Ik wilde dus weten wie het was maar kon het niet vinden want Women Who Master - Logitech MX leidde tot een dood spoor.
Heb jij wel eens gesproken op een uitvaart?
- Ja
- Nee
- Iets dat ik geschreven heb is voorgelezen door iemand anders
- Anders
0 stemmers
Zowel zelf gesproken bij m’n opa en m’n brief aan m’n beste vriend is voorgelezen.
Ik ook 9! Waarvan 4 keer binnen NL en 5 keer binnen Berlijn. Maar woon nu al wel 7+ jaar waar ik nu zit, en blijf hier waarschijnlijk ook nog wel even
Twee keer gesproken en zelfs één keer gezongen, al zou ik dat niet meer zo snel doen tbh.
Een mooie kaars in een houder, of een kaart in een kaartenhouder, of misschien iets van die droogbloemetjes? Dat mag meestal wel.
Ik bedenk me ineens dat ik het van 18 jaar geleden heb. Bij mij zit het in een box met herinneringen, ook een brief voor emdr enzo.
Ik heb heel wat gelezen in kerkmissen. Ook zelf geschreven lezingen.
Maar toch, op mijn bruiloft en bij de begrafenis van mijn tante hield ik het vanaf de eerste zin al niet droog.
Dus ik laat het voortaan…
Niet gesproken, wel muziek gemaakt
Mijn kapsel was een tijdje ongeveer de middelste foto en dan de vrouw met het gestreepte shirt. Het is nu iets langer, richting een bob, maar ik ga het deze zomer denk ik weer korter laten knippen.
Ik had zoiets toen ik 14 ofzo was! Wou kort haar maar kon ook geen afscheid nemen van mn emopony
Beoordeel kapsels (en dan niet of je het bij jezelf vind staan)
Spiky 2000s nummer
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Bantu knots
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Money piece
Dus aan de voorkant een blond/lichtere pluk en de rest andere kleur
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Frosted tips
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
De M van mcdonalds en Nick Carter
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Extreme dirrty contrast
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Baantjes trekken met Kelly Clarkson
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Die Nick Carter look zie ik vaak de laatste tijd bij tieners, inclusief 90’s spijkerbroeken. Alsof ik weer terug ben op de middelbare school
nee niet gezien maar ik kijk wel anime dus misschien ga ik het ooit kijken als volwassene
wie weet! ik zal mijn fursuit in wayrwt sturen
Ja, ik dacht minder haar om te wassen dus makkelijker maar met kort haar word ik een pluizige ontplofte poedel.
Hoop dat ik tzt een manager ben die alleen nog met andere managers praat
Maar zonder grappen, als je dun haar hebt dan is op een gegeven moment lang haar ook niet heel mooi meer (?) maar weet alsnog niet of ik deze enorme stap dan zou zetten
De mensen die ik ken die dit kapsel hebben genomen zagen er meteen 5-10 jaar ouder uit.
Daarom heb ik dit kapsel ook