Ik ervaar momenteel dat ik toch wel erg lang blijf in de situatie. Op het moment dat ik daadwerkelijk deze hoeveelheid stress ervaar kan ik wel inzien dat het niet oke is, maar als de situatie voorbij is ga ik relativeren en blijf ik toch. Heel ingewikkeld.
Ik heb dit gehad en ben toen gestopt met dat werk. Was echt een hele goede beslissing! Zal overigens wel nagaan of het echt iets is wat je alleen zou hebben op dit werk of ook bij een andere baan. Ik bleek hier sowieso gevoelig voor te zijn.
Tijdens corona heb ik ongeveer een jaar regelmatig paniekaanvallen en stress gehad vanwege mijn werk (horeca) en het is dat ik wist dat het ooit beter zou worden, anders was ik er echt mee gestopt. Dat was echt een flinke aanslag op mijn lijf en mentaal welzijn. Dat is niet iets wat je eeuwen kan volhouden (en moet willen volhouden). Dus ik zou zeggen stop ermee.
Hoezo vul jij nou in “zeg ik niet”. We weten allemaal dat je op de wc van je werk zat
Ik was toen thuis haha
Wat doe je als je met vrienden thuis afspreekt?
- Eten
- Spelletjes doen
- Sporten
- Wandelen
- Film/Serie Kijken
- Anders…
0 stemmers
Als je een relatie hebt, en je spreekt thuis met elkaar af, welke activiteit doe je dan?
- Eten
- Spelletjes doen
- Sporten
- Wandelen
- Film/Serie Kijken
- Anders…
0 stemmers
Als je een relatie hebt en je spreekt af met elkaar thuis, verwacht je dan dat jullie alles samen doen of doe je lekker je eigen ding?
- Alles samen doen
- Allebei ons eigen ding doen
- 50/50
0 stemmers
Anders: achterlijk veel tongen
Hahaha, ik bedacht later idd moet ik er nog iets bij zetten van zoenen,seks hebben etc.
Dit is misschien heel slecht maar als ik met vrienden thuis afspreek is het eigenlijk alleen wijn/bier/cocktails drinken en heel erg veel praten. Geen activiteiten ofzo.
hahaha, vindt ik niet perse slecht hoor, klinkt best goed en gezellig. Zolang jullie er blij van worden, hou ik je niet tegen
Vreselijk! Daar zou ik me niet voor lenen hoor, zoiets.
Ja same here en gewoon fucking veel snacken. Laatst was een vriendin blijven logeren en we hadden gewoon mijn rantsoen voor het hele weekend in 1 fucking dag op gegeten Het was ook echt niet normaal veel eten. En verder hadden we alleen shock doc gekeken haha maar gewoon hartstikke gezellig
Als je gaat zonnen, let je dan op de UV index?
- Ja
- Nee
- Ik ga niet zonnen
- UV index?
0 stemmers
Bij mij zitten er veel katten in de tuin en om het huis (soms zelfs in, als ik niet oplet , 1 Britse Langhaar loopt gewoon achter me aan het huis in want dat beest denkt dat ie de hele wijk bezit. Uiteraard wil ik dat niet, maar ik vind het wel schattig dat ie zich blijkbaar overal thuisvoelt).
Veel buren hebben katten en er zijn eigenlijk te veel katten om allemaal een eigen territorium te hebben. Dus de ene kat is 's nachts de baas over onze achtertuin, overdag een ander en dan halverwege de dag weer een ander. Soms is er een aanvaring als ze elkaar tegen het lijf lopen, maar over het algemeen gaat het goed.
Ik vind het wel gezellig, ik hou van katten en vind het leuk dat er buurkatten zijn die kopjes komen geven als ik buiten ben. Zelf heb ik 2 oudere katers, maar die blijven vanwege een allergie binnen, en die 2 ouwe sufferds slapen bijna de hele dag.
Hoewel ik de buurkatten dus leuk en gezellig vind, heb ik op ‘neutraal’ gestemd omdat 1 buurkat weleens tegen de muur wil plassen, en omdat er vogels in de tuinen zitten en daar wordt dus op gejaagd.
Maar over het algemeen vind ik het gezellig om met name met de Britse Langhaar te knuffelen. Van kattenontlasting heb ik gelukkig in mijn tuin geen overlast, blijkbaar doen ze dat elders.
Ik ga niet per se ‘zonnen’ maar bijv op vakantie als ik aan het zwembad een boekje ga lezen let ik wel op de UV index. Die was waar ik laatst was bijv 13 (van de 15) en dan verbrand je zonder bescherming binnen 10 min. Dan weet ik dus dat ik me ten eerste heel goed en vaak insmeer, en ten tweede sowieso in de schaduw ga liggen en niet in de zon
Ik ga niet pal in de zon liggen bakken, maar heb een kleuter dus wel veel dagen waarop we buiten spelen en zwemmen. Maar voor alle dagen (ongeacht index) doe ik hetzelfde: veel en vaak smeren met factor 50, in de schaduw zitten/liggen en petje op.
Edit: ohja en kleuter krijgt in het zwembad heel charmant een uv shirt met lange mouwen aan.
Hoe wandel je thuis? Rondjes door de woonkamer?
Zwelgen jullie ook altijd een beetje in zelfmedelijden als jullie ongesteld zijn?
- Ja, herkenbaar
- Soms een klein beetje
- Nee, ga gewoon door met mijn leven, geen gemiep
- Nvt
0 stemmers
Was idd niet heel serieus, had er misschien een smiley achter moeten zetten
Maar ook wel een beetje serieus, want als ik ga wandelen spreken we meestal ergens af waar het leuk wandelen is. Hooguit ga ik iemand ophalen bij diegene thuis (of diegene komt mij ophalen), dat vind ik niet thuis afspreken.
Pride and prejudice core