Stel je persoonlijke vraag #44

Vandaag echt heel erg

Het is ook zo heet, heb er een kater naast en een vol gepland weekend (met leuke dingen maar ook zwemmen en dat is ook weer extra kut nu) en veel buiten en dat is weer geregel en vermoeiend.

We waren laatst bijna een week samen thuis en ik begon me echt een beetje aan hem te ergeren. Zo clingy ik kon niet eens voorbij lopen of alweer te worden vastgepakt en ja waarschijnlijk vinden veel dat leuk maar ik vind het al snel benauwend. Merkte dat ik er zelfs chagrijnig van werd. Niet echt een goed teken eigenlijk :thinking:

Voor degene met een bovenverdieping, staat de meeste van jouw schoenen boven of beneden?

• Boven
  • Beneden
  • 50/50
  • N.v.t.

0 stemmers

3 likes

Beneden, naast de voordeur, waar ik ze altijd meteen uitdoe.

5 likes

Haha, dit vind ik ook het chillst maar om de een of andere reden willen mensen altijd spelletjes doen. Ik hou helemaal niet zo van spelletjes :stuck_out_tongue: maar als we dan bezig zijn is het toch wel leuk.

4 likes

Ik heb dus nog niet echt een goed systeem gevonden. Ik ga meestal door de achterdeur dus ze daar neerzetten is het handigst maar de berging is vrij klein en in de garage schoenen neerzetten lijkt mij ook niet wat. Omdat het daar vrij vochtig is.

Voor de mensen met een wasdroger:

• De pluizenfilter schoonmaken nádat de droger klaar is en je de was eruit hebt gehaald
  • De pluizenfilter schoonmaken vóór je de volgende was in de trommel doet

0 stemmers

Overigens mag de en het allebei, heb het net opgezocht.

1 like

Eigenlijk haal ik de vorige was er vaak pas uit als de droger weer gebruikt moet worden :sweat_smile:

5 likes

Ik heb een schoenenkamer. Trek ze wel altijd beneden aan en uit, maar bewaren doe ik boven

2 likes

Als ik er aan denk :sweat_smile:

1 like

Eigenlijk pas als ie een melding geeft dat ik dat moet doen

1 like

Ik heb hem ook gekocht, bedankt voor de tip. :smile:

@Keaton ook bedankt! Heb nu de zonnebrandcreme gekocht en een dagcrème zonder spf zodat ik het kan combineren

1 like

Voor mensen die geen tampon of cup of iets anders dat je inbrengt gebruiken als ze ongesteld zijn, maar bijvoorbeeld maandverband of menstruatieondergoed, wat doe je als je gaat zwemmen?

• Dan maak ik een uitzondering en gebruik ik toch een cup
  • Dan maak ik een uitzondering en gebruik ik toch een tampon
  • Dan draag ik een speciaal menstruatiebadpak/bikini
  • Dan gebruik ik even niets en trek gewoon een badpak/bikini aan
  • Dan doe ik maandverband oid in mijn badpak/bikini
  • Dan gebruik ik iets anders, namelijk…
  • Dan ga ik niet zwemmen omdat ik ongesteld ben
  • Ik ga überhaupt nooit zwemmen dus heb dit probleem niet
  • Ik gebruik iets om mijn menstruatie uit te stellen (bv pil) dus heb dit probleem niet
  • Ik menstrueer niet, nvt
  • Ik altijd gebruik een cup of tampon, nvt
  • Ik heb nog een ander antwoord dan al het bovenstaande, namelijk…

0 stemmers

Sorry voor de foute woordvolgorde in sommige zinnen :face_holding_back_tears:

1 like

Op de dagen dat het echt erg is ga ik meestal niet zwemmen. Aan het eind van m’n menstruatie durf ik wel zonder een uurtje baantjes trekken ofzo. Maar bij echt een hele dag denk ik toch een tampon.

3 likes

Heb jij je handen wel eens verbrand door de zon?

• Nee nog nooit
  • Ja wel eens
  • Ja regelmatig

0 stemmers

2 likes

Stel je gaat naar het buitenland verhuizen, je kent er niemand en wil nieuwe mensen leren kennen. Op welke manier zou je dit doen?

• Taalcursus
  • In mijn eentje ‘s avonds uitgaan en daar mensen aanspreken
  • Via social media op zoek naar meet ups van andere mensen uit het buitenland
  • Creatieve cursus/hobby
  • Sport
  • Studie/andere vorm van onderwijs dan de taal leren
  • Er op uit gaan overdag en mensen aanspreken
  • Via apps/websites om vrienden te maken
  • Ergens wonen waar je huisgenoten hebt
  • Vrijwilligerswerk
  • Anders namelijk
  • Nvt want ik zou nooit naar het buitenland gaan/ik wil geen vrienden

0 stemmers

1 like

Ik heb dit gedaan toen ik een jaar in Engeland woonde/studeerde en daar hadden ze toen een expat clubje ofzo en dat was er puur op gericht om nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb daar zon beetje iedereen leren kennen waar ik bevriend mee was en dat was ook echt super laagdrempelig en gezellig gewoon. Soms denk ik weleens dat als er zoiets zou zijn voor 30 plussers die vrienden willen maken ik er gewoon heen zou gaan haha. En verder leerde je door die contacten via die club weer meer mensen via via kennen. Ik heb ook echt nog nooit zon goed sociaal leven gehad als toen :joy:

11 likes

Is jouw eetlust verpest als er iemand naast jou in een restaurant een pan met mosselen eet of een grote dikke kip of iets anders dat sterk ruikt en jij niet lekker vindt?

• Nee boeit me niets
  • Een beetje wel ja
  • Ja sowieso

0 stemmers

4 likes

Wel als ze vervolgens keihard smakken

4 likes

Stuur je wel eens spraakmeme’s naar mensen?

• Ja, naar iedereen
  • Ja, alleen naar goede vrienden/bekenden
  • Nee naar niemand

0 stemmers

2 likes

Ik heb echt al wel 30 mensen leren kennen via facebook. En tuurlijk die vriendschappen zijn niet meteen intens en sommige zie je maar 1x maar er zijn zulke leuke groepen. Taalcursus gaat ook wel maar de mensen in mijn groep werken allemaal nog dus die hebben niet zoveel tijd. Facebook it iss voor mij

3 likes