Vandaag echt heel erg
Het is ook zo heet, heb er een kater naast en een vol gepland weekend (met leuke dingen maar ook zwemmen en dat is ook weer extra kut nu) en veel buiten en dat is weer geregel en vermoeiend.
Vandaag echt heel erg
Het is ook zo heet, heb er een kater naast en een vol gepland weekend (met leuke dingen maar ook zwemmen en dat is ook weer extra kut nu) en veel buiten en dat is weer geregel en vermoeiend.
We waren laatst bijna een week samen thuis en ik begon me echt een beetje aan hem te ergeren. Zo clingy ik kon niet eens voorbij lopen of alweer te worden vastgepakt en ja waarschijnlijk vinden veel dat leuk maar ik vind het al snel benauwend. Merkte dat ik er zelfs chagrijnig van werd. Niet echt een goed teken eigenlijk
Voor degene met een bovenverdieping, staat de meeste van jouw schoenen boven of beneden?
0 stemmers
Beneden, naast de voordeur, waar ik ze altijd meteen uitdoe.
Haha, dit vind ik ook het chillst maar om de een of andere reden willen mensen altijd spelletjes doen. Ik hou helemaal niet zo van spelletjes maar als we dan bezig zijn is het toch wel leuk.
Ik heb dus nog niet echt een goed systeem gevonden. Ik ga meestal door de achterdeur dus ze daar neerzetten is het handigst maar de berging is vrij klein en in de garage schoenen neerzetten lijkt mij ook niet wat. Omdat het daar vrij vochtig is.
Voor de mensen met een wasdroger:
0 stemmers
Overigens mag de en het allebei, heb het net opgezocht.
Eigenlijk haal ik de vorige was er vaak pas uit als de droger weer gebruikt moet worden
Ik heb een schoenenkamer. Trek ze wel altijd beneden aan en uit, maar bewaren doe ik boven
Als ik er aan denk
Eigenlijk pas als ie een melding geeft dat ik dat moet doen
Ik heb hem ook gekocht, bedankt voor de tip.
@Keaton ook bedankt! Heb nu de zonnebrandcreme gekocht en een dagcrème zonder spf zodat ik het kan combineren
Voor mensen die geen tampon of cup of iets anders dat je inbrengt gebruiken als ze ongesteld zijn, maar bijvoorbeeld maandverband of menstruatieondergoed, wat doe je als je gaat zwemmen?
0 stemmers
Sorry voor de foute woordvolgorde in sommige zinnen
Op de dagen dat het echt erg is ga ik meestal niet zwemmen. Aan het eind van m’n menstruatie durf ik wel zonder een uurtje baantjes trekken ofzo. Maar bij echt een hele dag denk ik toch een tampon.
Heb jij je handen wel eens verbrand door de zon?
0 stemmers
Stel je gaat naar het buitenland verhuizen, je kent er niemand en wil nieuwe mensen leren kennen. Op welke manier zou je dit doen?
0 stemmers
Ik heb dit gedaan toen ik een jaar in Engeland woonde/studeerde en daar hadden ze toen een expat clubje ofzo en dat was er puur op gericht om nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb daar zon beetje iedereen leren kennen waar ik bevriend mee was en dat was ook echt super laagdrempelig en gezellig gewoon. Soms denk ik weleens dat als er zoiets zou zijn voor 30 plussers die vrienden willen maken ik er gewoon heen zou gaan haha. En verder leerde je door die contacten via die club weer meer mensen via via kennen. Ik heb ook echt nog nooit zon goed sociaal leven gehad als toen
Is jouw eetlust verpest als er iemand naast jou in een restaurant een pan met mosselen eet of een grote dikke kip of iets anders dat sterk ruikt en jij niet lekker vindt?
0 stemmers
Wel als ze vervolgens keihard smakken
Stuur je wel eens spraakmeme’s naar mensen?
0 stemmers
Ik heb echt al wel 30 mensen leren kennen via facebook. En tuurlijk die vriendschappen zijn niet meteen intens en sommige zie je maar 1x maar er zijn zulke leuke groepen. Taalcursus gaat ook wel maar de mensen in mijn groep werken allemaal nog dus die hebben niet zoveel tijd. Facebook it iss voor mij