Stel je persoonlijke vraag #43

Ik denk het ook want als iemand een uur te laat is ben ik echt geïrriteerd eigenlijk. Ik zie het als: je hebt tijd voor diegene vrijgemaakt aka jij zit te wachten maar diegene komt alsnog een uur te laat. Beetje respectloos ofzo. Vind ik ook als mensen last minute afzeggen zonder goede reden eigenlijk.

13 likes

Huh wat is dodenherdenking?

Hangen er daarom vlaggen buiten? :exploding_head:

10 likes

Vanaf hier:

3 likes

Ik ben niet verbaasd als ik zie wie het post :joy:

4 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen maar hoe ik t voor me zie is het best leuk…

7 likes

ik dacht hetzelfde :sob:

3 likes

Huh dit?

Ja toen was Pink ‘stoer’ nu is ze echt het boegbeeld van Skyradio.

8 likes

Het wordt in België niet herdacht, er is wapenstilstand op 11 november.

3 likes

Hahahaa dat droeg ik ook :joy: en het liefst met een neon topje of bandeau :joy:

3 likes

WTF. Dat zijn zeker de mensen die nu van die Rains tassen hebben.

1 like

Brb even panty kopen.

2 likes

Wie vond jij vroeger het meest stoer?

• P!nk
  • Avril
  • Geen van beiden
  • Ashlee Simpson, de edgy zus van Jessica

0 stemmers

Welke Riri prefeerde je als tiener?

• Good Girl
  • Gone Bad
  • Geen

0 stemmers

Zijn de uberalto’s / stoners van jouw school goed terecht gekomen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Verschilt
  • Het zijn iig normalo’s geworden

0 stemmers

Wat voor soort panty’s heb jij (ooit) gedragen?

• normale
  • huidskleur
  • met fleece
  • kant
  • print
  • in een opvallende kleur
  • streep
  • glitter
  • gaten
  • meerdere over elkaar
  • met een opvallend patroon (bijv. ruitjes)
  • gericht op een bepaalde feestdag (bijv. met spinnenwebben of sneeuwvlokjes)
  • ik draag nooit panty’s
  • die minder gauw ladders zouden hebben
  • anders…

0 stemmers

1 like

Met van die stipjes en hartjes erin gemaakt

2 likes

De lelijkste die ik ooit aan heb gehad waren wit. Het was omdat het moest voor dansen, maar geen aanrader.

1 like

Halfuurtje vind ik prima. Al is een halfuur alleen op een terras op iemand wachten wel kut vind ik.
Te vroeg is alleen nog erger. Een vriendin van mij werd echt een keer bijna woest toen een andere vriendin te vroeg kwam, ze wilde haar nog net niet weer buiten zetten (wij moesten toen met zn 2en iets organiseren). Toen zei ze, ja eh ga maar ff in de tuin zitten dan! Ik snap ook niet waarom iemand denkt dat het oke is om te vroeg te komen. Dan moet je wel een hele goede reden hebben.

1 like

Sowieso :sunglasses:

Als ik soms foto’s terug kijk denk ik wel echt hoe lieten mijn ouders mij als puber zo de deur uit gaan. Of nog erger dat mijn moeder hielp om van mijn netpanty een ‘topje’ te knippen, nou meid staat je goed veel plezier he! :joy:

9 likes

Ah eigenlijk juist leuk dat ze met dat soort dingen gewoon hielp! Mijn moeder liet me zo echt niet de deur uitgaan.

3 likes

Heb jij wel eens van die heeeeeele korte spijkerbroeken gedragen? Ik snap niet dat niemand mij zei dat het echt te belachelijk kort was, mn halve bil was zichtbaar.

• Nee nooit
  • Ja regelmatig
  • Een enkele keer

0 stemmers

En ik vond het ook fijn zitten. En dat ik serieus tops als JURKJE droeg. Echt om te janken.

1 like

Ja zeker! De meeste outfits waren voor die tijd ook helemaal prima en mijn moeder vond het toen (en nog steeds) altijd leuk om met mode/trends bezig te zijn.

4 likes

Contemporary adult music

3 likes