Hij houdt je voor de gek
Haha ja ik dacht dus ook heel lang dat het niet kon en hem verweten dat het onzin was⊠Maar ik was getuige net en hij drinkt bijna zwart bier dus het vliegje was niet te zien. Hij kon het vliegje eerst niet vinden maar uiteindelijk zat ie er wel degelijk in. Op internet lees ik in één bron dat je er een hele goede neus voor zou moeten hebben.
Wel benieuwd waar ze dan naar ruiken.
mijn naam gaf het weg he?
beetje in deze categorie
Her husband blamed his snoring on something u really wonât expect - YouTube?
Ik heb net mijn nieuwe persoonlijke OV-chipkaart binnen en de voorkant is blauw. Ik was altijd gewend dat die geel was (en dat blauw voor de anonieme kaarten is).
Op internet lees ik wat oudere berichten waarin niemand zeker lijkt te weten waarom dit is en dat het een foutje kan zijn, maar die eventuele fout had toch al opgelost kunnen zijn zou je denken.
Heb jij een persoonlijke OV-chipkaart?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is die blauw of geel aan de voorkant?
- Blauw
- Geel
- Ik heb geen persoonlijke OV-chipkaart maar wil stemmen
0 stemmers
Maar is ie dan lichtblauw zoals de anonieme kaarten, of donkerblauw zoals business kaarten?
Lichtblauw! Afbeelding van internet, mijn kaart is precies hetzelfde als deze afbeelding:
En de anonieme kaarten zien er ook zo uit dus aan de voorkant zie je geen verschil tussen persoonlijk en anoniem?
Vond geel mooier haha
De achterkant waar mijn gegevens op staan is trouwens wel geel, vgm is dat bij anonieme ook blauw? Dus dat is dan een verschil
Oh ik heb ook deze en dan de andere kant met gegevens is wel geel!
Ja misschien is het dan toch een nieuwe uitgave waar nog niet heel uitgebreid over geschreven is haha!
Mijn vorige twee persoonlijke OV-kaarten zagen er zo uit:
Dus ik dacht even wtf toen ik de envelop openmaakte haha
Ik heb zaterdag mijn nieuwe persoonlijke ov chipkaart ontvangen en (ben helemaal opgestaan van de wc hiervoor) ik heb snel gecheckt en de achterkant is idd blauw! Vorige was wel geel.
Haha dedication!
Maar dit is de achterkant en niet de voorkant!
En dit is gewoon het nieuwe ontwerp inderdaad. Blauwe achterkant, gele voorkant.
heb jij een hoesje om je telefoon?
- ja
- nee
- soms
- ik heb geen telefoon
0 stemmers
Haha de voorkant/achterkant discussie ik noem de kant met het designtje + âOV-chipkaartâ de voorkant en de kant met gegevens de achterkant, precies om de redenen die @kali noemt
Ik ben shocked dat de meerderheid het de achterkant vindt! Haha ik vind het molentje echt de voorkant