Stel je persoonlijke vraag #43

Eindelijk van die dingen die onder je haar horen te blijven zitten :joy:

3 likes

Ja naja daar ging de poll niet over, wel heel oppervlakkig over schoonheid/uiterlijk.

2 likes

Ik zou het echt heel chill vinden als m’n wimpers en wenkbrauwen niet blond en dus onzichtbaar zouden zijn.

2 likes

M’n onderbuik. Die is sinds de bevalling een hangend zakje geworden. Maar tis zo van chill als dat weer was zoals het is, maar niet dat ik er moeite voor wil doen.

2 likes

Mn ontzettend dikke benen (die niet bij de rest van mn lichaam passen). Het lijkt me zo chill om gewoon normaal broeken te kunnen kopen die aan mn benen passen, niet pijnlijk knellen en dan ook nog eens niet gapen bij mijn smalle taille.

5 likes

Och wat vreselijk.

Je bent op een familiebijeenkomst. Een verjaardag, moederdag of pasen o.i.d. Een of twee mensen zitten op hun telefoon naar een sportwedstrijd te kijken.

• Doe ik ook weleens
  • Tuurlijk. Moet je die bijeenkomsten ook maar niet plannen tijdens sportwedstrijden
  • Geen mening
  • Is bij heel belangrijke wedstrijden geoorloofd
  • Doe normaal

0 stemmers

Gebeurt dit in jouw familie of schoonfamilie?

• Natuurlijk niet, wij zijn niet zo aso
  • Nee
  • Is ooit weleens gebeurd
  • Regelmatig

0 stemmers

Een broek vinden als er 3 kleding maten verschil tussen je bovenkant en onderkant zit is best vreselijk ja.

13 likes

Merk dat het altijd wat irritatie bij me oproept als mensen geërgerd zeggen dat hun taille zo smal is vergeleken hun billen/heupen/benen. Vind het echt een luxe probleem.

Ja, ik ook. En een kin.

2 likes

Hoe is iets een luxeprobleem als je bijna geen kleding past?

54 likes

Betekent niet dat je taille ook daadwerkelijk smal is he. Ik ben dik en overal dik, maar mijn dunste gedeelte scheelt alsnog best veel met mijn dikste gedeelte, dat is gewoon irritant

4 likes

Omdat dat het lichaamstype is die in is nu, welke veel mensen willen hebben. Omdat je probleem wel voldoet aan het schoonheidsideaal. Bij haar specifiek weet ik dat natuurlijk niet, want geen idee hoe ze eruit ziet. Maar bij genoeg meiden die dat benoemen denk ik damn, je hebt juist het lichaam dat elke vrouw wil. Dat niet elke broek je gemakkelijk past vind ik een luxeprobleem ja, net in het straatje van hele lange of hele korte mensen die een speciale lijn van broeken moeten hebben bijvoorbeeld. Er zijn echt wel modellen die gericht zijn op een grotere bil en een smallere taille. Nogmaals, hoe het bij haar specifiek zit geen idee. Maar over het algemeen denk ik :roll_eyes: als er één reden is die ik zou moeten kiezen waardoor broeken vinden lastiger is, is het wel een grote bil en een smalle taille hebben :joy:

3 likes

Waarom geef je haar dan een sneer?

35 likes

Dat is waar! Daarom kan ik het ook niet generaliseren, denk dat mijn reactie ook gewoon gebaseerd is op al die meiden in mijn omgeving met een Kim K reet maar wel een platte buik.

@Xiomara nou echt een sneer valt wel mee toch? Was in ieder geval niet onaardig bedoelt.

Dit gebeurt bij ons regelmatig, m’n vader en broer kijken wielrennen. Ik vind het wel prima, mag er gewoon doorheen praten en de presentatoren klinken heel gemoedelijk.

Oh wacht ze kijken gewoon op de tv of laptop!

5 likes

Ja je reactie is te kort door de bocht denk ik, als je er wat langer over nadenkt kun je je heus wel voorstellen dat bijna niemand met dit probleem een Kim K-figuur heeft - of het geld om speciale kleding te kopen of alles te laten innemen, als je al iets kunt vinden wat voor een groot deel past

5 likes

Ligt wel heel erg aan bij wie en met wie de gelegenheid is. Mijn eigen familie is nogal sportgek en als wij met moederdag bij elkaar komen en er is iets wat we willen zien, dan zetten we gerust de televisie aan.
Maar als ik bij vrienden op een verjaardag ben die geen interesse hebben in sport, ga ik zeker niet kijken. Ik kijk hoogstens op de wc even naar de tussenstand haha

4 likes

Niet gerelateerd aan de discussie maar ik zie dit soort mensen dus echt nooit in het echt. Ik wist ook niet dat ze buiten Instagram (in Nederland) bestonden, totdat ik een tijdje op Schiphol werkte. 90% van de meiden die naar Dubai vlogen hadden zo’n lichaam en droegen allemaal een soort juicy couture velvet pak. Ik werk daar nu niet meer en zie ze ook nooit meer.

edit: dit is echt totaal niet boeiend ook. :joy: Ben denk ik vooral verbaasd dat jij die mensen wel vaak in het wild tegenkomt.

9 likes

De mensen die in mijn omgeving daarover klagen hebben dus wel, in mijn ogen, een ideaal zandloperfiguur met een smalle taille en juicy billen.

Maarr oneerlijk dat ik die frustratie op een ander afreageer door een sarcastische reactie. Al vond ik het geen sneer, zo was het ook niet bedoelt. Wel bagatelliserend tegenover je probleem en je gevoelens daarover, dus excuses. Was inderdaad te kort door de bocht @WhereTheLightIs

5 likes