Ik had die 2e hahaha pure ellende.
ik zou hem alleen kunnen dragen als je het ook echt op kunt eten en dat het dan hervulbaar is zodat je elke dag een nieuwe lading snoepjes hebt
maar dan ook echt de tijd op dat horloge kunt zien want dat mis ik toch wel echt bij die snoephorloges
Daarom heb ik een paar jaar geleden zwarte lakleren mary janes gekocht. Zoveel commentaar op gehad van vrouwen die zeiden: oh, die wilde ik vroeger ook zo graag en jij draagt ze nu gewoon. Inderdaad
Ja maar ik vond ze toen totaal niet leuk, maar het ergste kledingstuk was een zalmroze trainingsbroek
Ik wilde zo graag lakschoenen en ik was zoooo blij toen ik ze had gekregen. Ik wilde ze ook altijd dragen met sokken met een kanten randje hahaha
Ja en dan van die witte sokjes met een kanten randje erin
Ik had ook slippers met konijntjes erop en die piepten als ik liep. En paarse plastic muiltjes met hak
Heb jij vroeger een Flik Flak gehad?
- ja
- nee
- geen idee
- na of voor mijn tijd
- wilde wel maar kreeg er geen
0 stemmers
Deze waren echt mijn favo vroeger mocht er alleen nooit mee naar buiten…
Aaaah ik was altijd verdrietig dat ik dit nooit paste, want altijd waren mijn voeten te breed of mijn wreef te hoog
Gelukkig had mijn moeder een collega met schoenmaat 35 en van haar kreeg ik dan wel eens oude pumps die ik gebruikte bij het verkleden
Hahah ja bij mij was het ook altijd zo’n soort opmerking. Ze hadden wel gelijk waarschijnlijk
Ik vind dit dus echt pabo, matcht lekker bij de zelfgemaakte armbandjes die kinderen voor je maken.
Droeg jij als tiener merkkleding?
- Ja, vond het niet per se mooi maar droeg wat de rest droeg
- Ja, vond ik ook leuk/mooi
- Nee, vond ik niet nodig
- Nee, konden we niet betalen
- Nee, vond ik lelijk
0 stemmers
Ja maar niet alles in mijn garderobe was merk want vond veel ook gewoon echt lelijk, had vaak per seizoen 1-2 merk items die ik dan echt leuk vond en graag wilde hebben. En droeg verder vooral H&M divided en dat was dan ook omdat ik dat allemaal heel leuk vond (volgens mij droeg het hele egf dat).
Wij hadden daar geen geld voor. Mijn kast bestond vooral uit H&M Divided, twee nep bandtruien van de markt en en 3 overzeasbroeken die sterk waren afgeprijsd van de lokale alternatieve winkel. Ben daardoor nog steeds een enorme zeikerd wat betreft van die opgestreken prints.
Kunnen betalen was het niet (want er was geld genoeg, blijkt ook achteraf), maar mijn ouders waren gierig wat kleding betreft en ik kreeg per maand 45 euro kleedgeld. Merkkleding boeide me overigens ook niet, dat scheelt
Voor 2008 boeide het me niet, na 2008 boeide het me wel maar konden we het niet betalen
Ik heb mijn allereerste lakschoentjes nog In een baby maatje! En dan ook met van die kanten sokjes er bij.