Stel je persoonlijke vraag #44

Nee, ik zie eigenlijk ook nooit iemand staan! De mensen waarmee ik vandaag mee reed vroegen ook hoevaak mensen stopte want je ziet het nooit meer terwijl we alles nu delen, maar hier zo moeilijk over doen :grimacing: en ja ik snap het door alle nare verhalen maar op dit eiland zijn de meeste mensen gewoon normale toeristen.

Oh love hostel life! Net mocht ik aanschuiven bij lieve oude mensen voor hun dessert en hebben we gegeven uitgewisseld voor als ik bij hun langskom in zuid duitsland en nu komt er een groep vrouwen binnen die nu(half 11) gaan avond eten :rofl:

4 likes

Ik vind het wel leuk dat ik heel idyllisch terugkijk op liften maar dat ik het tijdens het liften echt heel kut vond haha

Wel een leuke herinnering, deed met m’n studievereniging een liftwedstrijd en toen op de terugweg van Noord Frankrijk naar Nederland hadden we een lift van een superlief ouder koppel. Praatten de oren van ons hoofd, en toen tijdens een stop haalden ze rode wijn en allemaal lekkere kaasjes die ze in Frankrijk hadden gekocht uit de achterbak en hebben we die samen opgepeuzeld. En ze hadden ook zo’n unit, had ik nog nooit gezien, maar tijd noch moeite werden gespaard :pleading_face:

image

Hebben toen wel valsgespeeld want we moesten naar Amsterdam en zij reden maar tot Breda ofzo, dus toen hebben we vanaf daar maar de trein genomen want niets kon hieraan tippen :sweat_smile:

11 likes

Maar heb je het hierover gehad toen je ze sprak ofzo if is dit thema ook totaal random? Klinkt echt heel weird

2 likes

Huh he wat?!
Dat denk ik nu :rofl: Willen ze je bekeren? Heb je het over God gehad? Heb je te veel lopen vloeken op dat feestje? Ziet je leven eruit alsof je Gods hulp goed kunt gebruiken? Of heb je God boos gemaakt?

Edit: oh ik las verkeerd, je hebt ze juist niet op een feestje gesproken.
Zijn het buren? Ik vind dit typisch een kaart van random (gelovige) buren.

2 likes

Draag je vandaag korte kleding, lange of er tussenin?

• Korte kleding
  • Lange kleding
  • Tussen in

0 stemmers

3 likes

Dat schaapje is wel echt heel cute

15 likes

Lange jurk die uitloopt en korte mouwtjes heeft. Op warme zomerdagen draag ik vrijwel alleen jurken.

3 likes

Vooral in de sportschool vind ik dit super irritant.

4 likes

Misschien is het daarom handig om niet zomaar conclusies te trekken als er geen naam op staat :see_no_evil:

3 likes

Waarom had je er überhaupt op willen reageren? Gewoon geen aandacht aan schenken en wegtaften in de kliko.

18 likes

Van die gepersonaliseerde kado’s met foto’s zoals dit:

• Leuk
  • Matig
  • Niet leuk

0 stemmers

Mijn moeder heeft me laatst een kussen gegeven met daarop een foto van mijn zwangere buik. Echt omg wat moet ik daar mee. Toen kwam ze laatst op bezoek, vroeg ze waar dat kussen was. Ja ver weg gestopt in een kast :sweat_smile: snap echt niet wat ze dacht, alsof ik dat ding op de bank ga leggen of zo.

41 likes

Mijn schoonouders hebben van vrienden van hen kerstballen gekregen met een foto van ons kind erop :joy: echt om te huilen zo cringe

7 likes

Het ligt er wel een beetje aan. Heb een keer als afscheidscadeautje een mok gekregen met wat leuke foto’s erop. Die gebruik ik af en toe wel en is makkelijk op te bergen in de kast. Zo’n koffer of een kussen zoals bij @RupiKaur zou ik zeeeeker niet vrolijk van worden haha

9 likes

Licht eraan als iemand een debiele foto van mij ergens op zou zetten als grap vind ik het leuk. Maar als iemand dit als een serieus cadeau zou geven vind ik het knullig.

5 likes

Ja ik snap echt niet dat mensen dat niet snappen. :cry:
Bij crossfit gebeurde dat zooo veel. Niet alleen leden die om zich heen aan het filmen waren, maar ook de coaches die altijd beelden voor op de socials aan het maken waren. Ik wilde niet de bitch zijn die daar als enige iets van zei, maar kom op?

3 likes

Met deze specifieke kaart waarschijnlijk de halve dag ‘jezus is de goede herder, jezus hij is overal, jezus is de goede heeeerder, brengt mij veilig naar de stal’ neuriën

Zou het iig echt bizar vinden om een ‘ongepaste’ kaart terug te sturen.

8 likes

Maar als je niet op je socials plaats dat je aan crossfit doet, doe je dan wel aan crossfit? :thinking:

21 likes

Ik las net sociale werkplaats en vond het wel vooruitstrevend dat ze daar aan crossfit doen.

Heb jij vroeger een cavia gehad?

• ja
  • nee
  • geen idee
  • nog steeds
  • nu heb ik cavia('s)

0 stemmers

hadden jouw ouder(s) vroeger een caravan?

• ja
  • nee
  • wel een vouwtent
  • wel een camper
  • wel een normale tent
  • nu nog steeds

0 stemmers

Zou je nu uit het niets de Macarena kunnen dansen?

• Ja
  • Nee
  • Deels
  • Macawhat?
  • When I dance, they call me Macarena

0 stemmers

Tijgerbrood?

• Lekker
  • Saai
  • Nooit gegeten
  • Eet ik regelmatig
  • middelmatige luxe
  • smaakloos

0 stemmers

Vandaag mensen met veel eeltplekken gezien op slippers waarmee ze sloffen?

• Ja
  • Nee
  • Ik durfde niet te kijken
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Beetje andere situatie, maar ik was laatst bij de kapper en het leek wel één grote insta/tiktok party joh. En als dat als klant/influencer helemaal je ding is helemaal priem maar als mij dan tot drie keer toe wordt gevraagd of ze echt niet een before en after filmpje van me mogen maken waarbij ik ‘leuk zus en zo kan acteren richting de camera’ en een eerste nee blijkbaar niet afdoende is, hou op man.

9 likes