Stel je persoonlijke vraag #44

Hahaha nee ik heb in mijn jeugd nooit VPRO/Villa Achterwerkdingen gezien, maar ik lig echt dubbel nu :joy:

Ik wilde zeggen doet me denken aan Ferry van de Zaande maar het is ook van dezelfde maker

4 likes

Omg yes muisje pierieliepiepielo, ik ga altijd stuk om die intro

5 likes

Ik vind het ook geweldig leuk met terug werkende kracht mocht nooit vpro kijken

3 likes

Kun jij goed eten verdelen op borden? Dat iedereen precies evenveel heeft?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Meestal belandt er een flink deel naast de borden dus dat helpt niet

1 like

Ik doe dit eigenlijk nooit. Laat iedereen maar zelf opscheppen (in het geval dat de pannen of een ovenschotel op tafel staat). Maar dan voelen misschien mensen zich weer heel zelfbewust van de hoeveelheid die ze opscheppen. Ik kreeg zelf vaak veel te veel opgeschept en kreeg het met geen mogelijkheid op.

Ik heb deze week alleen nog maar aan tafel gegeten omdat de bank en stoelen nog niet geleverd zijn, en ik mis gewoon echt een keer lekker op de bank voor de tv eten hoor.

Eet jij vaker aan de eettafel of op de bank/stoel/whatever in de woonkamer?

• Vaker aan de eettafel
  • Vaker op de bank
  • N.v.t.
  • Ik eet altijd buiten de deur

0 stemmers

1 like

At jij toen je nog thuis woonde wel eens op de bank voor de tv?

• Regelmatig
  • Nooit
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

Dat mocht echt alleen somssss op zaterdag of zondag, misschien dat ik het daarom nu ineens mis :face_with_spiral_eyes:

1 like

Ik schep voor anderen echt duizend x zoveel op als voor mezelf. Altijd bang dat anderen anders te weinig hebben (en dan nog vreten over hebben voor tien dagen).

1 like

Wij eten vaker aan tafel, omdat we dan bewuster eten en een gesprek kunnen voeren met elkaar. Merk als we op de bank voor de tv eten, dan hark ik mn eten naar binnen zonder nadenken zeg maar.

Dit was ook de reden dat we vroeger eigenlijk ook bijna altijd aan tafel aten.

2 likes

Wat heb jij in de wcruimte staan/hangen?

• Handzeep, handcreme en een handdoekje bij het fonteintje
  • Handzeep en een handdoekje bij het fonteintje
  • Alleen een handdoekje bij het fonteintje
  • Niets
  • Ik heb geen fonteintje/losse wc/anders

0 stemmers

Ik heb hier wel eens gelezen dat mensen handen wassen in de WC ruimte vies vinden en daar kan ik op zich inkomen, maar ik kom echt vaak bij mensen thuis alleen een handdoekje tegen??? Moet ik dan mijn handen wassen zonder zeep of is t handdoekje voor de sier?

1 like

Ik heb geen fonteintje en daarom desinfecterende handgel staan. Niet per see schoner maar het is iets. Was zelf m’n handen in de keuken en daar staat zeep.

Vind zo’n handdoek in de wc trouwens echt goor, gebruik dan wc papier.

1 like

In een openbaar toilet liever:

0 stemmers

Die dyson vind ik echt chill. Je hoeft niks aan te raken en kan je handen echt goed drogen

2 likes

Zo’n rol is een goede tweede. het zou dan wel handig zijn dat diegene die zijn handen gedroogd heeft de rol naar beneden trekt zodat de volgende meteen een schoon stuk heeft.

@Luipaard ik vind die dyson zo viezig met al dat water wat dan rondspettert onderin.

2 likes

Er komen toch allemaal spetters uit de wc op die handdoek waar je dus je schone handen mee afdroogt. Tenzij je altijd met de wc dicht doorspoelt maar ik gok dat niet iedereen dat doet.

3 likes

Dit, ik vermijd het handdoekje altijd haha. Veeg t nog liever aan m’n broek als het moet.

Ik vind die handdrogers vaak ook niks, die schijnen toch ook vaak alle shit door de ruimte te waaien?

2 likes

Wij hadden geen plek voor een eettafel dus we hadden van die klaptafeltjes waar we aan aten.

Ik weet nog wel dat mijn moeder ooit een soort van eethoek had gemaakt in de keuken (awh ze deed zo haar best voor ons :pleading_face:) en dat we daar dan aan konden zitten met opklapkrukjes. Toen wilde ze een keer haar eigen krukje aanschuiven terwijl ze er op zat en toen klapte die zo in en viel ze op de grond met dr benen in de lucht hahahaha

10 likes

Ik stemde op de Dyson maar toen zag ik deze en nu denk ik bij alles: ew

4 likes

Ja die dingen zijn echt goor

2 likes

Hmm ja dat is waar idd. En na die foto van @Gelatelli ga ik mn stem aanpassen :joy:

2 likes