Stel je persoonlijke vraag #44

hahaha dit specifiek is ook echt mijn grootste walging. kinderen die van dat softijs eten en dat dan heel die mond en handen eronder zitten eusniwjsuurueuw :face_vomiting::face_vomiting: maar snot is ook mijn fobie bedankt voor de anticonceptie reminder

6 likes

Gelukkig lik je het niet af of zuig je de neus niet uit

2 likes

Zou jij je partner omschrijven als ā€œjouw typeā€ qua uiterlijk?

• Ja absoluut
  • Nee, niet persĆØ

0 stemmers

Ik heb niet persĆØ een type, want al mijn voorgaande scharrels/vriendjes lijken totaal niet op elkaar. Maar er is dan weer wel een type man wat ik heel aantrekkelijk vind. Mijn huidige vriend past totaaal niet binnen dit beeld en is eigenlijk compleet het tegenovergestelde. Als ik het hier dan met vriendinnen over heb zijn ze altijd verbaasd, maar bij hem ben ik echt op karakter gevallen.

Wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem niet aantrekkelijk vind, want dat is absoluut zo, maar ik denk wel dat dat gegroeid is naarmate ik hem beter leerde kennen.

7 likes

Ja als ik mijn type zou omschrijven zou mijn vriend wel alle hokjes afvinken.

2 likes

Ik vind niet dat ik snel vies ben van dingen maar de standaard lijkt voor anderen soms lager en daarom ben ik het misschien wel?

Ik vind het heel normaal om thuis van kleding te wisselen, niet met ā€˜buitenkleding’ op je bed te gaan liggen. Direct handen wassen als ik thuis kom en met een doekje mijn telefoon schoonmaken, niet met schoenen op mijn vloerkleed lopen, kind never nooit met een snotneus laten rondlopen, dat soort dingen.

14 likes

Alleen van deze gedachte begin ik al te kokhalzen. Gatverdamme.

6 likes

Ik merk dat ik mensen sowieso aantrekkelijker vind naarmate ik ze langer ken. Zo heeft mijn vriend een vriend die niet bepaald heel knap is (niet voldoet aan de heersende norm) maar omdat ik hem langer ken zie ik dat niet meer echt en kan ik hem ook als aantrekkelijk zien.

Ik had vroeger altijd wel een type, maar ik merk dat dat in de loop der jaren niet meer echt het geval is. Mijn partner is wel qua haar en oogkleur het tegenovergestelde van dat oorspronkelijke type. Wat wel altijd gebeleven is, is dat ik op lange mannen val.

5 likes

Dit is toch al het antwoord op je vraag?

4 likes

Alleen in het geval als ze even geen doekje heeft, niet dat ze dit standaard doet.

2 likes

Sowieso heb ik niet per se een type qua uiterlijk, maar ik heb altijd wel gehad dat ik val op teddybeer jongens die een beetje steviger zijn (magere jongens vind ik minder aantrekkelijk)en donkere trekken hebben zoals donker haar etc. Hij heeft dat allemaal wel. Hij is alleen iets kleiner dan mij, en dat is eigenlijk het enige wat niet binnen mijn ā€˜type’ valt oorspronkelijk, maar qua persoonlijkheid kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die beter bij mij past dus tja :joy: Het is ook wel echt zijn persoonlijkheid geweest waarom ik op hem viel want dat is wel echt alles wat ik zocht in een jongen.

2 likes

Ik heb denk ik geen type?

Doet me denken aan Love Island waarin alle vrouwen als type ā€˜tall, dark and handsome’ hebben en bij de mannen is het ā€˜blonde’ of ā€˜brunette’. Alsof dat de enige haarkleuren zijn ook lol. Vind dat zo simpel

14 likes

:joy: Deze wordt zo vaak bij first dates en lldl gezegd dat ie op m’n bingokaart staat

2 likes

Ja en wat ik helemaal verwarrend vind is toen ik ontdekte dat ze met dark niet huidskleur bedoelden maar bruin haar :upside_down_face:

4 likes

En bij ex on the beach is het niet eens meer dat maar allen ā€˜lekkere tieten, lekkere kont’ :joy: waarom kijk ik dat ook hahaha

7 likes

Hahaha ja dit is echt zo typisch love island idd, vooral uk.

Val jij nu op een heel ander type dan toen je nog een tiener was?

• Ik heb sowieso geen type
  • Ja compleet anders
  • Nee nog wel een beetje hetzelfde

0 stemmers

Toen ik 15 was vond ik roken echt super hot en hij moest ook van die v-lines hebben, ik had een hele lijst met eigenschappen. Nu denk ik ach, zodra jij je mond opent en er meer uit komt dan poep ben ik snel tevreden

21 likes

Meer qua vibezz
Wil gewoon een nerdy man met fukking veel zelfvertrouwen

9 likes

Als het gaat om mensen die ik knap vind, zeker een type qua uiterlijk. Maar uiteindelijk draait het veel meer om het innerlijk natuurlijk en dat komt dan wel boven uiterlijk. Al zijn er ook mensen die qua innerlijk helemaal leuk zijn, maar ik toch geen aantrekkingskracht voel door uiterlijk/uitstraling.

4 likes

Als ieh maar niet blond of extreem rechts is.

13 likes

Ik laat dr dus ook nooit met snot rondlopen, daarom veeg ik het af. Maar ik ga best regelmatig met dr de deur uit met het idee dat we alleen even voor het huis gaan spelen en we dan toch een paar straten verder eindigen. Dan heb ik niks bij me.
Maar moet zeggen dat ik vaker dan gewoon de binnenkant van de onderkant van dr shirt gebruik dan m’n hand :joy: