Nee het klontert dan helemaal en doe normaal! Haha jezus
Was dat dat walgelijke programma dat ze toen met een kruiwagen oid vol geraspte kaas oid kwamen om te laten zien hoeveel zij at of was dat weer wat anders.
Ik denl het ja! Zelfde als zoân jochie die alleen maar noodles at. Ik weet echt niet meer hoe het heet helaas.
Moeilijke eters oid met Dennis Weening toch? Ook met een jongen die geen keuken had, want kook toch nooit, maar alleen maar van die nutridrankjes dronk.
Ja heb je gelijk in! Ik heb een aantal maanden niet meer gekleurd en heb dat deze week ook weer opgepakt. Misschien toch een hobby dan. Oh en ik denk dat LPâs ook wel een soort hobby zijn? Ik vind het heerlijk om de hele dag LPâs te zoeken, kijken welke er nieuw komen, anderen hun collectie bekijken etc.
Een hobby kamer klinkt echt heeerlijk . Bij mij zwerft alles overal en nergens door het huis hahahah.
Blijven klinkt echt als een keuze die alleen in films worden gemaakt.
Ik heb echt niet de illusie dat ik harder kan rennen dan al die andere mensen die ze heeft vermoord hoor
En 60 is ook niet bepaald 99
Ik heb door jouw bericht kunnen vinden dat het programma Bizarre eters heette.
Ik denk wel dat ik sneller kan rennen/flexibeler ben dan een gemiddelde zestigjarige, maar het is niet alsof een zestigjarige niet op de fiets, brommer, in de auto, op een elektrische scooter, in een taxi, trein, of op the deep web kan als ze me wil vermoorden, lol.
Ik win haar liefde en hart, nee joh, ik zou oprecht bang zijn, maar niet dat ze me neersteekt oid. Zou die seriemoordenaar sowieso niet doen. Alleen maar gedoe met het dode lichaam enzo en waar heen te brengen en alles (ja ik ben zelf seriemoordenaar vandaar) .
Ik denk dat dat soort dingen juist voor een seriemoordenaar niet zoân groot probleem zouden moeten zijn, haha.
Het verwijderen van het lijk/lichaam is vaak juist een groot probleem. Tenzij ze toch al willen worden exposed. Iig dat lijkt mij.
Hoe ontdek je dat? Dan schrik je toch en ben je meteen weg.
Ze kan je ook gewoon allang vergiftigd hebben he?!
Of je neersteken in je slaap of laten stikken in een kussen. Ik zou wel ergens anders onderdak gaan zoeken doei.
Je kan haar toch ook gewoon eerst omleggen? Of neerknuppelen met een pan of stoel ofzo. Je gaat toch niet rustig bang zitten wezen en hopen dat ze je niks aan doet
Lol hoe casual je dit ook schrijft alsof dat het meest logische is om te doen. Oh dan leg ik haar eerst wel ff om
Als ik me acuut bedreigt zou voelen dan kan ze mooi verdwijnen ja. Ik zou echt wel voor mijzelf opkomen en haar minstens verwonden. Anders zou ik iemand neerknuppelen, vastbinden, weg gaan en autoriteiten inlichten. Mogen die het mooi uitzoeken. Ik zou alleen echt l niet passief afwachten. Ook niet gewoon weg gaan en dan denken dat het wel los loopt. Die vrouw zal vast niet gek zijn en een vermoeden krijgen waarom een logé opeens weg wil.
@Xiomara ik voel me niet geroepen om passief af te wachten of 100 disclaimers en âwat alsâenâ bij mijn berichten te schrijven inderdaad.
Als ik zie hoe mensen zijn als er vervangend vervoer is bij de trein dan ga ik echt wel iemand vermoorden als ik doodsangst uitsla
Zou niet iedereen in staat zijn iemand te vermoorden als de omstandigheden vreselijk genoeg zijn? Ik denk het wel eigenlijk.