Stel je persoonlijke vraag #43

En de airco staat of normaal (20 graden) of standje vrieskist. S ochtends is het koud buiten. Dus ik zou me normaal kleden eigenlijk. Misschien niet te dikke top met (of zonder) mouwen + jasje zodat jasje in de pauze buiten uit kan.

4 likes

Ik vind de eerste keer 22 graden ook altijd minder warm voelen dan midden in de zomer. Maar ik weet ook niet of dat tussen mijn oren zit.

10 likes

Misschien omdat het temperatuur verschil over de dag minder is? Nu begint en eindigt de dag vrij koud (7 graden morgen ochtend). Op de piek is het pas 22 graden natuurlijk.

3 likes

Ik dacht altijd dat ik het meest causal gekleed op kantoor was, maar dat is overtroffen door m’n collega die op kantoor komt met rode Adidas slippers en een zwembroek aan.

3 likes
Lees jij onder Youtube filmpjes het commentaar?
  • Nee
  • Ja, altijd
  • Ja, regelmatig
  • Soms

0 stemmers

Ik heb het juist andersom! Als het voor het eerst boven de 20 graden is loop ik zo op mn tshirtje naar buiten maar als het midden in de zomer 20 graden is trek ik een vest aan

9 likes

Ik heb bij allebei een vest aan haha.

7 likes

Ik heb het bij het minste briesje al meteen koud, dus ik heb 9/10 ook iets van een jasje of bij, ook bij warm/heet weer.

3 likes

sta ik erop

4 likes

Daar had m’n schoonmoeder een prima oplossing voor. (ze heeft zich daarna wat misdragen in de comments sectie van mijn Facebook post)

3 likes

Ik ga gewoon ja zeggen okƩ

1 like

Hoe oud was je toen je eerste relatie begon?

• 10-15 jaar
  • 15-20 jaar
  • 20-25 jaar
  • 25-30 jaar
  • 30-35 jaar
  • 35-40 jaar
  • 40+
  • Ik heb geen partner

0 stemmers

Hoe heb je jij partner leren kennen?

• School/Opleiding
  • Werk
  • Uitgaan
  • Datingapp
  • Via vrienden
  • Via Via
  • Anders …

0 stemmers

1 like

Ja en ik heb dus 10-15 gestemd maar dat was mijn eerste vriendje van 14 tot 16e jaar, niet dat ik al steady ging met mijn huidige man toen ik 10 was

1 like

Ja ik twijfel vooral of het überhaupt was te classificeren als relatie ipv gewoon veel neuken, puberangst en een ongelijke verhouding. Maar zou het ook weer niet een scharrel noemen.

5 likes

Hoe trots zou jouw 10-jarige zelf zijn op wie je nu bent / waar je nu staat in het leven?

• Een en al trots
  • Best wel trots eigenlijk
  • Mwa, ben wel tevreden maar trots is niet het juiste woord
  • Er is niet zoveel om trots op te zijn
  • Trots? Eerder teleurgesteld

0 stemmers

1 like

Ik denk dat ze me wel cool zou vinden maar trots… nein total nicht.

1 like

Cool is ook wel lekker toch :ok_hand:t2:

1 like

Wat ben jij eerder? Dus geen ā€œik ben altijd moe ha ha !!ā€

• Ochtendmens
  • Avondmens

0 stemmers

Ik ben echt zo extreem een avondmens. 2 uur gaan slapen is vroeg voor mij, ook als ik om 7 uur uit bed moet. Ik haat vroeg uit bed altijd extreem erg, ongeacht hoe lang ik heb geslapen. In een ideale wereld kom ik nooit voor 11 uur uit bed.

5 likes

Beide , ik heb iets tegen de middag. Ik wil hier in nl ook een siesta invoeren.

18 likes

oh wow dat zou ik echt niet kunnen, als ik in de middag ga slapen word ik gegarandeerd wakker als het meisje van yde

4 likes