Stel je persoonlijke vraag #43

Ja ik ook wel hoor haha maar wel net minder dan de koffie die ik nu heb. Denk ook dat als ik echt veel koffie zou drinken ik gewoon voor filterkoffie zou gaan en daar hoef ik echt niet perse bijzondere koffie voor, maar espresso zie ik eerder als hobby waar ik ook echt de tijd voor neem en dat wordt gewoon leuker met leukere koffie (:

4 likes

Voor de koffiebonenliefhebbers: wij kochten altijd deze:

Is vaak de 2e halve prijs en smaakt prima! We hebben nu een Vertuo, heerlijke koffie hoor (en gemakkelijk) maar we zijn nu veel meer kwijt aan koffie.

2 likes

Bij het zien van deze foto…

• Gaat mijn aandacht eerder uit naar de outfit dan het toetsenbord
  • Gaat mijn aandacht direct uit naar het toetsenbord dat er ouderwets uitziet.
  • Ging ik mijzelf eerst afvragen wie die persoon is, een soort Nikkie-cloon.
  • Ging mijn hoofd eerst een verband proberen te leggen tussen de modieuze vrouw en het toetsenbord.
  • Ging ik eerst bij mijzelf na of dit geen advertentie voor iets was voor de lippen of make-up omdat de vrouw gespannen oogt
  • Niets
  • Anders namelijk…

0 stemmers

3 likes

als kind wilde ik dit zo graag echt een blessing dat ik geen furry ben geworden

4 likes

Mijn aandacht gaat vooral naar het haar

67 likes

Ik maakte vroeger een nep staart aan mn broek omdat ik een saiyan staart wilde, net als in Dragonball Z. Een wonder dat ik geen weeb ben geworden.

3 likes

Ik vind het wel dyson airwrap tutorial vibes.

1 like

Vanaf het moment dat je uit huis ging, hoelang heb je het langst in 1 huis gewoond?

• Korter dan een jaar
  • Een jaar
  • 1,5 jaar
  • 2 jaar
  • 2,5 jaar
  • 3 jaar
  • 3,5 jaar
  • 4 jaar
  • Langer dan 4 jaar

0 stemmers

1 like

Tot mijn 23e in mijn ouderlijk huis gewoond, of bedoel je erna?

1 like

Hmm ja misschien was het beter geweest om het te specificeren naar ‘vanaf dat je uit huis ging’

– aangepast!

Gaan jullie de kroning van Charles kijken?

• Ja
  • Nee
  • Soms een stukje

0 stemmers

1 like

Ik was 19 toen ik mn eerste huurwoning kreeg, ben nu 31 en in de tussentijd ben ik 6 keer verhuisd :smiling_face_with_tear: terwijl ik verhuizen echt haaaat. Ik blijf sowieso de komende 10 jaar wonen waar ik nu woon, klaar mee.

Hoe vaak ben jij verhuisd?

• 0
  • 1-3
  • 4-6
  • 7-9
  • 10-12
  • 13-15
  • 16+

0 stemmers

Op mijn 20e uit huis gegaan daarna nog maar 2 keer verhuisd

16 likes

Haha de judgement in jouw pollopties

5 likes

Ja! Ik heb niet al mijn gesprekken helaas, maar ik heb toentertijd gesprekken opgeslagen die ik helemaal hilarisch vond, en dat zijn ze gewoon nog steeds! Ik was aangenaam verrast hahaha

4 likes

Kunnen jullie “archbishop of Canterbury” horen zonder direct “archbishop of Banterbury” te denken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Het is Marcella de Bie, zij is een game/auto influencer. Kan me wel heel goed de associatie met Nikkie Plessen voorstellen hahaha. Ze heeft een sponsordeal met Logitech

1 like

CE5jDNBWAAAVNp3

14 likes