste woord
- Er is niet zoveel om trots op te zijn
- Trots? Eerder teleurgesteld
0 stemmers
Ik denk dat ze me wel cool zou vinden maar trots… nein total nicht.
Cool is ook wel lekker toch
Wat ben jij eerder? Dus geen “ik ben altijd moe ha ha !!”
- Ochtendmens
- Avondmens
0 stemmers
Ik ben echt zo extreem een avondmens. 2 uur gaan slapen is vroeg voor mij, ook als ik om 7 uur uit bed moet. Ik haat vroeg uit bed altijd extreem erg, ongeacht hoe lang ik heb geslapen. In een ideale wereld kom ik nooit voor 11 uur uit bed.
Beide , ik heb iets tegen de middag. Ik wil hier in nl ook een siesta invoeren.
oh wow dat zou ik echt niet kunnen, als ik in de middag ga slapen word ik gegarandeerd wakker als het meisje van yde
Ja ik ben ook een avondmens maar zou wel eens een ochtendmens willen zijn voor een tijdje. Van die mensen die opstaan, half uur wandelen, een wasje doen, een cake in de oven schuiven, hun email wegwerken en dat het dan pas 9:30 uur is ofzo.
Tegen de tijd dat ik bovenstaande dingen gedaan heb ben ik twee dagen verder
Sorry?
Ja ik dacht helemaal 00’s olsen style met een Levi’s short en panty misschien?? Tbh vooral toegevoegd omdat je altijd net zult zien dat iemand reageert dat deze optie ontbreekt.
Die kan een ban verwachten.
Niets van aantrekken dat een paar mensen hier panty’s haten
In de winter/herfst draag ik dit ook, met hoge laarzen. Maar goed ik ben alles behalve fashionable, echt een basic bitch.
Oh god dit was 10+ jaar geleden ofzo? Echt regelmatig in het straatbeeld te zien. En dan ook nog vaak met zo’n kanten boord.