Stel je persoonlijke vraag #44

Ik wilde met een elektrische heggenschaar de heg snoeien. Ik heb mn vader zelden ZO boos gezien.

Heb je wel eens een elektrische heggen/snoeischaar gebruikt?

• Ja zovaak
  • Nee nog nooit
  • Een enkele keer

0 stemmers

Ik pakte het ding en al hij werd helemaal gek. Of ik mn armen en benen eraf wilde hebben, dat die heggenschaar ongeveer zo groot als mij was, dat hij me nog ging onterfen als ik ooit durfde dat ding te gebruiken. Wtf. Omg. Maar ik liep dus al de tuin in met dat apparaat.

Heb je gewoon wat letters ingetypt of bestaan deze namen ook echt? Shaprika??

8 likes

Haha oh ik zou hier echt pissig om worden als iemand zo zou reageren als jouw vader. Je bent een volwassen vrouw, geen incapabele kleuter van 4

24 likes

Nog wat gezellige poll

Stel iemand zou je stelselmatig iets hebben aangedaan (bijv. 10 jaar mentale en fysieke mishandeling) en die persoon komt te overlijden. Dan zou ik

• opgelucht zijn
  • zelfs blij kunnen zijn
  • neutraal blijven, het is immers iemand die ook goede kanten heeft / belangrijk voor anderen is
  • enigszins verdrietig zijn, dood staat immers niet in verhouding met het eerder genoemde leed
  • anders

0 stemmers

@Deurklink
Nokia: En dat je een sterke persoonlijkheid hebt, immers van 8 hoog afgetyft blijft je nog heel.

2 likes

Dubbel. Ik zou het rot vinden voor mijn zusje want het is haar moeder maar verder zou ik zo blij en opgelucht zijn als dat mens niet meer leeft.

1 like

We hebben het wel over jumpsuit he. Een poll maken gaat dr al niet al te makkelijk af. Ik weet ook niet of ik haar met zon heggenschaar zou vertrouwen.

10 likes

Ja als ik haar zou vermoorden bel ik natuurlijk niet.

2 likes

Hoezo? Kom je ons halen.

15 likes

Het verbaast me dat minder dan 9% van de stemmers de anticonceptiepil gebruikt. Ook in mijn omgeving merk ik dat het afneemt, maar had dit percentage nog steeds veel hoger verwacht

2 likes

Zou het niet ook kunnen dat mensen wel de pil slikken maar Niet beseffen dat je daardoor geen ovulatie hebt?

6 likes

Haha ja lol heb net alsnog een heel stuk weggesnoeid. Maar zo issie altijd al geweest, en ja tegen elk mens. Dus ik neem het niet persoonlijk op. Hij neemt alles te serieus en is nog roomser dan de paus.

1 like

Ooh ja je hebt gelijk, dat kan natuurlijk ook. Dan zegt de uitslag niets over het percentage dat nu de pil slikt

3 likes
  • Ijskast
  • Koelkast
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik ben nu 3/4 weken gestopt met de pil en dat is me toch een verademing. Echt veeel vrolijker en heb minder donkere wolken in m’n hoofd. Hoop echt dat dit zo blijft maar vooralsnog bevalt het me heel goed.

9 likes

Een van de vrouwelijke hosts van de podcast ‘Ik ken iemand die’ is net gescheiden. Podcast gaat over kinderen/opvoeden/gezinsleven dus betreffende ex is ook vaak ter sprake gekomen. Een van de luisteraars is in de DM’s van hem geslide voor een date. Vind jij dat kunnen?

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan (licht toe)

0 stemmers

Ja, mits er geen dickpicks zijn verzonden waarom niet? De persoon die het verzoek ontvangt kan altijd nee bedankt zeggen toch.

2 likes

Oh ja ik heb op nee gestemd maar ik slik idd al jaren de pil

1 like

Gaat over nynke de Jong hè? Zag het op haar Insta nml ook al voorbij komen.
Ik vind het heel schaamteloos ofzo? Man die net gescheiden is benaderen en dit weet je dan omdat zijn ex semi bekend is.

3 likes

Ja, gaat idd over Nynke! Schaamteloos ja, dat is het wel. Ik wist toe nu toe eigenlijk gewoon niet wat ik ervan vond. Ook niet per se niet kunnen, maar hm…

1 like

Mayra Louise had toch hetzelfde? Dat zodra zij bekend maakte te gaan scheiden van haar man (al is het nu weer aan?) veel volgers in zijn dm zijn geslide? Echt schaamteloos inderdaad!

4 likes