Waarom zou je in godesnaam vrijwillig naar een jungle gaan.
In de pandemie veel afgevallen en na de pandemie is alles terug +10 extra
Een of ander vleermuisje geloof ik (zag ik op een tiktok van freek vonk)
Omdat zo’n virtual reality set soms nog duurder is dan een reisje.
Is dit zon ding wat in je anus kruipt?
Honduran white-bat, valt inderdaad in de groep tent-making bats. Dit is mijn eigen foto trouwens.
Zijn al die merken dom!? Google Glass was een flop, Snapchat zonnebril was fukking lelijk, oculus is ook geen hype meer, Meta is zo sneu dat je beter first person Sims kan spelen (die ook weer een online versie maken ook al zijn die servers kut) en nu dit?
Ja, de wereld is kut, maar VR is nog kutter
Dat klopt wel!! Ik was een tijdje heel druk en nauwelijks actief geweest, nu minder (of in elk geval tijd om dingen uit te stellen en te forummen haha).
Nu mis ik wel weer mijn Puma parfum die ik vroegâh had.
Als ik ze nu aan zou hebben: ja☹️
Maar vroeger heb ik hier echt voor gespaard en dan samen met mijn vriendinnen allemaal in dezelfde en hipste puma’s naar school was echt heel cool, dus: ja🙂
In het heden en in het verre verleden had ik nog niet dood met zulke schoenen gevonden willen worden sorry.
Ik zag onderstaand horloge. Geïnspireerd op de welbekende snoepvariant. Wat vindt je van het horloge?
- Leuk! Ik zou dit kunnen dragen
- Leuk! Maar ik zou het niet dragen
- Mwah
- Vreselijk
- Anders
0 stemmers
Ik had die 2e hahaha pure ellende.
ik zou hem alleen kunnen dragen als je het ook echt op kunt eten en dat het dan hervulbaar is zodat je elke dag een nieuwe lading snoepjes hebt
maar dan ook echt de tijd op dat horloge kunt zien want dat mis ik toch wel echt bij die snoephorloges
Daarom heb ik een paar jaar geleden zwarte lakleren mary janes gekocht. Zoveel commentaar op gehad van vrouwen die zeiden: oh, die wilde ik vroeger ook zo graag en jij draagt ze nu gewoon. Inderdaad
Ja maar ik vond ze toen totaal niet leuk, maar het ergste kledingstuk was een zalmroze trainingsbroek
Ik wilde zo graag lakschoenen en ik was zoooo blij toen ik ze had gekregen. Ik wilde ze ook altijd dragen met sokken met een kanten randje hahaha