Stel je persoonlijke vraag #44

Haha me als ik nies als ik ongesteld ben.

12 likes

Die foto is wanneer je net een “bloedvrije” dag hebt gehad en je denkt dat je weer zonder tampon/maandverband door het leven kan gaan :sob::joy:

17 likes

Ik dacht dus ook dat zolang je in het water bent het er niet uitkomt maar misschien is dat ook een fabeltje :woman_shrugging:t2:

Tegenwoordig ben ik amper ongesteld vanwege mn spiraal maar daarvoor deed ik vaak alsnog sowieso wel een tampon in maar ik had dat wel ook in mn hoofd

2 likes

Die denk ik niet.

15 likes

Rustig maar, het is maar het forum :sweat_smile:

Ja het is toch ook super goor

31 likes

Ik denk dat dit wel kan kloppen (inderdaad door de waterdruk), maar het moeilijke stuk lijkt me ervoor en erna. Je moet toch ook naar het water toelopen en er weer uit komen?

Maar mensen die dit wel eens gedaan hebben (@GrumpyHarry @Luzarl @Zoeva ) hadden jullie daar geen last van? Of was je badpak/broek daarna wel een beetje bebloed maar zag je dat niet echt aan de buitenkant?

Nee eigenlijk nooit, alleen dat als ik dan daarna naar de wc ging dat er dan weer wat op het papiertje zat. Maar ik doe het dus ook alleen helemaal naar het einde toe als het sowieso niet zoveel meer voorstelt.

1 like

Ja natuurlijk, maar polls worden niet altijd serieus genomen. Dus ik betwijfel of hier mensen echt zonder spul zo het bad ingaan.

Alhoewel
 niks verbaast me meer hiero

1 like

Nadat ik erachter was gekomen dat een zwemluier voor kinderen dus gewoon alle vloeistof doorlaat (ook door een post op het forum volgens mij) had ik gepost dat ik dat vies vond in een zwembad en toen kwamen er ook reacties dat dat overdreven was en dat baby’s toch maar kleine plasjes doen :sweat_smile:

Maar ja een zwembad is sowieso vies als je erover na gaat denken :skull: ik denk niet dat het viezer wordt door mensen die erin gaan als ze menstrueren (en dan geen wolken rood achterlaten uiteraard)

8 likes

Oh ja ik vind urine wel echt een stuk minder vies dan (menstruatie) bloed

6 likes

Nee niks

1 like

Misschien moeten alle vrouwen die ongesteld zijn toch maar weer terugtrekken in een schuurtje tot t voorbij is.

20 likes

Ik dacht dit ook. En wie weet werkt het voor mensen, maar ik dacht; dat ga ik eerst eens in bad proberen voor ik er in geloof en nee. Het werkt niet voor iedereen kan ik zeggen :rofl::+1:t3:

1 like

De vraag is of mn badkleding bevlekt was en dat was niet zo

8 likes

GroenLinks en PvdA die mogelijk gaan fuseren

• Goed idee
  • Ik weet het niet
  • Slecht idee

0 stemmers

1 like

Gatverdamme ja. Ik heb wel lichtelijk smetvrees zegt men maar ik vind dit zo’n gore gedachte he :face_vomiting:

Wat vind je een viezer idee?

• In een zwembad zwemmen met veel urine
  • In een zwembad zwemmen waar menstruatiebloed in rondzwemt

0 stemmers

Heb jij wel eens last van smetvrees? Zo kon ik een aantal jaren niet zwemmen omdat ik gewoon niet in openbaar water wilde. Klinkt heel overdreven, en dat is het ook! Maar dat werd gewoon een soort angst voor de goorheid ofzo.

• Ja ik heb last van smetvrees
  • Nee ik heb geen last van smetvrees
  • In het verleden wel, nu niet meer
  • Anders:

0 stemmers

Ik ben er gelukkig wel mee geholpen. Anders werd het alleen maar erger.

Voor de mensen zonder kinderen, hebben jullie knutsel/tekenspullen en/of speelgoed in huis voor bijv. Neefjes of nichtjes of kinderen van vrienden?

• Nee
  • Ja ik heb een klein beetje, zoals een paar knutselspullen
  • Ik heb van alles, het is een speelparadijs voor elk kind

0 stemmers

Ik vind speelgoed ook zo lellik he. Heb heel veel weggeflikkerd. Maar nu “moet” ik ineens weer allemaal nieuwe tekenzooi kopen. Ja dat moet van mezelf.

Mijn neefje is anderhalf, dus ik heb een bal en een speelgoedauto. Kan hij zich prima mee vermaken wanneer hij hier is, meer heb ik nog niet nodig. Kan me wel voorstellen dat ik de spullen met hem laat meegroeien, dat ik ook wat knutselspullen koop als hij daaraan toe is.

1 like

Ik heb nee geantwoord maar dat komt ook omdat niemand in mijn omgeving kinderen heeft. Mocht dat t.z.t. zo zijn dan komt dat wel in huis, lijkt me ook handig voor mn vrienden en familie dat ze dat niet hoeven meenemen.

1 like