Heerlijk, die sandalen er ook onder. Hebben we al een nostalgietopic waar we oude foto’s van outfits en interieurs en zo kunnen posten? Een beetje zoals thewaywewere of oldschoolcool op reddit
Wauw ik wist dat ik laat was met gaatjes maar dat ik de enige ben tot nu toe in die categorie had ik niet verwacht ik heb ze dit jaar laten schieten en ik ben 31 haha
Af en toe kijk ik naar het filmpje waarin mijn zus op haar zes maanden oorbellen krijgt. Veel te schattig
Ja de teva’s maken het echt af!
Ik vind dit eigenlijk wel gewoon onironisch tof, denk dat ik op zoek ga naar een afritsrok voor mezelf
Vind het zelf altijd wel heftig als iemand na een paar maanden al een nieuwe relatie heeft. Niet perse oordelend want uiteraard mag het, maar vraag me dan altijd af in hoeverre die nieuwe relatie een soort vluchtgedrag is.
Ik interpreteerde het meer als dat ik geen vaste tijd in m’n hoofd heb, niet zoals 18 is legaal, 17 niet bijvoorbeeld.
Vind het zo arbitrair, oh nee 11 maanden nog een maand wachten dan ‘mag’ het.
Doet me denken aan dit verhaal: "RIP Brooke": Woman Angers The Internet For Marrying Her Husband Shortly After His Wife Died During Childbirth—The Shelby.Sevierr TikTok Drama Explained | Evie Magazine
Vrouw overlijdt tijdens de bevalling, haar weduwnaar vindt 6 weken later een nieuwe vrouw. Tiktok was het er niet mee eens
Nee rouwen zal die! En lang ook.
Ik zou het fijn voor hem vinden als hij een leuk iemand ontmoet als ik de pijp uit ben. Maakt niet uit wanneer.
Zowel het aangaan van een nieuwe relatie en/of het adopteren van een nieuw dier daar kan je imo geen tijdsbestek op plakken van wat ‘acceptabel’ is. En soms is bijvoorbeeld in de directe omgeving iemand die je veel steunt en dat daar vervolgens een liefdesrelatie uit voorkomt. Ik vind het altijd heel naar als mensen daarover uitspraken gaan doen. Ik vind het hooguit niet slim om al snel je nieuwe lover voor te stellen aan je kinderen etc. Houd het dan nog lange tijd geheim zodat de ontwikkeling en relatie van je kinderen er niet onder gaat lijden.
Ik kreeg elders vorig jaar nog op mijn donder omdat ik vrij snel (<1 maand) een nieuwe kat aanschafte voor de achterblijver. Maar een herplaatser een goude mandje geven en de actieve achterblijver een nieuw speelmaatje geven maakte het voor mij ook makkelijker dat ik op den duur vrede had met de ontstane situatie.
Ik zit in deze situatie met mijn vriend (we leerden elkaar 3 weken nadat zijn vrouw overleed kennen, nu 2,5 jr geleden) en zou het niemand aanraden haha. Maar dat is alleen mijn ervaring natuurlijk. Lekker zelf weten, als het maar oké voelt. Ik geloof ook wel dat het naast elkaar kan bestaan.
Ja idd. En dit gevoel heb ik ook bij relaties die uitgaan. Mensen die van de ene relatie storten in de andere. Maar goed, dat is ook alleen maar omdat ik louter ervaring heb met na een relatie een paar maanden (of jaren) rouwen en mezelf moet worden ofzo.
Ik zou het ook wel heftig voor de kinderen vinden als er binnen een jaar een nieuwe partner in hun leven is. Maar dat is ook maar gevoelsmatig
Mijn ouders hebben er een gekocht toen ik geslaagd was (of ja, toen duidelijk was dat ik zou slagen). Die is sindsdien nog 1 keer meer gebruikt toen mijn broertje geslaagd was, verder ligt hij op zolder ergens verstopt
De meeste heb ik echt geen idee van, maar eentje is nu een prominente VVD’er (die was overigens geen superalto,maar hoorde wel echt bij het alternatievere groepje)
Maar hoe kun jij nu weten dat je dan alleen verdrietig zou zijn en het gevoel voor een nieuwe liefde niet zou kunnen bestaan? Wat als je dan wel iemand tegenkomt en het gevoel blijkt er toch te kunnen zijn? Ik denk dat je zoiets pas kunt beoordelen als je echt in die situatie zit en zelfs dan is de ene situatie de andere niet.
Als iemand (jonge) kinderen heeft, vind ik het een ander verhaal/belangrijk daar rekening mee te houden.
Tenzij dit je werkelijk overkomen is, kun je dit toch helemaal niet van tevoren weten? Tuurlijk, met de gevoelens van nu zou ik ook zeggen dat ik woest/verdrietig zou zijn als mijn partner binnen een half jaar een nieuwe partner zou hebben, maar je weet toch helemaal niet hoe het is om je partner te verliezen en dan een nieuw iemand tegen te komen? Misschien heb je wel helemaal geen glimlach en kriebels bij die nieuwe persoon, maar wel een diep gevoel van vertrouwen en thuis en is dat precies wat je op dat moment nodig hebt en heb je het grote geluk dat ook nog bij iemand te vinden.
Ik vind vlaggen ook bijna altijd lelijk. Losstaand van het land. Bah wat een kleurencombinaties. Italie vind ik wel leuk want dat doet met denken aan basilicum mozzarella en tomaat. Maar bijvoorbeeld belgie en duitsland echt ewl! Sorry not sorry.
Vind jij de Nederlandse vlag een mooie kleurencombinatie hebben? Ja ongeacht de achterliggende gedachte.
- Ja prachtig
- Neen
- Geen mening
0 stemmers
Ik vind veel kleurencombinaties van vlaggen ook lelijk maar ik het wel altijd leuk als er dieren op vlaggen staan! Zoals die van Albanië of Bhutan. En de vlaggen van Uruguay en Kazachstan vind ik ook mooi
Edit:
Ik zou gewoon een vlag willen hebben met mosgroen, okergeel bordeaurood en/of roestbruin. Lekker retro.