Niet bij elk wc-bezoek maar met PDS en de daarbij behorende problemen vind ik het vaak prettiger dan gewoon toiletpapier.
Never forget dat ik een ex (jaren geleden) moest leren dat je je kont moet wassen onder de douche ipv enkel wat water tussen je billen laten lopen ![]()
Vanaf 18.00 tot 21.30 hoorde je keiharde tv bij je buren. (Ze maken wel vaker geluidsoverlast en na dat het een tijdje veeel minder was doordat je het na vaak langsgaan hebt aangegeven bij de complexbeheerder die toen is langs gegaan, is het nu sinds een paar dagen weer vervelend veel). Je bent langs geweest om aan te geven dat het echt heel hard staat. Je bent terug in huis, er lijkt minimaal of niks veranderd te zijn en ondertussen is het dus 22.00.
- Nog een keer langs gaan (voor de 2e keer op deze avond maar dus voor de 10e keer in totaal)
- Zelf vervelend terug gaan doen en extra hard lopen op de vloer
- Weer de complexbeheerder inschakelen als het nog een paar keer zo blijft
- Niks who cares joh keiharde tv terwijl je wil slapen
0 stemmers
Hoe werkt dit? Heb je die speciaal gekocht voor aan je kraan?
Politie
nee voor aan de leiding bij de wc, daar kun je hem met een verloop aan vastmaken (maar dat heeft mijn vader gedaan want ik ben lomp en zou een overstroming veroorzaken)
Maar was je je billen dan ook ergens mee icm die slang? Met alleen water eroverheen laten lopen is toch niet alles weg?
(Hier daarom fervent gebruiker van vochtig toiletpapier.)
nou ik ben miss beetje clean freak want meestal doe ik het daarna alsnog in de douche haha of ik ga gelijk daarna douchen (komt meestal wel uit qua planning)
Je bent geen vuile bitch dus ![]()
Ik dacht ook aan deze toen ik antwoordde haha.
Wat is grappiger
- Gen z humor
- Millenial humor
- Gen X humor
- Babyboomer humor
0 stemmers
Tot welke generatie behoor jij?
- Gen z
- Millenial
- Gen x
- Babyboomer
0 stemmers
ff veranderen in schone bitch
Schat, jouw dorp is gewoon een stad zonder stadsrechten. Met 4 stations mag je dat echt geen dorp meer noemen ![]()
Dan woont @kali ook gewoon nog steeds in een dorp
Deze vraag is alleen voor de mensen die cola zero of light drinken.
Het valt mij laatste tijd op namelijk dat zero echt snel op is in de supermarkten (hier iig) en light staat er altijd nog genoeg. Is zero nou echt populairder? Zelf drink ik ook sinds een paar jaar alleen maar zero.
- Ik drink cola zero
- Ik drink cola light
- Ik drink het beide
0 stemmers
Ik was fel tegen zero want marketingtruc en onzin maar nu vind ik light echt niet meer te drinken ![]()
Ja ik vind light dus ook gewoon niet meer lekker. Ik had laatst een fles want zero weer op en ik dacht echt wtf dronk ik dit al die jaren. ![]()
Light vind ik echt niet te drinken maar zero wel haha.
In sommige winkels hebben ze niet eens meer light!
Ik ben ook fan van cola zero zero caffeine. Fijn voor in de avond.
![]()