hebben jullie een minst favoriete letter wat betreft voornamen
- ja, 1
- ja, meerdere
- nee
0 stemmers
sorry B
hebben jullie een minst favoriete letter wat betreft voornamen
0 stemmers
sorry B
Nee
Geinspireerd door de Viva.
Is de hoge knot de ‘kort en pittig’ van de 21ste eeuw? (Overgenomen van die TO)
0 stemmers
Als het ontzettend warm is (en je hebt lang haar). Hoe draag je je haar dan het liefst?
0 stemmers
Heb je juist een keer door de warmte doen besluiten om in de lente/zomer flink de schaar in je haar te zetten?
0 stemmers
Ik doe nu elke dag zo’n bananenclip in m’n haar. En laat het nu juist niet knippen zodat het beter blijft zitten in zo’n clip of knotje, en dan in de winter weer kortwieken zodat het los beter valt.
Ik knip t Juist niet nu haha, van het najaar weer een lange Bob. Maar dan krijg ik het juist niet goed vast en hangt t in m’n bek en voor m’n ogen en buhhhhh
Uhm pardon Viva?! Ik zei dit al in december 2018 on this very forum ik wil credits!1!!!
Welke credit heb je het liefst?
0 stemmers
Ik doe het altijd in een gewone knot op mijn achterhoofd als het warm is, niet hoog. Of geldt dat ook als hoge knot?
Op welke posities is nog sprake van een hoge knot?
0 stemmers
@LaPetiteRobeNoire
Ik vind die hoge knot goals want na een jaar groeien kan ik dat nog niet met mijn haar doen en ben ik een suffe dertiger met een undercut en een zielig peuterknotje
Oh ik zou ook willen dat ik dat kon hoor, ik heb hierboven gestemd op dat ik een staart kan, want ik kan er in theorie wel een elastiekje om doen maar dat blijft niet zitten en ik geloof niet dat iemand dat echt een ‘staart’ zou noemen ik doe dat ook niet voor gemak want het ligt er zo uit
Haha, love dit. Ben benieuwd wat eruit komt en of ik mijn stem moet aanpassen in de andere poll
Love deze zin
Deze versie geeft me weer geknoopte ballonvibes:
0 stemmers
@LaPetiteRobeNoire Ik had je ook wat ouder ingeschat ;–)
Het is trouwens geen echte foto van mij hoor
Ja, minst favoriete letter voor alle namen eigenlijk. De F: doet me echt denken aan dit.
bovenste is Funnyslippers
Funnyflippers
En bij wie het geen pijn doet
Zo’n knot bovenop blijft voor geen meter zitten bij mij maar 1 zo’n hoge staart doet pijn… met sporten heb ik vaak dan maar 2 staarten boven elkaar, haha
De Q vind ik echt een aanstellerige letter als begin letter van je naam.