Stel je persoonlijke vraag #44

Ik ben laatst bij Rosario Cocina Mexicana geweest en vond dat echt heel lekker

5 likes

Ja ik vond dit ook altijd lekker, al lang niet meer geweest want hij was weg uit Nijmegen en Arnhem. In m’n nieuwe woonplaats zit ie wel maar tis dus geen aanrader meer?

volgens mij zijn sommige locaties nog in de ‘oude stijl’ (ik denk zelf vanwege de negatieve reacties want eerst was het plan vgm om alles te verbouwen), zoals bijv in breda, maar die nieuwe popo the mexican versie vond ik echt niks. het is al een tijdje terug dat ik er geweest ben maar het is nu echt zo’n hip gentrified insta plek geworden en het eten is echt veel minder lekker imo. ik mis de oude kitcherige aankleding en die lekkere burritos enzo gewoon haha

2 likes

Die is helaas veranderd naar die nieuwe hippe variant. Is alweer een hele tijd geleden dat ik er was maar vond het ook tegenvallen vergeleken met hoe het eerst was!

1 like

Dat was ook degene die ik bedoelde! @Shadina

2 likes

Vind ik wel even iets anders dan dat andere mensen last hebben van je kind en je niets doet. Mijn kind krijgt ook wel eens al iets te eten in de supermarkt, meestal fruit die.je mag pakken

1 like

Voor degene in een relatie, binnen welke tijd zijn jullie/verwachten jullie te gaan samenwonen?

• Binnen 3 maanden
  • Binnen een halfjaar
  • Binnen een jaar
  • +/- 1,5 tot 2 jaar
  • Langer dan 2 jaar
  • Ik wil niet samenwonen

0 stemmers

Hij is vanaf dag 1 nooit meer weggegaan :joy:

6 likes

Bij mij duurde het langer dan 2 jaar, ik kreeg echter op mijn 16 een relatie en ben op mijn 19 samen gaan wonen.

Ik denk dat hierin leeft een bepalende factor kan zijn.

3 likes

Door corona zijn we sneller gaan samenwonen dan we van te voren hadden verwacht. Denk ook dat als corona er niet was geweest, dan hadden we waarschijnlijk wel langer gewacht. We hebben geen spijt en het is allemaal goed gegaan, zijn nog steeds bij elkaar etc, maar van te voren hadden we gewoon een ander idee.

2 likes

ben jij verslavingsgevoelig?

• ja
  • een beetje
  • niet

0 stemmers

Na 9 maanden ofzo en precies 2 weken voor de eerste corona lockdown, dus moesten we beide thuiswerken. Goede vuurdoop.

Na 9 jaar

2 likes

Nee mensen hebben wel een last van mijn kind in het openbaar/vliegtuig oid. Maar ze is nog geen 2 dus heel veel kan ik er naar mijn mening nog niet aan doen. Ik zal haar zeker corrigeren maar zal niet alles op alles zetten ofzo. Er word wel eens aan een vliegtuigstoel getrokken of tegen geschopt en er word ook wel eens gehuild of geschreeuwd ergens.

13 likes

We waren huisgenoten. Dus we woonden eerst samen, daarna de relatie :joy:

Maar samenwonen met zn tweeën was na 2.5 jaar.

1 like

Hoeveel setjes beddengoed heb jij in je kast (en om je bed)?

• Ik heb er maar 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6 of meer

0 stemmers

3 likes

Als mn kind overstuur is dan heeft het weinig zin om dit soort dingen te zeggen (maar dat vind ik ook niet de situatie, zou bij mijzelf ook niet werken gok ik), maar als hij jankt om het janken/overdreven, dan zeg ik het wel, maar ik probeer die zin wel te vermijden.

4 likes

Bedoel je setjes voor het bed waar je altijd in slaapt? Of in totaal, dus ook van oude reserve dekbedden, van de slaapbank etc.

Ja, maar niet omdat mijn kind niet mag huilen. Wel bij zeuren als ze haar zin wil hebben of als ze overstuur is, zodat ze kan stoppen met huilen rustig kan vertellen wat er is. Dat zeg ik er dan wel bij, niet alleen ‘stop met janken’ oid.

7 likes

Bij een tantrum heeft het meestal niet zoveel zin om te zeggen dat ze moeten stoppen. Maar als hij aan het zeuren is dan zeg ik er wat van en probeer ik hem aan het praten te krijgen, zodat hij uitlegt wat z’n probleem is.

4 likes