Stel je persoonlijke vraag #44

Dit was toch de toekomst??

image

13 likes

Ik heb ze ook gehad ja! Met vaseline eruit getrokken inderdaad. En ik ben altijd beschikbaar als jungle reisleider. 🫶

3 likes

Maar ik heb toch liever 20 botfly larves in mijn lichaam dan malaria!

1 like

waarom praat hij als een southpark character

5 likes

Waarom zou je in godesnaam vrijwillig naar een jungle gaan.

7 likes

Inkoppertje

16 likes

19 likes

In de pandemie veel afgevallen en na de pandemie is alles terug +10 extra

Wat is dit? Ziet er echt cute uit

4 likes

Een of ander vleermuisje geloof ik (zag ik op een tiktok van freek vonk)

2 likes

Omdat zo’n virtual reality set soms nog duurder is dan een reisje. :upside_down_face:

2 likes

Is dit zon ding wat in je anus kruipt?

1 like

Honduran white-bat, valt inderdaad in de groep tent-making bats. Dit is mijn eigen foto trouwens.

14 likes

Zijn al die merken dom!? Google Glass was een flop, Snapchat zonnebril was fukking lelijk, oculus is ook geen hype meer, Meta is zo sneu dat je beter first person Sims kan spelen (die ook weer een online versie maken ook al zijn die servers kut) en nu dit?
Ja, de wereld is kut, maar VR is nog kutter

2 likes

Dat klopt wel!! Ik was een tijdje heel druk en nauwelijks actief geweest, nu minder (of in elk geval tijd om dingen uit te stellen en te forummen haha).

2 likes

Nu mis ik wel weer mijn Puma parfum die ik vroegâh had. :broken_heart:

2 likes

Als ik ze nu aan zou hebben: ja☹️
Maar vroeger heb ik hier echt voor gespaard en dan samen met mijn vriendinnen allemaal in dezelfde en hipste puma’s naar school was echt heel cool, dus: ja🙂

3 likes

Vroeger zou ik het liefst hebben gedragen…

En nu…

In het heden en in het verre verleden had ik nog niet dood met zulke schoenen gevonden willen worden sorry.

5 likes

Ik zag onderstaand horloge. Geïnspireerd op de welbekende snoepvariant. Wat vindt je van het horloge?

• Leuk! Ik zou dit kunnen dragen
  • Leuk! Maar ik zou het niet dragen
  • Mwah
  • Vreselijk
  • Anders

0 stemmers

1 like