Stel je persoonlijke vraag #44

Ik vergeet dus elke keer zonnebrandcreme te halen. Ik verbrand eigenlijk niet/zelden. Dus ik zie telkens de ernst er niet van in. Dat gaat denk ik onbewust. Ik ben uberhaupt bijna nooit verbrand van de zon, topje van mn neus en mn schouders. Mn vriend is nog nooit verbrand dus die denkt al helemaal waar heb je het over met je zonnebrandcreme.

Ben jij vaak verbrand door de zon?

• Ja vaak
  • Nooit
  • Een enkele keer
  • Regelmatig
  • Zo af en toe

0 stemmers

Sorry “regelmatig” en “ja vaak” is praktisch hetzelfde enorm excuses.

2 likes

Dat laatste wisselt bij mij echt tegen wie ik het zeg. Met sommige vriendinnen kan ik heerlijk klagen en dan zou ik weer beginnen met ‘pfff’ :joy:

2 likes

Ik verbrand zo goed als nooit, maar dat komt omdat ik al mijn hele volwassen leven én religieus smeer, én veel uit de zon blijf. Als kind verbrandde ik wel af en toe.

5 likes

ik verbrand zo goed als nooit en daardoor smeer ik ook veel te weinig zonnebrand :sob:

1 like

Eigenlijk zar ik te twijfelen tussen die 2 omdat ik er toch verschil in vind zitten. Ik vind vaak echt elke dag. Maar regelmatig is meerdere keren per een periode ofzo hahah

3 likes

Ook als je niet verbrandt krijg je huidschade door de zon, ik smeer niet alleen om niet te verbranden maar ook tegen huidkanker en rimpels

18 likes

Ben er opgegroeid maar heb er ook niks mee

7 likes

Als baby __

• Was ik kaal
  • Had ik een goddelijke bos krullen/dik haar
  • Had ik wat haar
  • Leek het op een matje
  • Leek het op een minderbedeelde hanenkam
  • was ik geschikt voor een Anne Geddes poster
  • Was ik geen concurrent voor Baby Born
  • Leek ik vooral op mij vader / een van mijn vaders
  • Leek ik vooral op mijn moeder / een van mijn moeders
  • Was ik een verschrompelde aardappel
  • Was ik moeders mooiste
  • Was ik om op te eten
  • was ik een enfant terrible
  • Was ik door een veenlijkenfilter te halen
  • was ik gemiddeld
  • Leek ik op mijn broertje(s)/zusje(s)
  • Was ik een kutkind
  • Was ik een keizerskind

0 stemmers

Ik was ruim een jaar kaal, duurde heel lang voor ik wat op gewicht was dus had vel over en tussen die lapjes vel zat eczeem. Echt moeders mooiste!

2 likes

Ik had vrij lang klem gezeten, waardoor m’n neus tegen m’n wang geplakt was en mn ouders gelijk een hartverzakking hadden en bang waren dat dat altijd zo zou blijven. Maar dat trok vanzelf weer recht na een paar dagen en nu heb ik gewoon een mooie neus. Maar mijn babyfoto’s zijn wel horrormateriaal ja.

9 likes

Ik had wat rode haartjes, wel cute (maar altijd de opmerking: die is van de melkboer). Nu alleen in de zomer nog wat rossig met sproetjes.

3 likes

Ik had zwart stijl haar. Wou dat ik dat nu nog had had ipv mega pluizige krullen godverdomme.

2 likes

Ik was bijna twee maanden te vroeg dus echt ielig en had allemaal infuzen uit m’n lijfje steken, ik zag laatst een foto en daar vond ik mezelf vooral lijken op de mini-voldemort-baby die aan het einde van de laatste harry potter film daar onder dat bankje ligt :smiling_face_with_tear:

13 likes

Vind ik heeel lastig te beantwoorden! Mijn moeder is 63 en lichamelijk wel wat oud aan het worden maar toch zou ik haar nog niet echt ‘oud’ noemen. 't Is voor mij niet zo zwart-wit denk ik, ligt idd aan de persoon en hoe actief deze nog is.

Ik ben de afgelopen tijd trouwens wel twee keer iemand tegengekomen wiens vader boven de 80 was. Daar ‘schrok’ ik dan wel weer van, want die personen waren beiden <30 en dan vind ik een vader van 80 wel oud klinken. (Sorry als ik nu iemand voor het hoofd stoot.)

Ja, praat makkelijker

7 likes

Vroeger had ik altijd ruzie met mijn zus maar nu zie ik haar eigenlijk als een van mijn beste vriendinnen

4 likes

Ik heb toen ik thuis kwam even gekeken en ik heb alleen een fotoalbum met foto’s van toen m’n neus alweer recht stond, dus daar was ik gewoon een normale lelijke aardappel net als alle andere baby’s.
De horrorfoto’s staan alleen op dia bij m’n ouders thuis helaas.

4 likes

3 van de 4 zijn onder de 12. 🫢 Met m’n oudste broertje en halfbroertje heb ik wel een goede band, maar de 2 jongste voelen meer als verre familie eigenlijk.

2 likes

hele goede band met mijn broertje, we doen ook vaak dingen samen en zien elkaar elke week wel
met mijn zus veel minder goed, we verschillen te veel qua karakter en levensfase (ze kreeg heel jong kinderen)

2 likes

Heb er maar 1. We hebben een groot leeftijdsverschil (10+ jaar), en we zien elkaar niet zoveel door de afstand, maar we kunnen het wel echt heel goed met elkaar vinden en zouden voor elkaar door het vuur gaan.

3 likes