Stel je persoonlijke vraag #44

kan jij jezelf goed vermaken?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Heb jij last van fomo als je alleen bent?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Nou die zara panterpumps kunnen daar wel gezien worden toch

2 likes

Ik weet niet of je dit polls in combinatie bedoelde, maar ik kan mezelf niet goed vermaken maar heb ook bijna nooit fomo. Meer angst om alleen te zijn dan jaloezie op drukte :joy:

1 like

aah oke! Ja ik had het er gister met een vriendin over en die heeft heel erg dat als ze alleen is, ze rusteloos is door het idee dat er overal leuke dingen gaande zijn en zij die mist. En dus moeite heeft alleen zich te vermaken, veelal mensen om zich heen te willen. Dus vanuit die hoek kwam de combinatie van deze vragen! Maar ik kan me jouw redenatie ook voorstellen!

1 like

Ligt er wel aan waarom ik alleen ben. Kan me prima vermaken tot het moment dat ik bedenk dat de uitnodiging voor iets niet bij mij is aangekomen

5 likes

Ik heb vooral last van fomo als ik iets moest afzeggen of niet mee kon vanwege ziekte ofzo, omdat ik het dan zelf meestal ook niet naar m’n zin heb :”)

7 likes

Echt m’n droom, maar dan zie ik er eerder uit als een deelnemer van Toddlers & Tiaras

2 likes

Dragen jullie altijd een bh naar werk?

  • Ja, altijd
  • Soms wel, soms niet
  • Nooit

0 stemmers

2 likes

Ik heb een kantoorbaan, informele sfeer, en doe niet altijd een bh aan (heb ook geen grote cupmaat dus heb het niet nodig voor ondersteuning).
Vooral in de zomer vind ik sommige tops/jurken mooier zitten zonder, maar dan heb ik wel altijd een gevoel van ‘ojeej kan dit eigenlijk wel’ en dat vind ik zo stom, want ik vind gewoon dat het moet kunnen.

1 like

Weet jij wat een parallellepipedum is?

  • Ja ik weet precies wat dat is
  • Ik heb een vaag idee wat dat is
  • Ik herken het woord wel maar weet niet wat dat is
  • Ik heb hier nog nooit van gehoord

0 stemmers

(Parallellepipedum - Wikipedia)

1 like

Ja door eefje wentelteefje

5 likes

Oh dat ken ik niet, maar ik vind parallellepipedum echt zo’n woord dat je relatief vaak hoort (waarschijnlijk omdat het grappig klinkt) terwijl dat niet per se logisch is, dus dat klopt dan wel!

3 likes

Je kent eefje wentelteefje niet?!

Hierbij mn favos:

Samenvatting

Buiten spelen (uit de Eefje Wentelteefje tv-show) - YouTube

Muisje Pierieliepiepielo (uit de Eefje Wentelteefje tv-show) - YouTube

9 likes

Hahaha nee ik heb in mijn jeugd nooit VPRO/Villa Achterwerkdingen gezien, maar ik lig echt dubbel nu :joy:

Ik wilde zeggen doet me denken aan Ferry van de Zaande maar het is ook van dezelfde maker

4 likes

Omg yes muisje pierieliepiepielo, ik ga altijd stuk om die intro

5 likes

Ik vind het ook geweldig leuk met terug werkende kracht mocht nooit vpro kijken

3 likes

Kun jij goed eten verdelen op borden? Dat iedereen precies evenveel heeft?

  • Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Verdelen gaat wel prima maar mijn special skill js dat als ik eten heb opgeschept het er altijd uitziet alsof het al een keer gegeten is :sparkles:

24 likes

Meestal belandt er een flink deel naast de borden dus dat helpt niet

1 like

Haha ja dit kan ik ook heel goed. Vooral met quiche.

Mijn vriend is extreem goed in dingen eerlijk verdelen. Ik denk dat dat komt omdat hij een tweelingbroer heeft en ze hun hele jeugd geobsedeerd zijn geweest met dat alles 50/50 ging.

9 likes