De oven gebruik ik wel minder.
Over Kelis gesproken
Ik kook altijd met zware tegenzin
24 graden in mijn keuken met 3 kokende pannen op het fornuis vind ik zelf niet heel chill.
Schenk je tijdens een etentje (ervan uitgaande dat je geen wijn-spijs combinaties hebt gemaakt) wel eens verschillende wijnen van dezelfde soort?
- Ja, ik vind het leuk om verschillende soorten te proeven/ ik kies hier specifiek voor
- Ja, ik heb bv verschillende flessen liggen en die schenk ik dan
- Nee, ik schenk liever de hele avond dezelfde soort wit/rood etc.
- Anders
0 stemmers
Niet per se liever maar ik ben niet echt een wijnkenner dus ik haal altijd maar wat ik ken.
Nee ik wissel wel af tussen coca cola zero en pepsi max
Ik heb een wijnkoelkast gekocht dus als die er eenmaal is dan lijkt me dat nog extra leuk om te doen.
Op vakantie ga ik ook vaak naar verschillende wijngaarden en neem dan flessen mee.
Ben overigens geen kenner die de hele avond over de specifieke noten of wat een ook praat, ik weet gewoon een beetje wat ik wel te zuipen vind en haal dat dan.
Ik schenk wat ik in huis heb
Ik moest ineens aan nog iemand denken @vamos met 40 jassen ofzo?
Vind je het zonde om met dit weer niet buiten te zitten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik haaat het als mensen dat doen
Hou je niet van de geur van luchtvervuiling?
Nou de lucht van benzine vind ik wel heerlie
Ik snap dat nooit want (bij mijn auto was dat iig zo) dan moet je de sleutel er in laten zitten en je auto open laten?
Ik heb geen auto maar mijn ex deed dat wel, is volgens mij beter voor de auto om hem even te laten draaien dan stoppen/starten?
Niet voor 5-10 min maar wel als ik m’n tas (of die van een kind) vergeet en effe snel naar binnen ren om die ga pakken (1min). (Dus vanaf de oprit naar binnen naar de hal of keukentafel haha)
Vooral bij warm weer en kinderen in de auto, blijft de airco draaien en de radio enzo
Ja ik heb op niet van toepassing gestemd, omdat wij wel de auto op afstand (vanuit huis of waar we op dat moment zijn) al wel aanzetten in de zin van airco/ verwarming. Maar omdat hij elektrisch is, is het niet alsof je de motor hoort/ ruikt draaien. Die staat in principe ook gewoon uit.
Bij nieuwere auto’s kun je de motor laten lopen en dan op slot doen en weglopen.
Het zou mijn hond probleem oplossen maar vind het aso.
Ik zou ergens ook bang zijn dat een zelfbenoemde held dan alsnog mijn raam inslaat om de hond te redden.