echt indiaas, niet zo vaak
tatta curry, vaak
Paneer tikka masala
dahl
Na 20 paginaâs weggelegd omdat ik het zĂł extreem kut geschreven vond en het verhaal me toen al ontzettend afstootte.
Kook het wel voornamelijk zelf (of moeder/ vrienden), maar ook af en toe uit eten.
Kwaliteit van Indiase of Sri Lankaanse restaurants in Engeland is hier alleen niet verkrijgbaar. Vaak ook alleen een bepaalde keuken, mis dat wel echt hier. Ik vind dat ook met Mexicaans eten. Je hebt een paaaaar plekjes (waarvan ze ook bijna allemaal in Amsterdam zitten volgens mij haha) en de rest krijgt Taco Mundo .
Zou ik wel graag willen, maar hier in de buurt zit niets goeds. Geldt ook voor echt Libanees, dat lijkt me heerlijk, maar mijn stad is daar te klein voor.
En Mexicaans inderdaad @Bunnyslippers, weet in Amsterdam wel een goede. Ga straks in Parijs ook weer Mexicaans eten haha.
Als ik eten bestel of uit eten ga dan is indiaas echt een van mijn lievelings
Er wonen hier in de omgeving best veel expats uit india, en ook wat restaurants waar ik vaak veel indiase mensen zie eten, dus dat beschouw ik dan als keurmerk voor de kwaliteit van het eten
Voor de mensen met kinderen
Ben jij een ânieuwe stijlâ (/vrije) ouder waarover regelmatig wordt geklaagd op het forum?
Dat houdt in dat je je kind niet veel corrigeert wat kan leiden tot irritaties van anderen. Gesprekken van volwassen laten onderbreken bijvoorbeeld, of met schoenen op de bekleding van zittingen in het ov laten klimmen, je kind met hele handen aan hapjes op tafel laten zitten bijvoorbeeld.
(Zie ook @fleur.overgaag op Insta voor meer inspiratie.)
- Nee dat ben ik niet
- Ja dit ben ik
- Ik heb geen kinderen maar zou wel zo zijn
- Ik heb geen kinderen en ik zou niet zo zijn
0 stemmers
Ik denk dat niemand gaat toegeven zo te zijn
Oh nee horror! Ik kan echt helemaal gefrustreerd van het gevoel van nagels raken en het liefst zou ik ze helemaal niet hebben. Heb ze ook zo kort mogelijk, zodat ik ze niet voel.
Hahaha, nee maar was toch benieuwd!
Voor de mensen met kinderen en dan twee opties âik heb geen kinderenâ. Why
Ja hier ben ik ook heel benieuwd naar! Vind de kwaliteit hier in Nederland vaak echt om te janken.
Ik maak wel eens recepten na van Views on the road(youtube). Vind haar goed.
Hoezo! Ik hou niet van stress of gedoe. Dus als mijn kind Ăn de albert heijn al een croissant wil eten, dan doen we dat lekker.
Idd misschien moet je het âgentle parentingâ noemen, zoals de aanhangers doen.
Vind dit toch anders dan een kind dat door gesprekken zit te skreeuwen of met handen aan het eten wat ook voor anderen is zit. Of zelf die croissant laten pakken ofzo. Zolang het niet mijn croissant is you do you.
Ik heb geen kind hoor maar gentle parenting houdt toch helemaal niet in dat je je kind geen grenzen geeft? Alleen op een andere manier. Het is geen permissieve opvoedingsstijl ofzo, gewoon autoritatief. Je kind wordt nog steeds gedisciplineerd, maar niet via schreeuwen naar je kind of een klap geven.
Ja precies, wij zijn best streng maar wel op de gentle parenting methode. Ruimte voor gevoelens en niet schreeuwen/fysiek worden. Maar er zijn wel mensen die het gentle parenting noemen maar eigenlijk helemaal niks aan parenting doen.
omg ja ik ging vroeger altijd mexicaans eten bij popo (was vgm niet super authentiek maar wel lekker) en toen is ie verbouwd en is het echt zoân insta restaurant geworden grootste teleurstelling van mn leven
Of de Salsa Shop
Precies, ik ben geen kenner maar volgens mij slaan sommige mensen er een beetje in door.