Stel je persoonlijke vraag #44

Alle nee stemmers: jullie hebben haar act bij vigilante shit denk ik niet gezien, ik ging daardoor bijna twijfelen aan m’n geaardheid :sob::sob:

https://youtube.com/shorts/OfXKebauzVE?feature=share

Denk jij door het zien van dit filmpje anders over Taylors sex appeal?

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

1 like

ik krijg hier echt middelbare school eindshow vibes van wanneer de dames van vwo6 even de ouders goed laten cringen door zo’n ~ sexy ~ stoelact te doen hahaha

52 likes

Ja, met grote handen, en dan een atletische bouw?! Ik kan bijvoorbeeld geen basketbal oppakken met 1 hand. Hij vindt het jammer dat het hier niet zo leeft. Maar hier heb je zeker wel hele lange meiden met die bouw ervoor misschien.

2 likes

Alleen als Taylor Swift de coach is of cheerleader van het team.

1 like

De schaduwen van de achtergronddansers hebben nog meer sex appeal.

8 likes

En jarenlang waren we ook het langste volk ter wereld zelfs. Maar basketbal is hier nooit echt gaan leven.

Ik ben zo’n stan die tickets voor het concert probeert te krijgen, maar die reacties op vigilante shit begrijp ik dan weer niet. Het is een vrouw in een glitterpak die langzaam op een stoel gaat zitten of haar been op een stoel zet :joy:

5 likes

Ik vind t hotttt

Maar goed iedereen z’n ding hahahaha, ben alleen maar blij dat er zoveel mensen anti-Taylor zijn want als zij ook allemaal kaartjes wilden kopen was het al helemaal onbegonnen zaak. En mijn enthousiasme wordt er niet minder van.

2 likes

Hahahahahha echt dit.

36 likes

Different strokes for different folks!

3 likes

Dit is een niveau van sexy dat ik zelfs nog zou kunnen doen en ik heb echt -10 sex appeal. Dus nee.

11 likes

Kan jij een basketbal vanaf de grond oppakken met 1 hand?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Een guard mag bijv. Best klein zijn maar als je dat niet eens kunt. Maar het merendeel van de vrouwen kan dit juist wel.

Ik ben bi en ik vind dit echt moeke trys to be hot. Ik word hier niet warm of koud van.

HAHAHAHAHA @Jumpsuit die stug door gaat met dr basketbal vragen.

26 likes

Ik ga er wel vanuit dat ik dan ook het talent van vrouwenbasketballers zou hebben? Vind de nl basketball community (de clubs die ik ken) ook erg leuk

@Tamara ik vind de vigilante shit hype dus echt bijzonder, want ik denk dat zo’n beetje elke vrouw waarvan ik weet dat ze kan dansen (mezelf included) dit beter kan. Taylor is gewoon vrij houterig. Ik denk dat de enige reden dat mensen dit vet vinden samenhangt met dat Taylor Swift een witte verder ‘nette’ vrouw is.

Ik wil wel die laarzen.

4 likes

Ben jij straight?

• Ja ik zou mezelf omschrijven als hetero
  • Nee ik zou mezelf niet omschrijven als hetero

0 stemmers

1 like

Meer omdat ik nog geen idee heb en ik sowieso totaal niet naar een vriend/ man verlang. Niet zozeer gay maar wel aseksueel oid. Of is dat queer en is dat weer niet de vraag? :joy:

4 likes

Nee hoor mag!

T valt me gewoon vaker op dat meer mensen ergens op het LGBTQIAplus spectrum zitten, vroeg me af of de meeste mensen nog als enkel hetero identificeren

3 likes

Voor degenen die zich NIET als hetero omschrijven…

• Ja, tot die realisatie gekomen ergens in de laatste twee jaar
  • Nee, wel iets langer geleden tot die conclusie gekomen
  • Wist ik altijd al

0 stemmers

Edit: nou, iets duidelijker gemaakt aangezien men weer niet leest, looking at you @keekie en @Swelgje

2 likes

Ik denk dat ik het al langer wist, maar sindskort tot de ontdekking gekomen dat je geen relatie HOEFT te hebben. Dat het een keuze is :joy:

2 likes

Huh dit vroeg mn vriend, en we komen vaak zo’n hele lange jonge meid tegen, echt heel atletisch gebouwd, hij mag scouten oid. We hebben 2 keer erover nagedacht om haar aan te spreken, maar ik vind dat niet echt prettig voor haar. Hij zei , doe jij maar, maar ik heb er minder verstand van.

Bovendien misschien zien we haar niet elke dag lopen ofzo, maar woont hier vlakbij. Wie vind jij dat haar moet aanspreken? Het gaat alleen om basketbal te spelen.

• Ik
  • Mn vriend
  • Allebei niet

0 stemmers

2 likes