Maar, is dit vanuit de organisatie tegenover iemand die een kaartje heeft gekocht?
Of tegenover een spreker?
Want dat laatste kan ik opzich nog wel in meekomen, maar als bezoeker zou ik dan echt denken van:ākrijg dan de tering naar met je elitaire festivalā
Deze man is heel vocaal anti-health/hormooncoach op twitter, als organisatie van een kwakzalverfest zou ik hem er ook niet bij willen hebben
Ja heel bizar, heb de indruk dat dit soort organisaties zogenaamd openstaan voor āandersdenkendenā - tenzij diegene anders denkt dan zij.
Ik zie trouwens dat Giel Beelen op dat festival ook komt vertellen over dat kruidenmengsel van hem. Verder lees ik in zijn stories dat ze ALSNederland er als partner bij hebben gezet zonder hun toestemming (?). Maargoed, afgezien van de verbazing over dit festival zelf, vraag ik me af of je juridisch gezien iemand op basis van overtuiging mag weigeren?
Ik vraag me in dit geval af of dit juist ervoor zal zorgen dat meer mensen naar het festival zullen gaan of dat juist het tegenovergestelde wordt bereikt; mensen en āsponsorenā trekken zich allen terug.
ik was 3 en ik weet het nog heel goed. bij een baby zou ik zelf niet doen (wil überhaupt geen baby) maar mensen die daarover praten alsof het de ergste kindermishandeling ooit is vind ik ook echt zwaar overdreven
Ik zou het echt geweldig vinden als hij naar het Wylde Pad gaat.
Ik zie vanuit mijn raam twee kleuren vlaggen bij twee huizen in de straat. Eentje heeft de heldere blauwe kleur zoals ik hem altijd ken maar de andere is een stuk donkerder, zou ik echt wel donkerblauw noemen.
Ik wist wel dat de Luxemburgse vlag veel lichter is haha maar binnen de Nederlandse vlag kun je dus blijkbaar kiezen?
Ik heb het even opgezocht en de donkerblauwe vlag is niet officieel maar wordt als chiquer beschouwd als ik het goed begrijp.
Wist jij al dat er voor de Nederlandse vlag twee blauwtinten in omloop zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dingen kunnen zo raar lopen in het leven dat ik daar geen uitspraak over zou willen doen.
Misschien kom je op de terugweg van je begrafenis een man tegen waar het wel erg goed mee klikt, misschien blijf je eeuwig alleen met je katten en alles daartussenin is in theorie mogelijk.
Niet jong en hip, dat is niemand hier meer.
Maar wel ver weg van Viva en dat is een prachtige prestatie
Ik heb juist het idee dat je probeert te rationaliseren wat je in zoān situatie zou voelen, terwijl de rest juist zegt: ādat wƩƩt je helemaal nietā. Volgens mij zegt niemand dat je per se 3 weken na de dood van je partner een ander moet/kan tegenkomen of dat je dat normaal moet vinden, maar is het punt meer dat je niet van te voren weet hoe je gaat reageren in zoān situatie en ook niet wie er op dat moment in je leven is/gaat komen.
Welke situaties ken je in je persoonlijke leven? Dus niet van een influencer of een krantenbericht.
- Iemand die zijn partner dumpte terwijl die persoon ernstig ziek was / lichaam zwaar in de kreukels door ongeluk.
- Iemand die buiten de deur at, terwijl de partner lag te bevallen / zeer ver in de zwangerschap was.
- Iemand die op langer termijn van een ātraditioneleā relatie een open relatie maakte en uiteindelijk met de ānieuwkomerā er vandoor ging.
- Iemand die zogenaamd op zakenreis was of regelmatig om andere reden extra naar werk moest, maar op dat moment vreemd ging.
- Iemand waarvan de partner met de beste vriend/vriendin/x er vandoor ging en hierdoor de vriendschappelijke relatie ook kapot ging.
- Twee mensen die een succesvolle partnerwissel deden.
- Iemand uit de middle of nowhere besloot om het roer drastisch om te gooien en daardoor geen plaats meer zag voor de huidige partner in zijn leven.
- Twee mensen die als āgoalsā werden gezien in een vriendengroep maar onverwacht op een manier uit elkaar gingen die juist niet als voorbeeld dient.
- Iemand die op iemand anders verliefd werd op werk/hobby en met die persoon er vandoor ging, terwijl er een groot verschil was qua hierarchie (bijv. manager - stagiair)
- Iemand die op heterdaad betrapt werd op vreemdgaan (bijv. op een festival met iemand zoenen etc, terwijl de partner thuis was).
- Iemand die voor de liefde emigreerde en uiteindelijk daar nog genaaid werd door zijn/haar partner.
- Geen
0 stemmers
Ome Ali
Denk jij over het algemeen realistisch over relaties, liefde etc? Ik heb de neiging om een soort van intense, romantische, movie-like liefdesrelatie te romantiseren en ook wel te verwachten. En hierboven lees ik dat iemand denkt dat de meerderheid van de heteroseksuele relaties gebaseerd is op dat de man op zoek is naar het vervullen van alledaagse behoeften zoals koken, of dat nou pessimistisch of een realistisch liefdesbeeld is laat ik in het midden.
- Ik sta wel realistisch tegenover liefde/romantiek
- Ik sta pessimistisch tegenover liefde/romantiek
- Ik sta optimistisch tegenover liefde/romantiek
0 stemmers
Waar is dat konijn uiteindelijk wel naartoe gegaan?
jezus dat verschil 21 procent versus 3 procent die zijn partner verlaat is wel significant.
Heb jij een favoriet deel van de dodenherdenking?
- Ja bij de dam herdenking, namelijkā¦
- Ja bij de Waalsdorpervlakte, namelijkā¦
- Nee heb ik niet
- Ik ben Belg of op andere wijze ignorant en kijk hier nooit naar
0 stemmers
Heb je een MINST favoriet moment bij de dodenherdenking?
- Ja bij de damherdenking, namelijk
- Ja bij de Waalsdorpervlakte herdenking,namelijk
- Nee heb ik niet
- Ik ben Belg of op andere wijze onbekend met dit fenomeen
0 stemmers
Mijn fave is het muziekje als ze de krans voor de Aziatische slachtoffer leggen en mān minst favoriete is het middelbarescholiergedicht.
Ik vind de dodenherdenking belangrijk, maar het gedicht geschreven door een scholier en het hele gedoe met het koningshuis vind ik toch altijd een beetje ongemakkelijk/cringe eerlijk gezegd.
En tegenwoordig heb je ook dat de nazaten van (nog levende) mensen op video vertellen over wat hun (groot)ouders hebben gemaakt, terwijl de mensen waarover het gaat in de achtergrond in de camera zitten te kijken. Dat vind ik ook wat ongemakkelijk maar dat zal wel aan mij liggen.