Nooit meer rijbewijs hoeven halen! Zoveel stress om gehad zeg
Dat ik door mijn neus kan ademen als ik niet verkouden ben
Goeie!!
Welke moet ik dan hebben qua sesame noodles? Nu wil ik het!!
Deze?
Ik dacht nee en toen zag ik dit en toen dacht ik JA!
zijn er bepaalde genres muziek die jij zo stom vind/niet begrijpt dat je er een beetje moeite mee hebt dat anderen het wel leuk vinden?
- ja, meerdere
- ja, een
- nee
0 stemmers
Nooit meer, nadat ik 8 jaar ervoor mn rijbewijs had gehaald, opnieuw leren/durven autorijden. Was echt een ding wat in mijn nek aan het hijgen was.
Oh zoveel⦠stage lopen als verpleegkundige, scriptie schrijven, bevallen, zwanger zijn en newborn tijd
Ja ik ben echt een muzieksnob en heb ook wel snel een oordeel over mensen als ze bepaalde muziek leuk vinden, of zeggen dat ze āalles wel leuk vindenā en meestal gewoon naar de radio luisteren. Geen leuke eigenschap van mezelf maar ja
Nu komt mān ware boomer-aard naar boven want ik heb hem van deze insta reel:
Er zijn best wel veel verschillende, maar ze komen allemaal ongeveer hier op neer.
Dat ik weggegaan ben uit de stad waar ik woonde tijdens mijn master.
Oeps. Ook nog als een boomer dubbel gepostā¦
Thank youuuuu ik ga t proberen!!
Ooog ja ik heb af en toe dat k nog steeds blijdschap kan voelen dat ik nu mān eten kan laten liggen. Toen ik nog thuis woonde hadden we katten die dan gelijk aanvielen.
Ik vind 20:00 uur een hele normale tijd voor avond eten. Vaak wordt het zelfs nog later.
- Ik vind dit een normale tijd
- Ik vind dit wat te laat
- Ik vind dit veel te laat
- Ik vind dit te vroeg
0 stemmers
Ik kreeg net de vraag waarom ik nu nog aan het koken ben, het is 10 voor 8?!?!
Maar dat ligt ook aan de rest van je dag? Voor mij is het veel te laat maar ik sta om 6.00 op dus wil ook rond 21.30 slapen.
Ik eet het liefst rond half 10, maar ik vind half 12 wel echt te laat.
8 uur vind ik vroegig maar wel okƩ
Oh ik voel mij soms ook echt een muziek snob š„¹. Is niet dat mijn muziek suprieur is, want andere mensen vinden dat ook helemaal niks en dat is prima natuurlijk.
Maar ik heb een app waarbij ik kan kijken wat mijn vrienden luisteren en dan denk ik wel eens āecht van alle muziek luister je dƬt?!ā
Maar goed, ieder zijn ding, dus ik houd dat soort gedachtes wel voor mezelf
Ja gelukkig vinden mijn vriend en ik dat ook. Maar echt enorm veel mensen vinden dat veeeeeel te laat?! Vooral in deze buurt hier. Toen ik jonger was kreeg ik eerder mn eten, dan naar bed. En later aten mn ouders. Dat ben ik ook gewend. Hoelaat eet jij je avondeten?
Avondeten, het liefst rond:
- 17 u
- 18 u
- 19 u
- 20 u
- 21 u
- 22 u
- 23 u
0 stemmers
Nee denk dat dat persoonlijk is, ik sta nog vroeger op en heb net pas gegeten.