Stel je persoonlijke vraag #44

Ja, alles is Marie Kondo stijl in mijn kast dus ook de onderbroeken netjes gevouwen :ok_hand:t2:

8 likes

Een huwelijksaanzoek in het openbaar lijkt me echt afschuwelijk.

Ervan uitgaande dat je zou willen trouwen. Een openbaar aanzoek:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Openlijk in het openbaar, nee, maar privé samen apart wel. Ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd toen we samen op een bankje zaten in Praag. Heeft niemand ook iets van meegekregen.

17 likes

Ja dit. Is nog steeds openbaar maar t hoeft idd niet op t podium in Disneyland of zo

7 likes

Draag jij wel eens een boxershort? Ja als ondergoed dus! (Ik zie meiden het als een shortje dragen op straat :upside_down_face:)

• Nooit
  • Regelmatig
  • Soms

0 stemmers

4 likes

Wij dachten dat het best een privéstuk was bij een strand toen mijn vriend me vroeg, maar opeens hoorden we allemaal geklap en bleek er ergens bovenin een restaurantje te zijn waar mensen massaal over de reling hingen om even te spieken. We konden er wel om lachen want het was totaal onverwachts. Maar wilde sowieso niet dat we zelf midden in een restaurant zaten of voor de eiffeltoren ofzo.

18 likes

Lijkt me zo naar he,

ik hou helemaal niet van een groot publiek. Ik zat toevallig wel in een groot publiek toen ik mn vriend min of meer heb ontmoet maar ik vind zo grote massa’s met mensen echt niks meer. Ik kan er op 1 of ander3 manier echt niet meer tegen. Maar ik heb er ook niks tegen. Maar bijvoorbeeld festivals of grote westrijden, die massa van mensen. Ik kreeg elke keer paniekaanvallen. Nou sorry voor dit hele gelul.

Ik vind iemand ten huwelijk vragen ook echt niet meer van deze tijd, en dat je dan op je knieen moet en weetikhet. Sheehz, het is de middeleeuwen al lang niet meer. Ik HAAT het.

1 like

Nog een washandjesliefhebber hier. Ik was mezelf er onder de douche mee en gebruik er ‘s avonds een voor m’n gezicht. Voor babyhandjes en -gezichten ook ideaal. En - denk ik - itt zo’n douchepuff ook zonder microplastics…?

2 likes

Hoe netjes is jouw kledingkast?

• 1 Super netjes Marie Kondo-stijl
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10 Totale wanorde alles bij elkaar gegooid

0 stemmers

Bij mezelf pleur ik alles erin en is mijn kast binnen no time ellende. Maar de kast van mijn partner heb ik echt tot in perfectie gevouwen en op orde. Slaat nergens op eigenlijk haha!

Denk dat het bij hem gewoon makkelijker netjes te houden is omdat alle kleding hetzelfde vouwt. Terwijl bij mij zijn het allemaal verschillende stofjes, modellen etc. Ik vind dat echt lastiger netjes te houden

5 likes

Ik hou van netjes en super geordend anders kortsluiting in mijn hoofd en alles moet ook recht liggen

1 like

Ik kan ook gewoon echt niet mooi plooien dus ook al zou ik moeite doen zou het nog niet netjes zijn.

1 like

Heb hem laatst uitgezocht omdat ik een kledingruil had en toen ook meteen opgeruimd, dus hij is op dit moment behoorlijk netjes. Als je het me over een paar maanden weer zou vragen zou ik vast een ander cijfer geven, alhoewel ik het de afgelopen paar weken wel goed volhoud om alles netjes op te vouwen en op zijn plek te leggen, dus wie weet blijft het wel zo (hahaha, who am I kidding :joy:)

2 likes

Eens in de zoveel tijd ruim ik t helemaal op, maar doordat ik te weinig ruimte heb kan ik niet goed zien wat wat is en wordt t binnen no time weer een bende :sob:

3 likes

Thanks voor deze vraag. Het was nog nooit in me opgenomen om ze NIET op te vouwen en heb ze net lekker in mijn lade geflikkerd :joy:

6 likes

Ik gebruik een Afrikaanse spons. Houdt geen bacteriën vast zoals een puff, je kunt je huid er lekker mee exfolieren en je komt overal bij, zoals op je rug. Hurlak

7 likes

Het is nu wel een tikje een chaos maar normaal is het super strak allemaal. Ik vind dat ook altijd een heerlijk moment dat je dan de kast open doet en alles zo netjes opgevouwen is en sommige dingen op kleur gesorteerd. Ik vouw trouwens niet als marie kondo dat vind ik helemaal niks van die vage vierkante pakjes.

1 like

Hoe warm is het bij jou binnen? (Zonder airco)

• 22-23
  • 24-25
  • 26-27
  • 27-28
  • 28-30
  • Ik bevind mij in de hell

0 stemmers

Kouder is niet mogelijk.

1 like

Ik vind kou ook echt heel irritant ook al kun je je er op kleden. Als je stilzit en dan die kou in je neus en je warmt niet op en die tocht langs je nek :sob: Maar hitte is echt veel erger zeg. Dat lamlendige/duffe gevoel ervan terwijl je gewoon dingen moet doen. En overallll zweet.
Ik zou ook echt nu voor kou kiezen omdat dat i NL echt peanuts is vergeleken met de vele enormw warme dagen die we kennen van de laatste jaren. Écht koud is het niet vaak, écht warm wel.

2 likes

Bizar eigenlijk, want een generatie geleden hadden mensen het tegenovergestelde gezegd

8 likes