Stel je persoonlijke vraag #44

Ik wens nog altijd dat een kat komt aanlopen die ik kan houden. Maar dit is helaas meer een hondenbuurt.

5 likes

Toen ik nog thuis woonde kwamen de katten van de buren regelmatig in de tuin. vond ik heel gezellig, de hond wat minder.
Alleen als de schuifdeur open was kwam ie altijd gewoon naar binnenlopen en hij heeft wel eens op mn koffer vol kleding gepiest :sob:
Nog steeds lief beest

2 likes

1 rondlopende kat hier sproeit continu de hele steeg stinkt ook naar kattenzeik. Helaas heeft hij m’n tuinset ook aan onder gezeken voordat ik m ooit had kunnen gebruiken dus dat beest mag echt naar de eeuwige jachtvelden sorry not sorry.

Eerder hadden we een buurtpoes die heel gezellig was en altijd bij me in de tuin kwam chillen

1 like

Ik vind het echt heel heel heel vervelend. Twee katten die de hele dag op vogels en muizen jagen en de lijken op het terras neerleggen. Ook in mijn moestuinbakken kakken.

4 likes

Misschien kun je ergens een kat van een terrasje jatten

6 likes

@Bunnyslippers @Kwal hahaha same here :joy: standaarden zakken met 65 %

1 like

overdreven

4 likes

Onze kat poepte altijd in de tuin van een buurmeisje met wie ik altijd ruzie had, alsof hij het aanvoelde en onze kant koos. :skull::joy:

4 likes

Ja je meent het, ik praat regelmatig in superlatieven, zal die kat niet dood maken ofzo he

2 likes

Ging hij niet zelfs vreemd met een van haar volgers? Of heb ik dat verkeerd onthouden en ging hij ‘gewoon’ vreemd met iemand die niet een volger van haar was.

Is dit echt of ben je troll

2 likes

Ik hoor zo vaak Sjit van o die en die celebrty ging met random volger dat ik denk yolo waarom schrijf ik fucking Brad pitt niet aan, ken mij t schelen. Of is deze bullshit alleen voor die Wannabe modellen als Rose bertram weggelegd kamervraag

14 likes

Hier gelukkig niet zo. Als kind hadden we een speeltuin (met onder de speeltoestellen zand), dat wij standaard de kattenbak noemde.

1 like

Als een bepaald gebeuren, werkgerelateerd, wat regelmatig terugkomt in je leven (zeg eens per maand) je elke keer een paar slapeloze nachten geeft, met in de korte stukjes die je slaapt nachtmerries, en diarree van de stress, en anxiety

• Dan stop ik daar zo snel mogelijk mee, is toch nie gezond joh
  • Blijf ik het gewoon doen, nie aanstelle joh

0 stemmers

2 likes

Een paar keer slecht slapen zou ik niet zo erg vinden, maar dat je er lichamelijk stress en paniek (? Weet niet goed wat je bedoelt onder anxiety) ervaart vind ik wel een grens overgaan.

3 likes

Ik ervaar momenteel dat ik toch wel erg lang blijf in de situatie. Op het moment dat ik daadwerkelijk deze hoeveelheid stress ervaar kan ik wel inzien dat het niet oke is, maar als de situatie voorbij is ga ik relativeren en blijf ik toch. Heel ingewikkeld.

3 likes

Ik heb dit gehad en ben toen gestopt met dat werk. Was echt een hele goede beslissing! Zal overigens wel nagaan of het echt iets is wat je alleen zou hebben op dit werk of ook bij een andere baan. Ik bleek hier sowieso gevoelig voor te zijn.

2 likes

Tijdens corona heb ik ongeveer een jaar regelmatig paniekaanvallen en stress gehad vanwege mijn werk (horeca) en het is dat ik wist dat het ooit beter zou worden, anders was ik er echt mee gestopt. Dat was echt een flinke aanslag op mijn lijf en mentaal welzijn. Dat is niet iets wat je eeuwen kan volhouden (en moet willen volhouden). Dus ik zou zeggen stop ermee.

1 like

Hoezo vul jij nou in “zeg ik niet”. We weten allemaal dat je op de wc van je werk zat

7 likes

Ik was toen thuis haha

3 likes