Ik ben door @Bunnyslippers me ook gaan beseffen dat ik een plat achterhoofd heb hahaha. Maar dat kan me dan weer niks schelen.
Heb jij een plat achterhoofd?
- Ik heb geen idee joh
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahaha 1 van de eerste dingen waar ik aan dacht door deze poll. Ik zou alle haarbanden van de wereld kopen na mijn achterhoofdcorrectie.
Hahaha ik ben ook heel benieuwd naar hoe plat dan. Ik vroeg aan mn moeder om te voelen en ze keek me echt aan alsof ik gek was. Maar ik heb nogal dik haar, dus je ziet het sowieso niet. Maarja ik denk dus wel dat ik dat heb.
Ja door mijn haar zie je het niet zo. Behalve als het nat is, of een lage staart.
Ik heb gestemd op âMeerdere dingenâ, maar die gaan wel over gezondheid en niet over schoonheid.
Eindelijk van die dingen die onder je haar horen te blijven zitten ![]()
Ja naja daar ging de poll niet over, wel heel oppervlakkig over schoonheid/uiterlijk.
Ik zou het echt heel chill vinden als mân wimpers en wenkbrauwen niet blond en dus onzichtbaar zouden zijn.
Mân onderbuik. Die is sinds de bevalling een hangend zakje geworden. Maar tis zo van chill als dat weer was zoals het is, maar niet dat ik er moeite voor wil doen.
Mn ontzettend dikke benen (die niet bij de rest van mn lichaam passen). Het lijkt me zo chill om gewoon normaal broeken te kunnen kopen die aan mn benen passen, niet pijnlijk knellen en dan ook nog eens niet gapen bij mijn smalle taille.
Och wat vreselijk.
Je bent op een familiebijeenkomst. Een verjaardag, moederdag of pasen o.i.d. Een of twee mensen zitten op hun telefoon naar een sportwedstrijd te kijken.
- Doe ik ook weleens
- Tuurlijk. Moet je die bijeenkomsten ook maar niet plannen tijdens sportwedstrijden
- Geen mening
- Is bij heel belangrijke wedstrijden geoorloofd
- Doe normaal
0 stemmers
Gebeurt dit in jouw familie of schoonfamilie?
- Natuurlijk niet, wij zijn niet zo aso
- Nee
- Is ooit weleens gebeurd
- Regelmatig
0 stemmers
Een broek vinden als er 3 kleding maten verschil tussen je bovenkant en onderkant zit is best vreselijk ja.
Merk dat het altijd wat irritatie bij me oproept als mensen geërgerd zeggen dat hun taille zo smal is vergeleken hun billen/heupen/benen. Vind het echt een luxe probleem.
Ja, ik ook. En een kin.
Hoe is iets een luxeprobleem als je bijna geen kleding past?
Betekent niet dat je taille ook daadwerkelijk smal is he. Ik ben dik en overal dik, maar mijn dunste gedeelte scheelt alsnog best veel met mijn dikste gedeelte, dat is gewoon irritant
Omdat dat het lichaamstype is die in is nu, welke veel mensen willen hebben. Omdat je probleem wel voldoet aan het schoonheidsideaal. Bij haar specifiek weet ik dat natuurlijk niet, want geen idee hoe ze eruit ziet. Maar bij genoeg meiden die dat benoemen denk ik damn, je hebt juist het lichaam dat elke vrouw wil. Dat niet elke broek je gemakkelijk past vind ik een luxeprobleem ja, net in het straatje van hele lange of hele korte mensen die een speciale lijn van broeken moeten hebben bijvoorbeeld. Er zijn echt wel modellen die gericht zijn op een grotere bil en een smallere taille. Nogmaals, hoe het bij haar specifiek zit geen idee. Maar over het algemeen denk ik
als er één reden is die ik zou moeten kiezen waardoor broeken vinden lastiger is, is het wel een grote bil en een smalle taille hebben ![]()
Waarom geef je haar dan een sneer?