Stel je persoonlijke vraag #44

Roken?

1 like

Sigaretten of misschoen perio-aid mondspoeling tegen tandvleesproblemen

1 like

Curry wurst

7 likes

Ik zag dit filmpje op instagram:

Wat vind je van hobby horsing/stokpaardrijden?
  • Leuk, ook voor tieners/volwassenen
  • Alleen leuk voor kleine kinderen
  • Wtf is dit
  • Stom
  • Een belediging voor de paardensport

0 stemmers

Ik zag laatst meiden van een jaar of 14 dit doen hier in de wijk. Maar het schijnt dus echt een sport te zijn :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik deed dat toen ik 8 ofzo was en een proef uit m’n hoofd wilde leren, maarja was ook een paardenmeisje.

7 likes

You do you. Ze doen er niemand kwaad mee en als ze het leuk vinden, why not? Lijkt me ook nog best wel intensief als je steeds zo hoog moet springen

10 likes

Ik heb op leuk gestemd maar alleen omwille van die video van Average Rob

10 likes

Ik had al gezien dat je bij de Pipoos hier allemaal spullen kunt kopen om zo’n stokpaard te maken/personaliseren/aan te kleden. Maar ik wist niet dat mensen er dit mee deden haha.

3 likes

nmsmvpe

5 likes

Moet ik dit zien als een soort larpen of?

4 likes

Nou idd! Ik zag dit ook een keer voorbij komen en dacht als eerst: wtf
Maar daarna ook: oké dit is echt wel knap ook :rofl:

2 likes

Speaking of…

Lijkt het jou leuk om eens (of meerdere keren) te larpen?

• Ja en ik doe het ook al/heb het al eens gedaan
  • Ja maar nog nooit gedaan
  • Nee

0 stemmers

Mijn moeders idee voor haar 55e verjaardag dus gaat waarschijnlijk gebeuren :joy: lijkt ons niet leuk, maar zo belachelijk dat het wel hilarisch is.

2 likes

Hoe eet jij je stroopwafel het liefst?

• Warm
  • Koud
  • Niet

0 stemmers

1 like

WIe mag jou ‘meisje’ noemen?

• Mijn ouders
  • Mijn partner
  • Mijn vrienden
  • Vreemden
  • Collega’s
  • Dates
  • Niemand

0 stemmers

Context: mijn moeder zegt aan de telefoon altijd ‘nou, dag meisje!’ en ik weet dat ze dat goed bedoeld maar ik vind het echt vreselijk. En nu had ik een gesprek op Bumble met iemand en die ziei iets van ‘ja, voor leuke meisjes doe ik dat wel!’ en dat vind ik gelijk zo’n afknapper :nauseated_face:

Sinds ik 18 ben wil ik vrouw genoemd worden. Ongeacht ik er van nature jonger uit zie of niet.

2 likes

Ja dit dus, ik ga een man ook geen jongetje noemen. Jongen vind ik nog een twijfelgeval, kan als jongvolwassene nog net maar daarna is het ook wel klaar.

Mijn vader noemt mij altijd “meissie” en als hij het doet vind ik het altijd wel schattig ofzo. Dan bel ik hem en dan neemt hij altijd heel enthousiast op “MEISSIE!!”
Klinkt super cringe, maar hij doet dit al zo’n beetje mn hele leven :joy:

61 likes

Nou ik vind dat dus extreem lief en gezellig haha. Voor mij alleen collega’s niet want ik vind het niet zo professioneel maar verder is mij meissie noemen echt de weg naar mn hart haha!

8 likes

Mijn vader zegt altijd “hoi, het kind” tegen me of “wat wil het kind?” :smiling_face_with_tear:

M’n broer is nooit het kind, maar ik ben echt eeuwig het kind denk ik.

Vind het wel lief trouwens maar waar het vandaan komt ???

33 likes