Stel je persoonlijke vraag #44

Ik denk altijd dat als het mij of de ander of een geliefde van mij en de ander is ik zeer goed in staat ben iemand te vermoorden. Of ik handig genoeg ben, geen idee maar de intentie zal er zeker zijn.

7 likes

ooh sawry

3 likes

Vergeet je oerinstinct niet :joy: ik heb ook geen uitgewerkt plan liggen, ben niet sterk, maar toch denk ik dat ik het wel zou kunnen als de situatie er naar is

5 likes

Ja inderdaad, ik zou zeker in staat zijn iemand te proberen vermoorden (iedereen denk in bepaalde omstandigheden), maar ik denk niet dat het mij zou lukken

3 likes

Dat zeg ik juist! Dat de zestigjarige mij makkelijk zou kunnen inhalen met haar skills, ik ben echt bang voor een seriemoordenaar hoor, haha.

Voel jij je ovulatie?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik ovuleer niet

0 stemmers

Groetjes van mijn ovulatiemisselijkheid en ik!

1 like

Ja en vind dat echt chill (behalve dat het pijn doet). Maar kan zo supergoed m’n menstruatie timen!

4 likes

Jeetje ik heb eigenlijk zoveel hobbies gehad in mijn leven maar de laatste tijd maak ik er niet meer zoveel tijd voor vrij als ik zou willen. Mijn meest recente hobby is bakken en fondant geworden :joy:

4 likes

Ja ik word super hitsig rond de tijd van mijn eisprong en dan voordat ik ongesteld moet worden voel ik een soort van fantoom ongesteldheid haha. Dan voelt het alsof het al begonnen is en heb ik pijn in mijn tieten en komen er wat krampen.

8 likes

“Ik zit met een vermeende seriemoordenaar in huis dus ik heb haar maar alvast omgelegd/mishandeld. Komen jullie even kijken?” :laughing:

5 likes

Ja echt de enige periode waarin ik in m’n hoofd toch lichtelijk overweeg om die ene keer wel in te gaan op ‘psssht hey meisje’. Niet te doen af en toe.

4 likes

Hahaha I can relate, ik had gisteravond graag de supermarktbeveiliger besprongen!

4 likes

Ohh wat leuk (en heftig) om allemaal te lezen en wat fijn dat je door het terugkrijgen van je zicht zoveel hobbies weer mag en kan uitoefenen :blush:

@Sjern Hahaha ik ben daar echt jaloers op! Lijkt me echt chill om in de vibe te zitten van “te weinig uren in een dag” dan waar ik nu in zit met “te veel uren in een vrije dag” :joy: @Soy.peor ik heb heel veel geprobeerd, vroeger dans, laatst fitness, skeeleren, idd handarbeid maar dat vind ik echt saai, hardlopen heb ik ook gedaan. Maar het pakt me gewoon allemaal niet :joy: Lezen heb ik geen geduld voor en van koken word ik boos. Dus voor mijn gevoel blijft er weinig over. Mijn neef zei eens ‘je lijkt wel dood van binnen’ :smiling_face_with_tear: puur omdat ik nergens blij van kan worden ofzo haha echt een lullige opmerking

4 likes

Mijn god, jij gaat als eerst hoor!

Ben jij wel eens bang dat je vermoord wordt?

• Nee dit is geen angst wat ik draag
  • Ja soms/zelden
  • Ja regelmatig

0 stemmers

1 like

Als je je (hypothetische) kind één van deze namen moest geven, welke zou het dan worden?

• Amiracle
  • Barakeisha
  • Charrdannay
  • Demontravius
  • Equasia
  • Fashionette
  • Gaprika
  • Hankario
  • Imunique
  • Jakori
  • Kashavia
  • Lafuntia
  • Montanae
  • Nokia
  • Owldreama
  • Publeesha
  • Qyteria
  • Ricktoria
  • Shaprika
  • Taquila

0 stemmers

• Ureeka
  • Vonzella
  • Waynice
  • Yamarra
  • Ziberia

0 stemmers

1 like

Van nokia kan ik mensen nog wel overhalen dat het een mooie betekenis heeft ofzo :joy:

4 likes

Sinds ik geen anticonceptie meer gebruik voel ik me altijd veel aantrekkelijker als ik ovuleer en heb dan ook meer zin in seks.

1 like

Een klassieke Finse naam. Terug naar mijn roots :joy:

3 likes

Ik wilde met een elektrische heggenschaar de heg snoeien. Ik heb mn vader zelden ZO boos gezien.

Heb je wel eens een elektrische heggen/snoeischaar gebruikt?

• Ja zovaak
  • Nee nog nooit
  • Een enkele keer

0 stemmers

Ik pakte het ding en al hij werd helemaal gek. Of ik mn armen en benen eraf wilde hebben, dat die heggenschaar ongeveer zo groot als mij was, dat hij me nog ging onterfen als ik ooit durfde dat ding te gebruiken. Wtf. Omg. Maar ik liep dus al de tuin in met dat apparaat.

Heb je gewoon wat letters ingetypt of bestaan deze namen ook echt? Shaprika??

8 likes

Haha oh ik zou hier echt pissig om worden als iemand zo zou reageren als jouw vader. Je bent een volwassen vrouw, geen incapabele kleuter van 4

24 likes