Tegenovergestelde. Met hitte rem ik volledig af en wil ik niets meer. Met de lente die we gehad hebben vond ik het heerlijk om buiten te zijn, dingen te ondernemen en op terrasjes te zitten.
Kun je goed kaartlezen?
- Ja, ik kan dit heel goed
- Mwah, ik dit redelijk goed
- Nee, ik kan dit niet.
- Ik gebruik nog wel eens een kaart om ergens te komen
- Ik heb vroeger wel eens een kaart gebruikt.
- Ik gebruik dit niet en heb ik ook nooit gedaan.
0 stemmers
Welke dingen kun je goed onthouden?
-
- Nutteloze feitjes
-
- Telefoonnummers
-
- Datums
-
- Namen
-
- Kenttekens
-
- Iets anders namelijkā¦
0 stemmers
Edit:Niet meer anoniem
Ik vind kaartlezen altijd een hele leuke activiteit als ik bijrijder ben in de auto dus op zomervakantie navigeer ik de stukken die mijn vriend rijdt altijd met de kaart. Hoef ik me niet te vervelen en ik vind het leuk om zo iets meer bezig te zijn met waar we zijn en waar we allemaal langskomen. āMoeilijkeā stukken zoals de ring van Parijs ofzo doe ik dan meestal wel met maps en mijn vriend gebruikt ook gewoon zn telefoon om te kijken waar we heen moeten als ik rijd.
Isbn-nummers (en andere niet te lange cijferreeksen).
Ik ga deze zomer
- Korte rokjes dragen
- Felle kleuren dragen
- Een clip in mijn haar dragen
- Met een bootje varen
- Op vakantie naar Ibiza
- Een lawa lopen
- Een esma bestellen
- Een havercappu bestellen
- Geuze & Gorgels luisteren
- Naar de Zaar voor zomerkleding
- Met Roderick of Jan Willem gaan
0 stemmers
Dit komt uit de TikTok hit āAnne Fleur vakantieā.
Sorry ik verveel me in mān hostelbed ![]()
Heb je wel eens iets besteld op Temu
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat dat is
Ik geloof een soort Ali express. Krijg steeds reclames op insta ervan
Deze vraag komt voor mijn gevoel ook 600x per jaar terug haha.
Rijksregisternummers en bankrekeningnummers.
Random songteksten van nummers die ik al jaren niet meer gehoord heb
Zou je een lifter meenemen?
- Ja
- Nee
- Ligt aan de situatie, (vertel)
0 stemmers
Zou het nog uitmaken als het voor een programma is zoals het jachtseizoen?
- Ja, want dan weet ik dat het betrouwbare mensen zijn
- Ja, maar ik wil niet op tv komen
- Ja, wantā¦
- Nee, dit maakt geen verschil
- Nee, ik neem sws geen lifter mee.
0 stemmers
Komt de inspiratie voor deze poll doordat je net Jachtseizoen gekeken hebt? Haha zo leuk hoe blij dat kind was dat er gasten van Jachtseizoen bij hun in de auto zaten ![]()
Ik zou Jachtseizoen sowieso meenemen. Niet perse omdat ik weet dat het betrouwbare mensen zijn, maar omdat ik het leuk zou vinden om de gasten die op de vlucht zijn te helpen.
ja klopt idd, was leuk ok te zien hoe enthouiast dat kind was.
AliExpress met een hoofdkantoor in Amerika en eigen bezorging in Nederland. Zag het eerste busje al rijden
Normaal gesproken wel, als ik een acceptabel humeur heb en geen haast. Maar met een programma jĆŗist niet. Wil niet op tv.
Vind jij het vervelend om ergens in het openbaar nietsvermoedend op de achtergrond gefilmd te worden?
- Ja altijd, laat me met rust.
- Ja, in de sportschool
- Ja, op straat
- Ja, op het strand
- Ja, in het OV
- Ja, in de kroeg / festival / uitgaan
- Ja, op de pont. (Speciaal voor alle noorderlingse Amsterdammers deze.)
- Bovenstaande opties vind ik allemaal niet erg maar er is wel een andere plek waar ik echt niet gefilmd wil worden, namelijkā¦
- Nee joh, boeit mij dat. Lekker filmen.
0 stemmers
Ik heb zelf vaak gelift en volgens mij nooit iemand niet meegenomen als er iemand langs de weg stond. Dat was maar 3-5 keer of zo, je ziet bijna nooit meer mensen staan.
Nee, ik zie eigenlijk ook nooit iemand staan! De mensen waarmee ik vandaag mee reed vroegen ook hoevaak mensen stopte want je ziet het nooit meer terwijl we alles nu delen, maar hier zo moeilijk over doen
en ja ik snap het door alle nare verhalen maar op dit eiland zijn de meeste mensen gewoon normale toeristen.
Oh love hostel life! Net mocht ik aanschuiven bij lieve oude mensen voor hun dessert en hebben we gegeven uitgewisseld voor als ik bij hun langskom in zuid duitsland en nu komt er een groep vrouwen binnen die nu(half 11) gaan avond eten ![]()