Ik vind rond 19 uur een fijne tijd maar het ligt ergens tussen 17:15 en 22:30 ligt helemaal aan de invulling van de rest van mijn dag.
Maar eten jullie dan tussen lunch en avondeten nog wat of lunch je dan gewoon laat? Als ik werk moet ik tussen 12:30 en 13:00 lunchen, ik sterf om 19:00 dan echt van de honger.
Ja ik eet om 16-16:30 nog een bakje kwark met bessen, kan ik zonder suikerdip naar huis fietsen. Ik heb laatst zelfs om 17:30 nog boodschappen gedaan zonder de halve winkel leeg te kopen! Oh en ik kan rustig koken zonder dat ik ondertussen al aan het snacken ben
Ik vind het oprecht lekker, maar ik kan ook wel erg genieten van andere rijst als ik ergens anders eet (juist omdat ik thuis meestal zilvervliesrijst eet)
Mijn moeder is nogal een health freak die weigert niet-volkoren producten te gebruiken, dus bij mijn ouders eet ik het nog wel eens, maar ik vind het helemaal niks
Ik heb hierdoor ook heel lang gedacht niet van rijst te houden, pas veel later kwam ik erachter dat ik allerlei soorten witte rijst gewoon echt lekker vind
Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik geen rijst kon koken. Nooit meer zilvervlies
Fruitvliegjes nee, mieren ja. Maar dat plantachtige ruik ik wel in de GFT bak als er maden in zitten en bij geen maden in de GFT ruik ik nog steeds vanalles maar niet die specifieke geur.
En bij patiënten die gaan sterven meen ik ook iets te ruiken bijvoorbeeld zodra ik de kamer binnenkom.
Nou nog even over beroemdheden wiens dood je heeft geraakt ja die van Sinéad O’Connor vind ik erg verdrietig
Denk je dat (een afgeleide van) dinosaurussen ooit weer tot leven gewekt/gemaakt gaan worden door mensen, a la Jurassic Park? (ik bedoel dus geen vogels die er nu zijn, al vallen die ook onder dinosaurussen)
- Ja, al best snel
- Ja ooit wel, maar pas over heel lange tijd
- Geen dinosaurussen, maar wel andere uitgestorven dieren
- Nee, nooit
0 stemmers
Seks op de eerste date? Ervan uitgaande dat hij/zij aantrekkelijk is en jullie een leuke klik hebbeb
- Ja graag, weet je meteen waar je mee te maken hebt
- Soms
- Nmsmvpe
- Nee dankje
0 stemmers
Echt absoluut nooit, veel waren zo groot zoals The White House enzo. Hebben we op deze al naar de tyfes gaande planeet helemaal niks aan.
Nouja niet ja graag maar gewoon ja als het zo loopt dan prima
Ik denk dat als de aarde onbewoonbaar is geworden voor mensen er wel weer nieuwe diersoorten ontstaan. Dat zullen niet per se dinosaurussen zijn en al helemaal geen tot leven gewekte exemplaren. Maar wel diersoorten die wij nu niet kennen.
Denk ik. Niet dat ik er verder verstand van heb.
Dat ik niet meer in de horeca werk & er alleen nog maar kom als klant!
Het is half 3 maar heb gelijk zin in heerlijke fluffy basmatitijst zoals van de Afghaan 🥹 zilvervliesrijst could never
Ooh moest een reactie zijn op de poll over rijst
Ik dacht dat dit over de seks op de eerste date vraag ging
De beste kandidaat voor de-extinction imo is de Thylacine. Het hele genoom is bekend en er bestaat nog een verwante soort.
Oh dat zou wel heel bijzonder zijn, heb dat altijd zo’n fascinerend dier gevonden!
Opgelucht, maar ook heel blij uit het niks!
Dat ik geen kamer hoef te delen en ALLEEN kan zijn Ik was tot in mijn 20e gewoon nooit alleen behalve een moment op de wc en dan nog stond er 999/1000 iemand aan de deur te rammelen aan het slot met “ik moet ook, wanneer ben je klaar”. Zo’n opluchting altijd als ik op de wc zit en daar in principe uren kan blijven zitten. Of als ik in bed lig en ik hoor verder niemand in huis.
“Geluksmomentjes”()
Ik heb wel eens het dilemma “wat als je op nog maar één tijdstip de rest van je leven zou mogen avondeten, hoe laat zou het zijn” overlegd en toen kwam ik op 19u.
Ik eet vaak zat 20/21/2130. 22u vind ik echt te laat. Maar stel ik moet 1 tijdstip kiezen, ook rekeninghoudend met werk/honger/2 andere maaltijden/werkloos/oud. Dan wordt het 19u. Of toch 1930
Wij aten vroeger 18u en dat vond de omgeving altijd laat Ik snap niet hoe mensen met kinderen dat uberhaupt doen? 17/1730 beide partners thuis + eten klaar + kinderen aan tafel.