Stel je persoonlijke vraag #44

Deze poll staat hier ook al vlak boven hahaha

5 likes

Sorry zie het net idd.

1 like

Heb echt nooit de lol ingezien van de Polly Pockets. Nooit gehad en nooit gewild. En nog steeds snap ik niet wat er leuk aan is, haha.

10 likes

Ik had ook dit en playmobil

22 likes

Ik had dat ook. Herinner me nog dat ik een x een diddle schrijfblok had gekregen, maar daar geen blaadjes uit scheurde (briefpapier denk ik). Want wat als het op is?? Ja tot ik 15 was en het niet meer leuk vond en alles naar mijn zusje is gegaan die het als peuter binnen 2 dagen op en kapot had hahaha

4 likes

Belville was echt fantastisch, nog altijd spijt dat ik alles ooit verkocht heb :sob: Maar ik heb sowieso het meest gespeeld met Playmobil en Barbie. En ik had een ChouChou pop ipv Babyborn/Annabel.

3 likes

Ik had kleine baby borntjes, die waren mn favo

5 likes

Lego Paradisa! Echt zin om op te bouwen nu:

IMG_7293

IMG_7291

IMG_7294

28 likes

Ik heb bij m’n ouders nog zoooo veel diddl blokken liggen maar vind t nog steeds zonde om daadwerkelijk te gebruiken :upside_down_face:

4 likes

Ik wens jullie ook een fijn weekend

13 likes

Mn moeder vond dat zo’n lelijk ding dat ik hem daarom niet mocht. Anders moest ik er zelf maar voor sparen. Zelfde gold ook voor baby born, die vond ze zo lelijk dat ik die ook niet mocht haha.

1 like

Aah deze 3 had ik ook! Nou ja ik heb ze nog, ligt ergens bij mijn ouders op zolder. Samen met al mijn barbie spullen, my little pony etc.
Oh wee als mijn hopelijk toekomstige kinderen er niet mee willen spelen :joy:

2 likes

Mn nichtje van 5 vind barbies (nog) niet leuk :cry: maar ik houd hoop, want ik begon barbie pas echt leuk te vinden rond een jaar of 8.

@Oprah ja hahaha, de broer van een vriendin had allemaal action man figuren en zij gingen dan altijd in de zogenaamde disco tongen.

5 likes

Deze had ik ook alledrie. Die bovenste vond ik zoooo fancy :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Na 2000 had je Polly Pockets met rubberen kleren en dan kon je er glitters op plakken. Je had ook met magneten, maar die schijnen gevaarlijk te zijn :rofl:
Waren alleen niet zo klein

@Alchemy Belville!!! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hadden jullie dit al meegekregen

https://youtube.com/shorts/5DBMRLPEfek?feature=share

4 likes

200w
Breng gewoon die uit de jaren 90 opnieuw uit

@kali nee was idd kut. Binnen no-time kapot. Toen kwam ik er achter dat ik de computerspellen leuker vond dan de poppetjes zelf.

3 likes

Volgens mij hebben mijn zusje en ik alleen een of twee goedkopere nepbarbies gekortwiekt en zijn onze echte Barbies (we hadden er allebei één) intact gebleven.

2 likes

Is er een kans aanwezig dat jij ooit dakloos raakt?

• Ja, die kans is best direct aanwezig
  • Ja, de kans is nu niet aanwezig maar je weet het maar nooit
  • Nee, ik heb een goed netwerk/stiekem boshuisje/30 jaar inschrijftijd
  • Nee, ik zie dit gewoon echt nooit gebeuren
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Heftig :frowning: sorry voor deze poll in dit barbiegesprek trouwens maar ik denk hier best vaak aan. Heb je al zicht op een nieuwe eigen woning?

1 like