Stel je persoonlijke vraag #44

Ik ben de helft van een tweeling en met mijn zus heb ik een hele goede band. We zijn wel heel verschillend en hebben hele andere levens, maar ze is wel een hele goede vriendin ook gewoon van me.

We hebben nog een broertje en die is 7 jaar jonger. Tot voor kort was m’n band met hem prima, maar niet super ofzo. Beetje oppervlakkig en we zagen elkaar alleen als we toevallig beide bij onze moeder waren.

Maar de laatste tijd krijg ik een steeds betere e persoonlijkere band met hem en daar ben ik zó blij mee :smiling_face_with_three_hearts:.

13 likes

Hebben jullie spotify?

• Ja, de gratis versie
  • Ja, betaald (familie of gewoon zelf)
  • Nee

0 stemmers

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die de gratis versie goed genoeg vinden. Ik vind die echt vreselijk :joy:

1 like

Hoor al jaren geen reclame meer. Echt 1x in zoveel maanden. Heeft een vriendin van mij ook.

2 likes

Ja dan ben je echt een speciaal persoon als je dat aan kan. Vind ik echt een onderdeel voor een test van een speciale tak van het leger ofzo

47 likes

Ik heb een paar jaar de gratis versie gehad die ik dan gebruikte in de webplayer met een add blocker. Dat werkte als een trein.

Maar niet erg ethisch en (als muzikant zijnde….) bedacht ik me op een dag dat gratis muziek luisteren niet helemaal okee is. Wil ook al langer overstappen naar tidal want die betalen artiesten enigszins fatsoenlijk, spotify is om te huilen zo karig. Voor 5000 streams kan een artiest een kopje koffie kopen :+1:t3: spotify zelf verdient er veel meer aan

1 like

Ik ben benieuwd naar de luchtvochtigheid. Ik zweet me snel een ongeluk en kan me nu 30 graden + moeten bewegen (aka wandelen) lastig voorstellen.

Ik ben vrij morgen dus dacht misschien wel naar strand te gaan, maar ik voorzie echt enorme drukte. Blijf dan liever denk ik thuis voor de ventilator. Jammer, geen privestrand :stuck_out_tongue:

1 like

Ja, ik heb ook al tijden geen reclame meer gehad!

1 like

Wat denk jij als je dit leest: Als het straks in juli of augustus 35 of 40 graden is, is je lichaam al een beetje gewend en kun je dat ook aan.

• Yeah doe mij maar die hitte
  • Alsjeblieft niet zeg
  • Het maakt me weinig uit

0 stemmers

'Spaanse' hitte steeds normaler in Nederland: 'Neem tijd om te wennen' | RTL Nieuws las het hier namelijk en ik dacht echt please ik wil dan dood.

1 like

Als ik het mij kon veroorloven om een goede airco unit op mn slaapkamer (rest vh huis maakt me niet zo uit) te laten installeren, dan had ik het niet erg gevonden. Maar zonder airco please no.

1 like

Ik denk waarom nu in juno al kankeren dat het over 2 maanden mogelijk heet wordt.

Misschien zijn we dan allang dood joh

28 likes

Nou nou moet dat woord echt? En ik heb toch niet over nu? Ik heb het over wanneer het gewoon stervenswarm is.

2 likes

Ja dat is dus éxact wat ik zeg, waarom hebben we het er nu over. Zorgen voor overmorgen (of twee maanden)

7 likes

Ik leef echt voor dit weer. Ik heb zon schurft hekel aan de kou dat ik de ellende die bij hitte komt kijken maar voor lief neem

8 likes

Er zijn echt wel andere manieren om hetzelfde te kunnen verwoorden.

14 likes

Nja liever niet maar goed ik geloof wel dat je er aan kan wennen en het best te doen is. Onze levenstijl past er niet echt bij denk ik dus dat gaat vast wel veranderen de komende jaren.

2 likes

Heeft jouw koelkast zo’n ijsblokjes apparaat/machine?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Maak jij wel eens zelf een jan met sangria?

• Nooit
  • Zelden
  • Regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

1 like

Wel een losse ijsblokjes machine op mn aanrecht. Waar ik een haat liefde verhouding mee heb

1 like

Weet jij wie Nas is?

• Ja
  • Nee
  • Bedoel je Lil Nas want dat denk ik dan

0 stemmers

4 likes

Alleen als het gaat om een server.

10 likes