Stel je persoonlijke vraag #44

Jaa daar staat ook ov-chipkaart en dan op de achterkant je persoonlijke informatie hahaha

3 likes

Bij elke telefoon zeg ik: oké de volgende keer neem ik een hoesje!! En dat doe ik dan nooit.

Maar bij de volgende telefoon echt want ik ben al die krassen wel zat

1 like

haha ik dacht eerst waar gaaaat dit over?? :sweat_smile:

maar @Rebus ik kan het ook wel ruiken als er een fruitvliegje in mijn drinken zit, of als er een doodgeslagen is (ruikt een beetje plantachtig vind ik).
Maar ik ruik niet of ze op fruit hebben gezeten hoor!

1 like

Als jij vroeger op school iets voor jezelf mocht doen als een opdracht klaar was, wat ging je dan doen?

• Lezen
  • Voor je uit staren
  • Tekenen
  • Huiswerk van een ander vak
  • Alvast vooruit werken voor dit vak
  • Iets op de laptop
  • Wij mochten dit nooit
  • Iets anders

0 stemmers

Habbo

6 likes

Voel mij echt oud maar we hadden geen laptops in de klas.

21 likes

Nee wij ook niet hoor en ik ben van 1997 dus dat is volgens mij niet heel erg leeftijdsgebonden

2 likes

Ja dat dacht ik ook! Had echt niet verwacht dat de minderheid dat zou denken :joy:

2 likes

Ik mis eigenlijk de optie “ouwehoeren met een klasgenoot”

11 likes

Dat is niet iets voor jezelf!!

2 likes

Doen alsof ik aan het lezen was maar zat ondertussen naar buiten te staren

4 likes

M’n eigen vermaak!! :pleading_face:

2 likes

Brieven schrijven naar klasgenoten!

2 likes

Jij ruikt ook mieren! Ik had vorig jaar daar een poll over gemaakt.

3 likes

Haha ja en mensen die ongesteld zijn :face_holding_back_tears: daar is het ook wel eens over gegaan op het forum dus ik vermoedde dat het inderdaad met die posts over ruiken te maken had.
Maar ik ben onder de indruk dat je dat nog wist haha :sweat_smile:

1 like

Ik was altijd veel sneller klaar dan de rest van de kla, soms kreeg ik extra opdrachten voor meer uitdaging maar heb ook heel veel Timon en Pumba jungle games op de computer in de klas gespeeld :smile:

2 likes

En luie mensen die steeds vergeten / uitstellen een hoesje te kopen als ze een nieuwe telefoon hebben :raising_hand_woman:

1 like

haha ja true

nou ik heb mijn telefoon nu bijna 4 jaar en ik vind hem zoveel mooier en lichter zonder hoesje, dus ik gebruik hem nu doordeweeks als ik gewoon thuis of op het werk ben zonder hoesje

hij gaat toch waarschijnlijk binnenkort kuren krijgen

als ik naar feestjes/festivals/concerten ofzo ga gaat het hoesje er weer omheen

Met mn kneedgum frutselen op de basisschool. En op de middelbare in mn agenda kliederen.

4 likes

Wel nee

2 likes