Stel je persoonlijke vraag #44

Hadden jullie vroeger thuis een auto?

• Nee wel ouders met rijbewijs
  • Ja
  • Nee en ouders geen rijbewijs

0 stemmers

Hahaha, dit is heel toevallig maar ik ben sinds dinsdag verhuisd. Heb er direct een handdoekje neergehangen. Mn vriend zette er een lompe lelijke kant en klare handzeeppomp neer. Ik zoek nog steeds een leuke. Het is maar waar je je over druk kan maken :rofl: maar zo’n vies blok zeep waar je handen helemaal stroef van worden in zo’n bakje vind ik al helemaal niks. En doet me denken aan mn opa.

1 like

Ik heb geen aparte wc dus alles is in 1 ruimte, tandenborstels, handdoeken, wasbak, douche, wc. Vind het zelf ook een vies idee soms maar ja ga er niet panisch over doen hoor, ik leef nog altijd.

8 likes

Goed voor je weerstand toch

2 likes

Echt een hekel aan mensen die dat doen want dan kan ik die deksel weer omhoog duwen

5 likes

Ik mis de kraan en handdroger in 1, die zwarte matte die sommige restaurants hebben.

Ik doe ā€˜m ook altijd weer open daarna, anders vind ik het asociaal als je niet in je eigen huis bent.

Ja ik ook want m’n wastafel staat naast m’n wc en daar staat m’n tandenborstel op. Wilde eigenlijk ook een briefje ophangen voor bezoek :yum: maar denk niet dat ik dat ga doen. En ik doe de klep ook altijd weer open idd.

2 likes

Ik kwam dit toevallig tegen, tijdens een concert in 2003 van robbie williams haalt hij een fan uit het publiek en op een gegeven moment gaat hij aan haar borsten zitten en met haar zoenen. De fan lijkt het niet erg te vinden verder.

Vind je dit kunnen?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ongeveer vanaf 1.53 min.

3 likes

True haha

Hoe lang zou jij maximaal naar je werk willen fietsen op een elektrische fiets?

• 15 min
  • 30 min
  • 45 min
  • 60 min
  • 75 min
  • 90 min
  • Langer

0 stemmers

Klopt, ik vond het al met al een raar tafereel :’)

1 like

Niet je vraag maar ik zou graag een verbod op elektrische fietsen in de stad willen, het is echt niet te doen in de drukte van die mensen die opeens veel harder gaan en opgejaagd willen inhalen. Alles wordt nog opgefokter

23 likes

Oh ik ben bij dit concert geweest (niet op deze locatie) en dit stukje gebeurde toen ook (was gewoon een vast onderdeel), maar die vrouw werd helemaal wild en ging volgens mij met haar handen in zijn broek enzo en toen was het gauw afgelopen en was ze zo weer terug in het publiek gezet :sweat_smile:

12 likes

Ik vind 30 eigenlijk al te veel haha. Liefst 20-25 max

3 likes

Ja eens, ik heb een leuk gesprek gehad met een potentiele nieuwe werkgever en die zit dus op 25 min fietsafstand… in dit weer wel prima maar 80% van het jaar kom je aan als verzopen kat :cry: kan ook met de bus maar meh haha

Ja, omdat ik me meen te herinneren dat dit ooit een vast onderdeel van zijn show was (en dat alle aanrakingen dus niet onverwachts gebeurden). Dit heb ik gehoord van een vriendin van me die vroeger een heel grote fan was van Robbie.

Mocht dit niet waar zijn dan pas ik mijn stem aan :joy:

2 likes

Ja eens
Ik hoorde laatst een leuke podcast over de geschiedenis van de fiets. Rechtop fietsen is ooit ingevoerd omdat het zorgt voor rustig rijden maar dat is nu weinig meer van te merken.

2 likes

Als vast onderdeel vind ik het eigenlijk nog raarder haha!

7 likes

Ik ging regelmatig op een racefiets naar werk a 45/50 minuten, dus elektrische fiets lijkt mij een uur ook wel okƩ. Als ik het maar niet iedere dag hoef te doen. Ik kon bvb ook met ov maar daar deed je bijna een uur over van deur tot deur.

1 like