Is deze niet speciaal voor het gezicht dan, zo’n klein flesje? Dat bedoel ik in ieder geval met een crème voor het gezicht, niet zo’n grote fles zonnebrand. Dat ga ik niet op mijn gezicht smeren, dat voelt qua structuur heel anders aan.
Het is zonnebrandcrème voor het gezicht inderdaad! Ik gebruik zelf ook elke dag zonnebrandcrème voor het gezicht als dagcrème, maar als ik zie het wel als een ander product dan dagcrème met SPF. Dagcrème met SPF heeft vaak een minder hoge factor en beschermt niet/nauwelijks tegen uvA.
Hahah lol ja die vier handen bedoel ik natuurlijk niet serieus. Ik heb dat artikel ook gelezen. En wat jij doet is ook gewoon prima toch als het een zonnebrand is. Geloof dat er wat verwarring is over wat je precies smeert haha ik ging tegen @Neusklem uit van een dagcreme die in principe een dagcreme is en waar dan voor de vorm een beetje spf in zit (daar zou je dus suuuper veel van moeten smeren om aan die factor te komen die dan ook nog eens vaak te laag is) ipv iets dat in de eerste plaats een spf is zoals die van Bioré die je linkt. Zo’n grote fles zonnebrand smeer ik ook niet op mn gezicht hoor want is veel te vet. Geloof dat we gewoon hetzelfde bedoelen haha.
@Kwal en @Keaton Ooooohhhh haha ok, dan bedoelen we inderdaad hetzelfde en zal ik in de toekomst andere termen gebruiken
Oh deze ziet er goed uit! Niet te vet? Gebruik er nu een van biodermal maar vind ik nog steeds best vet. Dat is de reden dat ik het niet elke dag gebruik.
Ja heel fijn en licht!
Hoe eet jij mentos?
- Door het harde buitenlaagje heen kauwen
- Sabbelen tot het harde laagje weg is en dan kauwen
- Ik eet geen mentos
- Ik heb een andere methode
0 stemmers
Vriendin was helemaal verbaasd dat ik hem niet meteen kauw maar ik vind dat echt vies en zo’n naar gevoel/geluid dus ik doe eeuwig over een mentos
Eerst een beetje sabbelen zodat het een beetje zacht wordt en m dan kanten en dwars doormidden bijten over de lange kant zeg maar.
Dit klinkt echt raar 🫨
Q-tip Rosemary! Ik wist het
Bedankt voor de tip, heb deze gelijk besteld! Ik vind echt elke spf die ik tot nu toe geprobeerd heb zo vies vettig op mijn gezicht, bluuh.
Eucerin oil control is ook echt top, gebruik ik al jaren dagelijks.
Storm Poly is aan land gekomen. Hoe is het weer momenteel bij jou?
- “Normale” regen
- Harde regen
- Onweer
- Harde wind
- Matige wind
- Het zonnetje schijnt
- De lucht is blauw
0 stemmers
Ben vast nog opties vergeten hahaha maar so be it
En nu wil ik niet naar mijn auto lopen door de harde regen
Gaan jullie met code rood op pad?
- Ja, maar alleen dingen als werk en afspraken in bv t ziekenhuis
- Ja, ook niet belangrijke dingen
- Nee, blijf dan thuis
0 stemmers
Voor de mensen die thuisblijven, zeg je afspraken dan ook af? Ik moet naar het ziekenhuis, maar moet maar hopen dat de bus rijdt. Maar een ziekenhuisafspraak kan je ook niet zomaar afzeggen.
Iedereen die vergeet te smeren heeft blijkbaar geen huid die direct verbrand haha. Ik ben echt opgevoed met elke dag minstens factor 30 voordat ik naar buiten ging en als ik ook maar een pietsie verbrand was moest ik direct een shirt aan tijdens het zwemmen. Ik kan ook echt heeel slecht tegen verbrande mensen zien die dan gewoon doodleuk wéér met zo’n roodverbrande rug in de zon liggen te bakken, word daar echt ongemakkelijk van
Dierenarts afspraak maar paar dagen terug al een taxi geregeld omdat de kat altijd erg stresst dus daar nu dubbel blij mee. Al heb ik nu ernstige twijfel om het af te zeggen.
Een ziekenhuisafspraak in mijn woonplaats zou ik nog wel doen, maar verder zeg ik alles af. Het is een dag of twee per jaar code rood en ik denk dat mensen te vaak te nonchalant doen over hoe ernstig dat eigenlijk is. Vind niks belangrijk genoeg on het risico op een raam/boom/steen op mijn hoofd te nemen. Nog los van dat ik nul zin heb om in de trein te stappen en dan op mijn werk te ontdekken dat de ns stopt met rijden.
Ik vind die codes moeilijk pijlen, voor mijn gevoel is het steeds vaker geel/oranje/rood. Zal ook wel door de klimaat verandering komen, maar ik merk persoonlijk dat ik van een code geel of oranje al niet meer opkijk of me zorgen maak.
Scheelt ook denk ik dat ik niet afhankelijk van OV ben.
Maar als je nu binnen zit en naar buiten kijkt, eventueel nog even nos opent, heb je toch aan gezond verstand genoeg?
Tuurlijk, maar hier in mijn omgeving valt het tot nu toe mee. Ik zou nu ook niet naar de andere kant van het land rijden, maar voorheen ‘schrok’ ik nog van de codes, nu niet meer bedoel ik.