Stel je persoonlijke vraag #44

Hahah ik vond het gewoon grappig om te zien dat iedereen op taylor zat te haten en jij er steeds tussendoor kwam met random basketbal vragen hahah.

12 likes

Huh maar scout je spelers op basis van hun uiterlijk, ook als je helemaal niet weet of ze zelf spelen? Ik had geen idee joh haha.

6 likes

Je mag vragen! Verder mag hij dan sqouten. We durven beide niet te vragen. Het is misschien vergelijkbaar met modellenwerk dat je op straat ineens wordt gevraagd. En dat je iig kan vragen of er interesse is. We durven beide niet. Maar wat een lange benen en alles ongelofelijk.dis het is echt positief bedoeld uiteraard.

3 likes

Hahahah ja ik moet eerlijk toegeven dat het zoals je het vertelt wel echt creepy overkomt, dat jullie beiden deze jonge meid blijven opmerken, haar lange benen en athletische bouw, maar niet op haar af durven te stappen. Beetje alsof jullie een trio willen ofzo, ben benieuwd of ze jullie sus over vindt komen of je het gewoon heel grapig neerzet. :skull:

33 likes

Dit had ik precies hetzelfde :joy:

1 like

Nee is gewoon voor een bastketbalteam. ik heb niks met vrouwen, en mn vriend gekgenoeg niet met lange vrouwen. Hij heeft nog 1 teammate nodig.

Maar ik heb mn antwoord, we gaan het NIET vragen

hoevaak per jaar uit eten?

• 1x per week
  • 1x in de 2/3 weken
  • 1x in de maand
  • 1x in de 2/3 maanden
  • 1x in de 4/5 maanden
  • 1x in het half jaar
  • 1x in het jaar
  • Vaker
  • NVT/Ga niet uit eten

0 stemmers

Wordt er wel eens naar je getoeterd als je auto rijdt?

• Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden tot nooit
  • Echt helemaal nooit
  • Ik rij geen auto

0 stemmers

En toeter jij vaak naar anderen?

• Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden tot nooit
  • Helemaal nooit
  • Ik rijd nog steeds geen auto

0 stemmers

2 likes

Ik moest even opzoeken waar ik dit ook maar weer had gehoord. Maar vanaf 1:30 uur in onderstaand filmpje word er iets over uitgelegd. Ik begrijp niet helemaal hoe het werkt en of dit overal zo is of alleen in Amerika maar dat Taylor commercieel denkt is wel duidelijk. Als je vanaf 1:20 uur ongeveer kijkt dan heb je nog wat informatie over de verkoop van kaarten in het algemeen. Een van de gasten is van de machine (podcast).

https://www.youtube.com/live/v09SnZpd-kE?feature=share

2 likes

Omdat turkije nummer 1 was.

14 likes

Ik vind Taylor haar muziek opzich wel prima ofzo, ik zet het zelf niet snel aan maar vind het ook niet vervelend als iemand het wel aan zet. Een vriendin van mij is helemaal fan en wilde graag naar haar concert in Amsterdam, dan ga ik wel mee zodat ze niet alleen hoeft.
Maar ik vind haar als persoon een beetje ongemakkelijk ofzo? Daardoor kan ik haar ook niet echt sexy vinden ofzo

1 like

Ik weet dit eigenlijk niet. Ik ben denk ik zoals @Hippe_kikker niet echt uitgesproken bi of lesbisch maar ik ben ook zeker niet hetero. Ik weet het niet en ook niet sinds wanneer ik dit weet

6 likes

Om hoi te zeggen

1 like

Ik vind deze echt fantastisch en wou ze ook kopen maar twijfelde idd of ze nou voor binnen of buiten waren :joy:

1 like

… meid. Ik ben fan van Taylor, biseksueel en mijn type vrouw is vaak blond, maar sorry, zelfs ik droog hier compleet van op.

12 likes

Ik ben eig alleen fan van haar folklore en evermore albums, vind de teksten daarin juist heel goed

2 likes

Ik zit me altijd eerst op te fokken en te vloeken en handgebaren te maken en dan bedenk ik me opeens ‘oh dit is wel een situatie dat je kan toeteren’ maar dan is het alweer te laat.

Volgens mij 1x bijna gedaan toen iemand op zo’n grote 3-baans rotonde erachter kwam de verkeerde afslag te hebben genomen en besloot te keren :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik hoop maar dat het geluid bij haar andere shows beter is dan dit. Anders betaal je een nier en is dit wat je krijgt

2 likes

Of ik het leuk vind ligt er heel erg aan wie het is. En ik doe eigenlijk nooit bewust of ik niet-Nederlands ben, maar ben vaak met niet-Nederlandse vrienden onderweg, en als ik Duits of Engels praat hoor je niet direct dat ik Nederlands ben, dus dan hebben mensen het vaak niet door

Nou ze staat in de Arena en daar is het geluid bij concerten meestal om te janken.

5 likes